مکمل های چربی سوز برای دیابتی ها بی خطر هستند – آیا مکمل هایی برای دیابت وجود دارد؟

کلمات برای بررسی چگالی: چربی، سوزاننده، مکمل، ایمن، دیابتی، مکمل، دیابت

موضوع اصلی این مقاله در مورد مکمل های چربی سوز است که برای بیماران دیابتی بی خطر هستند. مردم امروز در دنیایی پر از فست فود و محیطی پر استرس زندگی می کنند. این نوع سبک زندگی باعث ترویج بیماری های منفی مانند چاقی و دیابت می شود.

به یاد داشته باشید که موفقیت هر قرص یا مکملی به دو عامل بستگی دارد – سبک زندگی سالم و ورزش. سپس مهم است که سالم بخوریم، استراحت کافی داشته باشیم یا بخوابیم و ورزش کنیم.

دلایل احتمالی دیابت ما چیست؟

1. با ژن ها همراه است، بنابراین باید از سابقه خانوادگی خود آگاه باشیم. برای بررسی سطح قند خون خود باید به طور مرتب با پزشک مشورت کنیم.

۲- زیاده روی می خوریم، در عین حال به غذاهای ناسالم می خوریم. این منجر به چاقی می شود.

3. ما تمرین نمی کنیم. به یاد داشته باشید که برای تقویت عضلات، سوزاندن کالری و عرق کردن، باید حرکت کنیم.

4. ما یک اختلال پزشکی دیگر داریم. این بدان معنی است که برای ما ضروری است که با پزشک خود مشورت کنیم، زیرا خطر چندین عارضه ممکن است.

5. استرس عاطفی نیز نقش مهمی در دیابت دارد. حمایت اجتماعی و خانوادگی در این مرحله بسیار مهم است.

توصیه های پزشکان باید هنگام مصرف مکمل ها رعایت شود، زیرا می توانند برای بدن مضر باشند. می تواند بر تعادل و متابولیسم بدن تأثیر بگذارد. مصرف چنین قرص هایی به نوع بدن و میزان فعالیت بدنی بستگی دارد.

کدام مکمل های چربی سوز برای دیابتی ها بی خطر هستند؟

1. کافئین – با ورزش بهتر است

2. چای سبز – بهترین ترکیب با تمرین و ورزش

3. Coleus Forskohli – می تواند چربی های بدن را آب کند و در عین حال فشار خون را حفظ کند.

4. آجیل کلا – زمانی که با یک برنامه ورزشی خوب ترکیب شود موثر است

5. افدرا – می تواند انرژی بدهد و در عین حال برای عضله سازی مفید باشد.

6. سینفرین – کالری می سوزاند در حالی که متابولیسم را افزایش می دهد.

7. Guggul – به کاهش سطح کلسترول در بدن کمک می کند.

8. 7 کتو – تیروئید و متابولیسم را بهبود می بخشد.