مراقب میزان قند بالای این میوه ها باشید! – دکتر. رویا خادمیان


میوه دارای قند زیادمراقب میزان قند بالای این میوه ها باشید!

برخی از میوه ها قند بیشتری نسبت به بقیه دارند که نباید آن را بیش از حد مصرف کنید. در زیر لیستی از میوه های دارای قند بالا آمده است:

میوه ای با قند بالا

انبه

یک انبه بزرگ حاوی 45 گرم شکر است که اگر می خواهید وزن خود یا میزان شکر مصرفی خود را کنترل کنید ، انتخاب مناسبی نیست. احتمالاً بهتر است دو تکه بخورید و بقیه را برای بعد بگذارید.

عصبانیت

یک فنجان انگور حاوی حدود 23 گرم شکر است که برای چیزهایی که به راحتی جویده می شوند کافی است.

khavas angoor - میوه هایی با قند بالا: مراقب میزان قند زیاد در این میوه ها باشید!

گیلاس

یک فنجان گیلاس حاوی 18 گرم شکر است و اگر یک کاسه بزرگ را با آن پر کنید ، می توانید با خیال راحت آن را بخورید. میان وعده را از قبل اندازه بگیرید تا دقیقاً بدانید چه مقدار شکر می خورید.

گلابی

به طور متوسط ​​دانه گلابی حاوی 17 گرم شکر است. برای کاهش قند ، آن را کامل نخورید ، فقط چند تکه شیر یا سالاد کم چرب بخورید.

.jpg - میوه هایی با قند بالا: مراقب میزان قند بالای این میوه ها باشید!

خربزه

یک برش متوسط ​​این میوه تابستانی حاوی 17 گرم شکر است. همانطور که از نامش پیداست ، این میوه پر از آب است و حاوی ماده معدنی خاصی به نام الکترولیت است که بدن شما برای مدتی در زیر نور آفتاب به آن نیاز دارد. سعی کنید فقط یک یا دو تکه بخورید.

.بر

دو زیتون متوسط ​​دارای 16 گرم قند هستند. اگر سعی می کنید میزان مصرف قند خود را کنترل کنید ، می توانید پنیر را خرد کرده و انجیر را روی آن در یک وعده غذایی با پروتئین بالا پخش کنید.

موز

یک موز متوسط ​​14 گرم قند دارد. اگر این مقدار بیش از نیاز شماست ، آن را در غلات صبحانه به نصف برسانید یا یک تکه کوچک را در وسط ساندویچ کره بادام زمینی فشار دهید.

وی همچنین به میوه ای اشاره کرد که قند کمتری نسبت به سایر میوه ها دارد:

میوه های کم قند

آووکادو

همه میوه ها طعم شیرینی ندارند. کل آووکادو فقط 1.33 گرم قند دارد. آن را در سالاد بگذارید ، روی نان تست بریزید و لذت ببرید.
با این حال ، آووکادو کالری کمی دارد و کالری زیادی دارد ، بنابراین ممکن است ایده خوبی نباشد که افرادی که رژیم کم کالری دارند به یک عادت روزانه تبدیل شوند.

گواوا

هر میوه گواوا حاوی 5 گرم قند و حدود 3 گرم فیبر است. این بیشتر از یک وعده برنج قهوه ای یا یک تکه نان گندم کامل است. اگر گواوا را همراه با پوست خود به اسموتی های خود اضافه کنید ، فیبر بیشتری دریافت خواهید کرد.

بدون نام 1 - میوه هایی با محتوای قند بالا: مراقب قند بالای این میوه ها باشید!

تمشک

این میوه حاوی مقدار زیادی فیبر ، حدود 8 گرم در فنجان – و فقط 5 گرم شکر است. فیبر برای هضم خوب است و می تواند به شما کمک کند با کالری کمتری احساس سیری کنید.

خربزه

یک برش متوسط ​​خربزه حاوی حدود 5 گرم شکر – و فقط 23 کالری است.

میوه پاپایا

نیمی از یک دانه کوچک پاپایا حاوی 6 گرم شکر است. بنابراین نیمی از آنها برای خوردن یکباره کافی است.

1399073010592339021478634 - میوه هایی با محتوای قند بالا: مراقب قند بالای این میوه ها باشید!

توت فرنگی

یک فنجان توت فرنگی کامل فقط 7 گرم قند دارد. آن را به سالاد اضافه کنید و با شیر تازه یا بستنی سرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید