مصرف کربوهیدرات خود را محدود کنید

مصرف کربوهیدرات را محدود کنید و از رفتن بدن به حالت ذخیره چربی جلوگیری کنید. اکثر مردم غذاهای پر کربوهیدرات می خورند و نه از نوع کربوهیدرات هایی که طبیعت در نظر گرفته است. آزاد شدن انسولین نتیجه دریافت نادرست کربوهیدرات است. غذاهای سرشار از کربوهیدرات به بیماری های جدی مانند بیماری قلبی، سرطان و دیابت کمک می کنند. غذاهای پر کربوهیدرات نیز باعث افزایش وزن می شوند و سرعت افزایش وزن را افزایش می دهند. رژیم های کم کربوهیدرات بسیار سخت و ناپایدار هستند و زندگی را دشوار می کنند. رژیم های بسیار کم کربوهیدرات معمولاً به دلیل کمبود کربوهیدرات باعث سردرد، تحریک پذیری و مشکلات خواب می شوند. بدون رژیم های کم کربوهیدرات یا رژیم های کم چرب، چربی را از بین ببرید.

رژیم های کم کربوهیدرات در واقع باعث افزایش وزن پس از کاهش وزن اولیه می شوند. به برنامه ای پایبند باشید که شما را به کاهش وزن بدون محدود کردن رژیم غذایی خود به غذاهای «کم چرب» یا «کم کربوهیدرات» سوق می دهد، اما کالری مناسب را دریافت کنید. کربوهیدرات های طبیعی موجود در طبیعت در غذاهای کامل مانند میوه ها، سبزیجات و غلات کامل، کربوهیدرات های ضروری هستند. قندهای موجود در این کربوهیدرات‌ها باید از زنجیره‌های خود جدا شوند تا فیبر به نسبت‌های متعادلی در طی ساعت‌ها وارد جریان خون شود تا انرژی مؤثر و پایداری فراهم کند.

کربوهیدرات‌های فرآوری‌شده از سبوس، فیبر و مواد مغذی حذف می‌شوند و به قندها اجازه می‌دهند در لحظه مصرف وارد جریان خون شوند. بدن به طور طبیعی می خواهد قند رژیم غذایی متعادلی را حفظ کند، بنابراین به شما می گوید که چیزی بخورید تا قند خون خود را به حالت عادی بازگرداند.

واکنش بدن به رژیم های کم کربوهیدرات:

رژیم های کم کربوهیدرات بدن را مجبور می کند که به جای گلوکز از پروتئین موجود در غذا برای انرژی استفاده کند.

o در این سطح از غذای کم کربوهیدرات یا بدون کربوهیدرات، تجزیه ناقص چربی رخ می دهد که یک محصول جانبی به نام کتون تولید می کند.

تهوع، سردرد، بوی بد دهان و کم‌آبی بدن نتیجه سطوح پایین انرژی به دلیل رژیم غذایی کم کربوهیدرات است.

o رژیم های کم کربوهیدرات عملکرد تناسب اندام و میل به ورزش را کاهش می دهند

حذف کربوهیدرات ها از برنامه غذایی یک راه حل کوتاه مدت برای کاهش وزن است. از رژیم های کم کربوهیدرات دوری کنید و با خوردن غذاهای مناسب سوخت و ساز بدن، وزن بیشتری را کاهش دهید. بنابراین مصرف کربوهیدرات را محدود کنید و چربی را بدون رژیم های کم کربوهیدرات حذف کنید.