نخود نارنجی چاو من | دختر بقالی سالم


آیا دوست دارید در فصل تعطیلات بیرون برید؟ ما هم همینطور! با این حال، برخی از اقلام بیرون آوردن ممکن است با چیزهایی مانند سطوح بالای سدیم، مواد مصنوعی، شکر افزوده شده و سایر مواد شیمیایی و موادی که ما سعی می کنیم تا حد امکان از آنها پرهیز کنیم، پر شود. ما با این دستور العمل آسان و خوش طعم راه حل عالی برای شما داریم!

این غذای لذیذ الهام گرفته از بیرون آوردن، برای یک شب دنج در خانه در این شب سال نو عالی است! غذای نخود پرتقالی ما سرشار از پروتئین گیاهی، رشته فرنگی، سبزیجات و سس پرتقال خوشمزه به لطف پرتقال لیمونیرا است.

کاسه سفید چاو مین با ماهیتابه در گوشه بالا سمت راست.

فواید مواد تشکیل دهنده برای سلامتی

نخود فرنگی برف

نخود فرنگی سرشار از آنتی اکسیدان است و حاوی 100 درصد ارزش روزانه ویتامین C، 34 درصد ویتامین A و 24 درصد ویتامین K است. ویتامین C برای سلامت سیستم ایمنی، سلامت پوست و حتی به کاهش خطر بیماری قلبی ضروری است. .

هویج

این گیاه ریشه ای باورنکردنی مملو از ویتامین ها و مواد معدنی مانند بتاکاروتن، بیوتین، ویتامین K، پتاسیم و ویتامین B6 است. بتاکاروتن در بدن به ویتامین A تبدیل می شود. این از سلامت چشم، بینایی حمایت می کند و خطر ابتلا به بیماری های چشمی را کاهش می دهد.

کلم بروکلی

بروکلی سرشار از مواد مغذی شگفت انگیزی مانند ویتامین K، ویتامین C و سایر آنتی اکسیدان های قوی است. یکی از این آنتی اکسیدان ها سولفورافان نام دارد. سولفورافان ممکن است به کاهش خطر بیماری هایی مانند سرطان و بیماری های قلبی کمک کند. ویتامین K موجود در کلم بروکلی برای لخته شدن خون و بهبود زخم ها مهم است.

برای مشاهده یا چاپ این دستور غذا به زیر مراجعه کنید! اگر این Chow Mein را درست می‌کنید، لطفاً یک عکس در اینستاگرام به اشتراک بگذارید و من @HealthyGroceryGirl را تگ کنید تا بتوانم به راحتی ساخته‌های شما را پیدا کنم و لایک کنم! بسیار سرگرم کننده است که با شما ارتباط برقرار کنم و ببینید از چه دستور العمل هایی لذت می برید.

برای ایده های بیشتر دستور HGG می توانید از کانال یوتیوب HGG نیز در اینجا دیدن کنید!

کاسه سفید با چاو نخود روی پارچه سفید.

نخود نارنجی چاو من

2021-11-18 14:38:53

  1. 1 (15 اونس) قوطی نخود، آبکش شده و آبکش شده
  2. 1 قاشق غذاخوری پوست پرتقال لیمونیرا
  3. 4 فنجان رشته فرنگی دلخواه
  4. 2 فنجان نخود برفی
  5. 1 فنجان چیپس هویج
  6. 2 فنجان گل کلم بروکلی
  7. ½ فنجان بادام هندی
  8. 2 قاشق غذاخوری روغن کنجد
  9. ½ قاشق چایخوری زنجبیل رنده شده
  10. 1 قاشق چایخوری سیر خرد شده
  11. 1 قاشق غذاخوری دانه کنجد سفید
  12. سس پرتقال
  1. ½ فنجان آب پرتقال لیمونیرا
  2. 2 قاشق غذاخوری شربت افرا واقعی
  3. 1 قاشق غذاخوری سریراچا
  4. 2 قاشق غذاخوری سرکه برنج
  5. 2 قاشق غذاخوری آمینوهای مایع (یا سس سویا)
  6. 1 قاشق چایخوری پودر پیکان
  7. ½ قاشق چایخوری پودر پیاز
  8. ½ قاشق چایخوری پودر سیر
  1. در یک قابلمه کوچک، تمام مواد سس پرتقال را اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند. اجازه دهید سس به مدت 3 دقیقه بجوشد تا داغ شود و غلیظ شود.
  2. نخود و پوست پرتقال را به سس پرتقال اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند. کنار بگذارید.
  3. رشته ها را باتوجه به راهنماهای بسته بپزید.
  4. در همین حال، در یک ماهیتابه بزرگ روی حرارت متوسط، روغن کنجد، نخود فرنگی، هویج، کلم بروکلی و بادام هندی را اضافه کنید. به مدت 5 دقیقه تفت دهید.
  5. زنجبیل و سیر را به آن اضافه کنید و 3 دقیقه دیگر تفت دهید.
  6. رشته فرنگی پخته شده و سس پرتقال نخود را اضافه کنید. هم بزنید تا ترکیب شوند تا 5 دقیقه دیگر بپزد.
  7. در کاسه ها سرو کنید و روی آن را با کنجد سرو کنید!

توسط دختر سالم بقالی

دختر خواربارفروش سالم https://www.healthygrocerygirl.com/

قابلمه با چاو ماین در گوشه بالا سمت راست و کاسه سفید چاو مین در مرکز.

اگر این دستور غذا را دوست دارید، برای دستور العمل های راحت تر و خوشمزه تر نودل، زیر را ببینید! مثل همیشه همه دستور العمل های Healthy Grocery Girl بدون گلوتن، بدون لبنیات و عمدتاً گیاهی هستند.

سوپ رشته زردچوبه

نودل سیب زمینی شیرین با سس تند کره بادام زمینی

سوپ رشته فرنگی بادرنجبویه

قابلمه با نخود چاو من.

این ویدیو برای کانال YouTube Limoneira ایجاد شده است! مگان روزولت، RDN سخنگوی لیمونیرا است. برای دیدن همه نکات و ویدیوهای ما، حتما از کانال YouTube Limoneira دیدن کنید و در آن مشترک شوید!