میوه ها و سبزیجات می توانند از رژیم غذایی شما حمایت کنند

رژیم غذایی – منفورترین کلمه ای که امروزه در فرهنگ لغت وجود دارد. اما در واقع رژیم غذایی اصطلاحی است که اگر جدی به آن نگاه کنید می تواند مفید باشد. تا به امروز افرادی که به دلیل تغذیه ناسالم دچار مشکلات سلامتی می شوند در جامعه به طور مداوم در حال افزایش است.

سبک زندگی عامل مهمی در این است که چرا یک فرد ممکن است رژیم غذایی ضعیف و رژیم غذایی نامناسبی داشته باشد. فرض کنید یک خانواده چهار نفره، جایی که پدر و مادر هر دو در آن کار می کنند، انتظار می رود غذاهای فرآوری شده «آسانی» داشته باشند، و درست غذا خوردن مشکل بزرگی نیست. هر بار که در یخچال را باز می کردند، فوراً به غذاهای آماده دسترسی داشتند.

اما زمانی که زمان اهمیت دارد، راه بسیار بهتری برای تغذیه مناسب و تغذیه سالم وجود دارد. والدین باید از میوه ها و سبزیجات به عنوان بخشی از وعده های غذایی خود استفاده کنند. اگر در یک برنامه غذایی متوجه این موضوع شدید؛ این دو همیشه در لیست قرار می گیرند. فواید سلامتی میوه ها و سبزیجات می تواند به یک رژیم غذایی موفق کمک کند.

از آنجایی که فیبر بالایی دارد، اثر سم زدایی در بدن وجود خواهد داشت. این به بدن کمک می کند تا سموم و مواد بد را با سالم کردن سیستم گوارش دفع کند. اغلب مشکلات سلامتی ابتدا با این اثر پاک‌کننده درمان می‌شوند و سپس برنامه حفظ جریان خون سالم‌تر دنبال می‌شود. همه از طریق گنجاندن میوه ها و سبزیجات در رژیم غذایی ما.

چرا این دو در رژیم غذایی روزانه توصیه می شوند؟

منبع اصلی آنتی اکسیدان ها بدن ما نیاز به محافظت در برابر عناصر بد و تهاجمی مانند رادیکال های آزاد دارد که می توانند باعث آسیب سلولی شوند. اگر متوجه شدید که بیشتر جایگزین های دارویی بر روی مطالعه آنتی اکسیدان ها در میوه ها و سبزیجات تمرکز دارند.

کاملا طبیعی؛ این بدان معناست که هیچ ماده نگهدارنده ای وجود ندارد که به سیستم بدن آسیب برساند. این اثرات به راحتی توسط بدن جذب می شود و اثرات آن بر خلاف روش های دیگر که رژیم گیرندگان استفاده می کنند، واقعا طبیعی است، که اکثر آنها باعث شده اند که سن آنها بالاتر از سنشان به نظر برسد. پوست نرم و صاف نیست. تاثیر جوان تر شدن پوست زمانی که هر روز میوه و سبزیجات می خورید بسیار مشهود است.

اینها را در رژیم غذایی خود بگنجانید و می توانید برای مبارزه طبیعی با همه بیماری ها و بیماری های ناشی از عوامل محیطی، روی یک سیستم ایمنی سالم حساب کنید. هویج یکی از بهترین نمونه های سبزیجاتی است که سرشار از ویتامین A، بتاکاروتن و آنتی اکسیدان است. آنتی اکسیدان ها به بدن در مبارزه با مواد سرطان زا کمک می کنند.

و اگر در تلاش برای کاهش وزن هستید اما نمی خواهید خیلی لاغر به نظر برسید، میوه ها و سبزیجات منابع خوبی از مواد تشکیل دهنده عضله ساز هستند. شما می توانید به وزنی که می خواهید برسید و همچنان تا زمانی که می خواهید سالم بمانید – بر خلاف سایر داروهای سرکوب کننده اشتها در بازار که فقط شما را به مواد مخدر معتاد می کنند.

بهترین راه برای لذت بردن از میوه ها و سبزیجات ….

اکنون که اهمیت سبزیجات و میوه ها را در رژیم غذایی روزانه ما می دانید؛ شما باید بهترین روش تهیه آن را بدانید. نگرانی اصلی امروز این است که چگونه مواد مغذی موجود در سبزیجات خود را هنگام پختن آنها حفظ کنیم. هرگز سبزیجات را زیاد نپزید.

اگر سبزیجات گرانبهای خود را بیش از حد بپزیم، به ویژه برای کودکان جذاب به نظر نمی رسند و فرضی “مواد مغذی” مورد نیاز ما از بین رفته است. همچنین سعی کنید میوه را در روزی که پوست آن را جدا کردید بخورید تا طراوت آن را بدست آورید. اگر نتوانید آنها را تمام کنید؛ میوه را استخراج کرده و به عنوان آبمیوه سرو کنید. از هر دو جهت – آنها برای سیستم مراقبت های بهداشتی ما مفید هستند.