میوه برای دیابت یک ایده موثر است – عالی میوه ها را بشناسید

دیابتی ها چه میوه هایی می توانند بخورند؟ این در حقیقت یک موضوع مضطرب کننده است کدام ممکن است {افرادی که} آسیب پذیر ابتلا به دیابت هر دو پیش دیابت هستند می پرسند. اما چه زمانی رنج بردن از دیابت هستید، ممکن است علاوه بر این با اشاره به خوردن میوه برای دیابت را انتخاب کنید و انتخاب کنید {خطرات} قابل انتساب به آن خواهد شد شک داشته باشید. محبوبیت تأثیرگذار در داخل میوه ها کدام ممکن است به نگه داشتن درجه قند خون خالص پشتیبانی می تنبل {تا حدی} خوب طرز در نظر گرفته شده {واقعی} است. صفحه بحث دیابت آمریکا تاکید می تنبل کدام ممکن است مصرف کردن میوه های سرشار به دلیل ویتامین های غذایی، چرخ دنده معدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید فیبر برای اجتناب دیابت برای خوب مسکن مفید مفید به نظر می رسد. مهم اساسی اینجا است کدام ممکن است مراقب اندازه گیری بخشی به دلیل آنچه خوردن می کنید به همان اندازه بنزین بدن ما شخصی را تامین کنید.

توجه داشتن این نکته حیاتی است کدام ممکن است میوه ترشی شده در داخل شربت {نباید} سوئیچ برای میوه فشرده اندیشه در مورد شود. اگر مضطرب شاخص گلیسمی (GI) هستید به همان اندازه به سادگی دیابت را {مدیریت} کنید، نیاز به میوه هایی همراه خود شاخص گلیسمی زیرین را {انتخاب کنید}. ممکن است داشته باشید می توانید قند خون تمیز کردن با سادگی همراه خود مصرف کردن میوه های اخیر هر دو منجمد کم کربوهیدرات بررسی اجمالی کنید. میوه های الفبایی A، B، C، D به سازماندهی در داخل {زیر} منطقی سازی اطلاعات شدند.

زردآلو

زردآلوهای شیرینی با این وجود کم کربوهیدرات در حقیقت میوه‌های تابستانی فوق‌العاده‌ای هستند کدام ممکن است می‌توان ممکن است را شناخته شده به عنوان عالی میوه‌ها برای دیابتی‌ها راه اندازی شد کرد. افزودن زردآلو به ابزار غذایی دیابت موثر است به این چه چیزی مسئول چه چیزی بود کدام ممکن است خوب زردآلو 15 گرمی تنها واقعی شامل 18 انرژی کمک خواهد کرد که شما احیای نشاط بدن ما است. همراه خود 4 عدد زردآلو، خوب وعده احتمالاً ممکن است آرامش خاطر حاصل تنبل کدام ممکن است 70 شانس به دلیل خواستن بدن ما به ویتامین را تامین می کنید. زردآلو سرشار به دلیل فیبر است. همراه خود افزودن چند مورد آخر تکه زردآلو را انتخاب کنید و انتخاب کنید گرانولا برای استفاده از خوب و دنج هر دو خنک می توانید به دلیل خوب سالاد خوش ذوق اوقات خوبی داشته باشید.

بری

ممکن است دارای زغال اخته، توت فرنگی، را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبک ها اکنون نیست در داخل خانوار توت هستند. مهم نیست ذائقه ممکن است داشته باشید، تصمیم گیری در مورد سبک ها توت ها برای مصرف کردن به این چه چیزی مسئول چه چیزی بود آسان است کدام ممکن است شامل آنتی اکسیدان های مفیدی است کدام ممکن است به دیابتی ها پشتیبانی می تنبل. ویتامین های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید فیبرها طبیعتی کم کربوهیدرات دارند. توسط می آید انرژی، خوب فنجان کودک نوپا زغال اخته احتمالاً ممکن است 60 انرژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید 15 خوب و دنج کربوهیدرات تامین تنبل.

گیلاس

گیلاس میوه‌ای دقیق برای دیابت است کدام ممکن است اشخاص حقیقی دیابتی می‌توانند به ایمن آن خواهد شد‌ها را بخورند، در نتیجه شامل اجزای کم کربوهیدرات هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید شاخص گلیسمی پایینی دارند. ممکن است شیرینی هستند با این وجود به ساده 60 انرژی همراه خود 15 خوب و دنج کربوهیدرات دارند. ممکن است ممکن است همچنین دارای گیلاس های تلخی هستند کدام ممکن است سرشار به دلیل آنتی اکسیدان هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید 9 تنها واقعی به مبارزه کردن دیابت سبک 2 کمی همراه خود بیشتر سرطان ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید چند مورد آخر {بیماری} اکنون نیست نیز پشتیبانی می کنند. گیلاس به صورت اخیر معامله بسته بندی شده، کنسرو شده، منجمد و حتی به صورت خشک شده قابل دستیابی است. با این وجود سالم تر است به دلیل کنسرو را انتخاب کنید و انتخاب کنید خشک شده پرهیز کنید در نتیجه تحت تأثیر قندهای خطرناک برای دیابت هستند. با این وجود، اگر برچسب را بررسی اجمالی کنید به همان اندازه ببینید چقدر شکر اضافه شده است، می توانید {خرید} خوبی مشارکت در دهید.

دوریان

به دلیل دوریان شناخته شده به عنوان پادشاه میوه ها یاد می تواند. هنگامی کدام ممکن است صحبت به دلیل دیابت به میان می آید، تصمیم گیری در مورد میوه هایی همراه خود شاخص گلیسمی زیرین عالی است. {در این} لیست، دوریان در میان بسیاری میوه‌هایی کدام ممکن است برای دیابتی‌ها {مفید} هستند، تصمیم گیری در مورد بهتری است، در نتیجه GI 49 +/-5 است {در حالی که} برای هندوانه 55 +/-3 است. گوگرد به ثبات قند خون در داخل سلول های خون پشتیبانی می تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید نتایج به مقیاس عقب قند خون را معکوس می تنبل. به این سازماندهی، اجزای ارگانوسولفور قابل دریافت در داخل میوه دوریان ورزش های آنتی اکسیدانی را برای ادامه دادن درجه قند خالص در داخل سلول های خون تحریک می تنبل. ممکن است همچنین، عامل گوگرد همراه خود تیامین را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیوتین پاسخ می دهد به همان اندازه متابولیسم خالص را دهد. بدون در نظر گرفتن تمام این چیزها، خوردن مقداری دوریان متوسط برای مردم دیابتی بی تهدید است در نتیجه میوه دوریان خوب ارزش غذایی بالایی دارد.

کلام پایانی: اگرچه “میوه برای دیابت” ایده خوبی است کدام ممکن است به نگه داشتن درجه قند خالص پشتیبانی می تنبل، میوه های کم قند سالم تر است کارآمد شود. اگر از هر نظرً هوس میوه های شیرینی دارید، ضرری ندارد، اگر خوب هر دو 2 پایین تر بخورید در داخل امان {خواهید بود}.