نحوه حمایت از مصونیت کودک


نحوه حمایت از ایمنی کودکان را بیاموزید.

قبل از ظهور همه گیری جهانی ، سالم نگه داشتن کودکان در مدرسه یک مبارزه مداوم برای والدین بود. حالا حتی پیچیده تر شده است. کلاسهای پیش دبستانی و اتاقهای بازی به دلیل تبادل میکروب بدنام هستند ، به این معنی که بچه های شما فقط بیمار نمی شوند ، آنها را به خانه می برند و با شما به اشتراک می گذارند.

اکنون که مدرسه به راه خود بازگشته است ، وقت آن است که به طور جدی نحوه حمایت از ایمنی کودکان را در نظر بگیریم تا آنها بتوانند سالم بازی کنند ، بیاموزند و رشد کنند. تیم مفاهیم طبیعی سالم دارای حقایقی است که شما برای حفظ سلامت فرزندان خود در این سال تحصیلی به آنها نیاز دارید.

نحوه حمایت از مصونیت کودکان

شستشوی دست ها

طبق گفته کلینیک کلیولند ، 80 درصد میکروب ها و ویروس ها با لمس منتقل می شوند ، کاری که فرزند شما هر جا که انجام می دهد انجام می دهد. آموزش نحوه صحیح شستن دست ها به فرزندان می تواند شانس بیماری آنها را کاهش دهد.

روش های مختلفی برای لذت بردن از شستن دست ها وجود دارد! آهنگی را برای خواندن یا قافیه ای انتخاب کنید که به آنها یادآوری می کند مراقب باشید. اطمينان حاصل كنيد كه فرزندان شما جلو و عقب دستان خود را حداقل 20 ثانيه با آب صابون بشويند.

خواب سالم

یک خواب خوب برای بدن معجزه می کند و سیستم ایمنی نیز از این قاعده مستثنی نیست. هنگامی که بدن بی خواب است ، تولید سلول های مبارزه کننده با بیماری را کاهش می دهد و در نتیجه احتمال بیماری فرزند شما را افزایش می دهد.

اگر نمی دانید کودک شما به چند ساعت خواب در شب نیاز دارد ، تحقیق کنید یا با پزشک متخصص اطفال صحبت کنید. مقدار مناسب خواب می تواند تأثیر بسزایی در عملکرد کلی فرزند شما داشته باشد.

یک ناهار هوشمند آماده کنید

اقلام موجود در جعبه ناهار فرزند شما و روی بشقاب او نقش مهمی در تاثیرگذاری واکنش ایمنی بدن او دارد. غذاهایی مانند توت فرنگی ، هویج ، پرتقال و لوبیا سبز حاوی مواد مغذی گیاهی هستند که با تولید بیشتر گلبول های سفید خون و آنتی بادی اینترفرون ، که سطح سلول ها را برای جلوگیری از ویروس ها می پوشاند ، می تواند پاسخ ایمنی بدن را تقویت کند.

کاهش استرس از طریق بازی در فضای باز

به ویژه در حال حاضر ، کودکان بیش از هر زمان دیگری استرس دارند. استرس می تواند مشکلات متعددی از جمله کاهش عملکرد سیستم ایمنی بدن ایجاد کند. ویتامین D و ورزش سالم هر دو در کمک به بدن در کاهش استرس و دفع بیماری ها نقش دارند. با پیاده روی ، دوچرخه سواری یا بازی با پرچم در حیاط مطمئن شوید که کودک آفتاب می گیرد و ورزش می کند.

مکمل هایی برای حمایت از ایمنی کودکان

اگر می خواهید مطمئن شوید که بچه های شما از مواد مغذی مورد نیاز برای سالم ماندن استفاده می کنند ، مکمل ها می توانند این خلا را پر کنند ، مخصوصاً برای افراد پرخور. در اینجا 3 محصول وجود دارد که توصیه می کنیم.

ViraPro Kids Elderberry Immune Blend

Elderberry ، همچنین به عنوان sambucus شناخته می شود ، برای نسل ها گیاه شناسی توصیه کننده سیستم ایمنی بوده است. مخلوط ایمنی Terry Naturally’s ViraPro Kids Elderberry Immune Birdsberry به همراه ویتامین ها و مواد معدنی ضروری برای حفظ سیستم ایمنی سالم در کودکان 4 سال به بالا فراهم می کند.

پودر حمایت از ایمنی بدن بچه های Berial Well Vital

اگر در تلاش هستید تا بچه هایتان میوه و سبزیجات خود را بخورند ، پودر مغذی Berry Well Immune Support Vital Nutrients می تواند کمک کند! یک کنسانتره منحصر به فرد از عصاره گل سنبل ، پودر آناناس ، زایلیتول و سایر مواد مغذی که برای حمایت از ایمنی کودکان طراحی شده است.

انتقام گیرنده ایمنی کودک از Herb Pharm

Kids Immune Avenger از Herb Pharm یک مکمل گیاهی حاوی اکیناسه ، ساقدوش ، مرغزار ، زوفا ، زنجبیل ، ترب کوهی ، آویشن و دارچین برای حمایت از عملکرد سیستم ایمنی در کودکان است.

چگونه می توان سیستم ایمنی کودک را قوی نگه داشت تا میکروب ها در مدرسه خارج شوند؟ بهترین شیوه های خود را در بخش نظرات زیر با تیم ما به اشتراک بگذارید.

درباره ترزا گروسکوپ ، CN

متخصص تغذیه معتبر در اپلتون ، ویسکانسین ، بنیانگذار مفهوم طبیعی سالم. مدافع سلامت و تغذیه طبیعی. عاشق باغبانی ، دوچرخه سواری ، تناسب اندام ، قایق سواری ، حیوانات (به ویژه گربه ها) و آشپزی است. ترزا گروسکوپ



دیدگاهتان را بنویسید