نکاتی برای کسانی که با سلامت روان مبارزه می کنند در سال 2021


آیا با سلامت روان خود دست و پنجه نرم می کنید؟ بسیاری از مردم از استرس ، اضطراب ، افسردگی و سایر مشکلات روانی رنج می برند. بدیهی است که COVID-19 و تغییرات زندگی از این طریق نقش مهمی ایفا می کند ، اما ممکن است این تنها دلیل رنج کشیدن شما نباشد. دست یابی به سلامت روان آسان نیست و اغلب به مشاوره تخصصی نیاز دارد ، اما عوامل شیوه زندگی نیز وجود دارد که می توانید آنها را کنترل کنید و می تواند سلامت روانی شما را بهبود بخشد. بنابراین اگر احساس می کنید با سلامت روان خود دست و پنجه نرم می کنید ، نکاتی را که به شما کمک می کند بخوانید.

برای شناسایی علت وقت بگذارید تا تامل کنید

انعکاس دهید

اول ، شما باید مدتی را به خود اندیشی اختصاص دهید تا علت سلامت روانی خود را بشناسید. گاهی اوقات ، این ممکن است به اندازه استرس در مورد امنیت شغلی یا روابط شما آشکار به نظر برسد ، اما گاهی اوقات تشخیص علت دشوارتر می شود. اگر می توانید مشکل را شناسایی کنید ، باید بتوانید راهی برای رسیدگی یا مدیریت مشکل پیدا کنید.

تصميم گرفتن

اتصال با تلفن هوشمند را قطع کنید

امروزه مردم هر ثانیه را با تلفن هوشمند ، رایانه لوحی یا لپ تاپ خود متصل می کنند. این می تواند در بهترین مواقع ضرر خود را به دنبال داشته باشد ، اما با این همه منفی نگری ، درگیری و فشار بر روی اخبار و رسانه های اجتماعی ، می تواند تأثیر زیادی بر رفاه شما داشته باشد. قطع ارتباط برای مدتی می تواند بسیار درمانی باشد و به شما کمک می کند احساس آرامش و آرامش بیشتری داشته باشید.

تأمل کردن

تأمل کردن

پس از این ، مدیتیشن چیزی است که بسیاری از مردم در طول COVID-19 به آن روی آورده اند. وقتی 5 یا 10 دقیقه وقت دارید و می توانید با تمرین منظم ، در کوتاه مدت و بلند مدت تأثیر بسزایی در رفاه شما داشته باشید ، انجام آن در خانه بسیار آسان است.

با یک درمانگر صحبت کنید

با یک درمانگر صحبت کنید

اگر متوجه شدید که سلامت روان به هر نحوی زندگی شما را مختل می کند ، ایده خوبی است که در منطقه خود یک درمانگر پیدا کنید. این روزها درمان بسیار رایج است و می تواند راهی عالی برای ریشه یابی مشکل سلامت روانی شما ، یافتن راه حل ها و راه هایی برای مدیریت آن و همچنین فرصتی برای صحبت با دیگران در مورد مشکل شما باشد. شما می توانید با جستجوی آنلاین ، مانند درمانگران سن دیه گو ، برای تحقیق و مقایسه درمانگران منطقه خود وقت بگذارید.

سبک زندگی سالم را در اولویت قرار دهید

سبک زندگی سالم

همه می دانند که داشتن یک شیوه زندگی سالم برای سلامت روان مهم است ، اما این چیزی است که بسیاری برای آن تلاش می کنند. به همین دلیل است که شما باید با تعدیل سایر جنبه های زندگی خود بر اساس جنبه های اصلی ، یک شیوه زندگی سالم را در اولویت قرار دهید. به طور منظم ورزش کنید ، رژیم غذایی سالم داشته باشید و به اندازه کافی بخوابید.

سرگرمی را پیدا کنید که از آن لذت می برید

سرگرمی

این بیماری همه گیر زندگی مردم را تغییر داده و به آنها فرصت تفکر داده است. بسیاری از مردم به سرگرمی روی آورده اند و آن را راهی فوق العاده برای گذراندن اوقات فراغت خود می دانند ، برخلاف وقت گذرانی در شبکه های اجتماعی ، بیرون رفتن از مشروب و تماشای تلویزیون. چندین سرگرمی را امتحان کنید و یکی را بیابید که زندگی شما را افزایش می دهد تا شادی و رفاه شما را افزایش دهد.

این نکات به هرکسی که در سال 2021 با سلامت روانی خود دست و پنجه نرم می کند ، کمک می کند و امیدوارم به آنها در داشتن یک سبک زندگی شادتر کمک کند.

این مقاله را دوست داشتید؟ به اشتراک بگذارید تا بگویید “متشکرم!” از پشتیبانی شما بسیار قدردانی میکنم!

من دوست دارم با شما ارتباط برقرار کنم!

می توانید مرا در آنجا پیدا کنید TWITTER1، TWITTER2، فیس بوک اینستاگرام ، PINTEREST ،

نظرات/دیدگاه های خود را در زیر ترک کنید



دیدگاهتان را بنویسید