من به مدت 1 هفته هر روز شکلات می خورم و این چیزی است که اتفاق افتاد


سلام ، من دومینیک هستم و یک معتاد به مواد مخدر هستم. خوب ، شاید نه به طور جدی، اما من خودم مقداری شکلات را دوست دارم – در هر تکرار! برخی از غذاهای مورد علاقه من کوکائین است ، چه به صورت مایع ، جامد ، غذای کامل یا پخته به شکل خوب.

با این اوصاف ، من تمایل دارم غذاهای بسیار سالمی بخورم – من به طور منظم ورزش می کنم و از تغذیه بدن و ذهن خود برای داشتن یک شیوه زندگی سالم لذت می برم. اما وقتی فیتون از من پرسید که آیا می خواهم به مدت یک هفته هر روز شکلات بخورم ، باید چه کار کنم ، خیر آن را امتحان کنید؟

هدف من: ثابت کنید شکلات می تواند (و باید باشد) بخشی از شیوه زندگی سالم شما باشد و درمان روزانه خود هدف شما نیست. آیا کار را انجام دادم؟ من پایان را خراب نمی کنم! عاشقان شکلات ، ادامه مطلب را بخوانید.

خواص شگفت انگیز شکلات برای سلامتی

اگر نیاز به احراز هویت برای گرایش به مشروبات الکلی دارید ، دیگر جستجو نکنید.

در ابتدا ، شکلات وجود دارد – مخصوصاً شکلات تلخ انجام شده با منیزیم معدنی شگفت انگیز. من سالها (در سطح شخصی و حرفه ای) با متخصص تغذیه ثبت شده لیزا ماستلا ، RD ، MPH کار کرده ام ، که دلیل بسیاری از زنان را توضیح می دهد رسیدن به شکلات به عنوان یک غذای راحت در دوران قاعدگی: غلظت بالای منیزیم می تواند به کاهش گرفتگی عضلات ، کاهش استرس و بهبود روحیه کمک کند و همچنین می تواند به خواب کمک کند.

به همین دلیل است که (در میان دلایل دیگر) دیدن آن متداول است شیر کاکائو به عنوان گزینه ای برای جبران خاتمه مسابقات در پایان مسابقات استقامتی مانند نیمه ماراتن. و علاوه بر منیزیم ، شکلات تلخ نیز وجود دارد آهن بالا، منگنز ، مس ، پتاسیم ، فسفر ، روی و سلنیوم. اما صبر کنید ، چیزهای بیشتری وجود دارد! همچنین منبع عالی آنتی اکسیدان ها است. بنابراین بله ، دوستان … شکلات است فوق العاده ، ممنون که پرسیدید

تمرین سپس تمرین این امر نشان می دهد شکلات همچنین مشخص شده است که کمک می کند سلامت قلب و فشار خونبه

شکلات می تواند به شما بدهد پوست درخشان و از خود در برابر آفتاب محافظت کنید (!!)، و آن ترکیبات فعال می توانست انجام دهد عملکرد شناختی را افزایش دهید و بهبود سلامت مغزبه آیا کاری هست که با شکلات انجام ندهید؟

به یاد داشته باشید – این به دنبال تحقیق است شکلات تلخ (یعنی کاکائو) بلند کردن سنگین ؛ شکر اثر معکوس دارد. همه این مزایای بزرگ از آن گیاهان زیبا و فراوان کاکائو ناشی می شود که می توان آنها را به راحتی در فرایند بسته بندی غذاهای ارزان قیمت که متأسفانه قفسه های فروشگاه های مواد غذایی آمریکایی را زباله می گذارند از دست داد. در اینجا آموزش بهداشتی شما آمده است: در خرید شکلات هوشمند باشید! اگر قصد دارید از مزایای فیزیکی کاکائو و خواص جادویی آن استفاده کنید ، درصد بالایی از شکلات تلخ را از تولیدکنندگان با کیفیت خوب استفاده کنید.

من 7 روز شکلات مستقیم خوردم و این چیزی است که اتفاق افتاد

آیا من همیشه به درصد بالا ، شکلات تلخ سالم پایبندم؟ خیر اما این در مورد baaaalance است ، دوست! در اینجا نمایی از هفته من است.

روز 1: دیگر (برای تولد من!)

این هفته شکلات ها را به جشنی ترین شکل آغاز کردم: تولد. من چند دوست داشتم و ما با تخته شکلات کلاسیک هرشی در آتش نشانی آتش زدیم. آیا این یک انتخاب سالم است؟ از نظر فیزیکی ، نه ، واقعاً. اما از نظر ذهنی و احساسی ، کاملاً. این یکی از آن لحظاتی است که غذا وسیله ارتباط ، حافظه و شادی است – ما در آن لحظه بودیم ، چیزهای کوچک سوخته خود را خلق می کردیم و از آن لحظه (و شکلات) لذت می بردیم.

روز دوم: اسموتی کاکائو

اخیراً متوجه شدم که غذای کامل کچاوا به لطف دوست دیوانه تناسب اندام من است و من دارم دیوانه می شوم. شما پودر پروتئین کاکائو را انتخاب می کنید ، این غذای خاص را تکان دهید یا خودتان آن را تهیه کنید اسموتی کاکائویی برای تقویت روحیه، این راهی طراوت (و سالم!) است که شکلات خوشمزه را در برنامه غذایی مغذی خود قرار دهید.

روز سوم: شکلات تلخ

قبل از خواب ، یک کلاه شب کوچک از شکلات تلخ تریدر جو خوردم. برای من ، طعم شکلات تلخ بسیار شدید است ، من نیازی به خوردن یا خوردن یک تن آن احساس نمی کنم. من فقط می توانم چند لقمه بخورم و فکر می کنم هوس من کاملاً ارضا شده است. همچنین من را از رفتن به دسرهای سنگین و پر کالری که فقط به شیرینی احتیاج دارم ، باز می دارد.

روز چهارم: شیر شکلاتی

همانطور که قبلاً گفتم आहे شما دلیلی دارید که در بسیاری از خطوط پایان مسابقه شیر شکلات تهیه کنید! این یک ترکیبی عالی از کربوهیدرات ها و پروتئین های سریعبه من شخصاً شیر شکلات را به عنوان یک نوشیدنی بعد از تمرین دوست دارم ، بنابراین بعد از افزایش آن ، آن را خوردم 44 دقیقه 20/20 HIIT با دنیلبه اگر به لاکتوز حساسیت ندارید ، من آن را به شدت توصیه می کنم! سعی کنید شیر شکلات خود را با کاکائو خام و شربت افرا ارگانیک تهیه کنید تا ترکیبی کمتر فرآوری شده و بیشتر بر سلامت متمرکز شود.

مربوط: آیا واقعاً شیر شکلاتی بهترین نوشیدنی برای تمرین است؟

روز 5: کاسه Açaí با کاکائو و شکلات تلخ

یکی از صبحانه های مورد علاقه من اسموتی کاسه است و من عاشق * a * aí * هستم. من هرگز در açaí plus شکلات نبوده ام ، بنابراین فکر کردم این هفته آزمایش است … و بسیار هیجان زده هستم. من کمی کاکائو به مخلوط اضافه کردم و آن را داخل کاسه ام با تکه های تمشک و شکلات تلخ انداختم و طعم آن مانند دسر برای صبحانه بود – اما این یک تقویت کننده روحیه دیوانه کننده بود.

روز ششم: شکلات داغ سالم

از آنجا که هوا سرد می شد ، من سراغ این غذای خوشمزه و گرم رفتم نوشیدنی کاکائویی فوق العادهبه در مورد یک نوشیدنی گرم و شیرین در یک روز پاییزی چیزی آرامش بخش وجود دارد ، می دانید؟ ترکیب شکلات و ادویه ها مرا به یاد شکلات داغ مکزیکی می اندازد (یکی دیگر از موارد مورد علاقه من) اما به شیوه ای سبک تر و مغذی تر.

روز 7: براونی

دور نهایی شنبه؟ براونی خوشمزه و شکلاتی از فروشگاه محلی مورد علاقه من. براونی احتمالاً غذای مورد علاقه من در تمام دوران است (و من فکر نمی کنم که در آن غذا کمال وجود داشته باشد!) بنابراین محدود کردن آن به یک غذای کوچک ، نوعی کنترل خود بود.

نتیجه: خوشحالم! هفته بسیار خوبی بود ، و من بسیار خوشحال بودم که می توانم تمرکز خود را بر تهیه (یا خرید) یک شکلات خوشمزه هر روز متمرکز کنم. چه این یک درد شیرین ، گرم یا شکلات ناشی از یک نانوایی فرانسوی باشد ، یا یک ترکیب اسموتی فوق العاده غذای کاکائویی و سیاه ، شکلات می تواند کمی شادی را به رژیم غذایی شما اضافه کند.

مرجع: استراحت رژیم غذایی من

من فکر می کنم مهم است که توجه داشته باشم که بقیه رژیم غذایی من تعادل شکلات را متعادل می کند. من خودم را محدود نمی کنم و به صورت شهودی غذا می خورم (این بخشی از تمرین تغذیه شخصی من است) ، اما من سبزیجات را دوست دارم و غذاهای سالم را دوست دارم و از غذاهای کم شیرین و غنی (البته آنها قهوه ای هستند) احساس رضایت می کنم. بنابراین به خاطر داشته باشید که این عکس فوری در غذاهای هفته من یکی از آستین های بسیار کوتاهی است که من طی یک دوره هفت روزه از آن استفاده کرده ام. به عنوان مثال یک وعده غذایی

شکلات سالم مورد علاقه من

راه مورد علاقه من تمام مسیر! وقتی این را می نویسم و ​​فقط یک دقیقه قبل به آن درد یا شکلات اشاره می کنم ، من قبلاً می خواهم به آن مکان فرانسوی بروم و یک کروسان کره ای با شکلات سیاه ذوب شده در وسط تهیه کنم.

این زیبایی شکلات است ، IMO. بسیار متنوع است و می توان آن را به طرق مختلف به منوی خود اضافه کرد. چه به تنهایی ، با میوه ها ، مخلوط با سبزیجات ، بو داده ، منجمد ، پودر شده … دیدن (و مصرف) شگفت انگیز است.

اگر مجبور بودم انتخاب کنم ، باید بگویم که کاسه اسموتی این هفته واقعاً من را منفجر کرد. از نظر شیوه “سالم” خوردن شکلات ، من بسیار خوشحال شدم که چقدر از مخلوط کاسه اسموتی شکلات-آسا توت خوشم می آید. من آن را کاملاً بازآفرینی می کنم!

بردن

بنابراین همانطور که گفتم ، این آزمایش شادی زیادی را در زندگی روزمره و روال عادی من به ارمغان آورد. شکلات واقعاً تقویت کننده روحیه است ، دوستان! از نظر وزن ، عملکرد و سایر معیارهای سلامتی – صادقانه بگویم ، من هفت روز پیش دقیقاً همان بودم. بدون نوسان وزن ، بدون تنبلی ، بدون افزایش قند یا سقوط. من فکر می کنم این کاملا طبیعی است (و البته سالم!) سرگرم کننده است.

برای من ، این فقط ثابت می کند که رویکرد متعادل به سلامتی بهترین راه برای حفظ تعادل کامل بدن و ذهن است. من یک دانشمند نیستم ، اما “نتیجه گیری” این “مطالعه” را می خوانم: kako = هموستاز.

وقتی دکترا ندارم. محقق ، من * یک مربی تغذیه معتبر هستم ، بنابراین این برداشت من از این هفته و این آزمایش است: غذاهایی را پیدا کنید که شما را خوشحال می کند و در مورد آنها بیشتر بیاموزید. اضافه کردن زمان وعده های غذایی خود را به خاطر بسپارید؛ این یک عمل ساده آگاهی خود سالم و سالم است (مطالعه حتی نشان می دهد می تواند به کاهش وزن کمک کند اگر این هدف را در نظر دارید). هیچ کس نباید از خوشبختی محروم شود و هرچه بیشتر بتوانید یک تجربه شاد و آرام را تمرین کنید ، می توانید عادات سالم و مثبت بیشتری را در سایر زمینه های زندگی خود ایجاد کنید.

خوردن یک مهمانی و تغذیه سالم ایده های متقابل نیستند. اگر در این مورد صادقانه و هدفمند هستید ، آنها می توانند دست به دست هم هماهنگ زندگی کنند.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید