لیست رایگان غذاهای کم کالری

کلید اصلی کاهش چربی این است که مطمئن شوید بدن شما کالری بیشتری نسبت به مصرف کالری می سوزاند.

من می خواهم با ارائه لیستی از غذاهای کم کالری به شما در فرآیند چربی سوزی کمک کنم.

قبل از اینکه لیستی از غذاهای کم کالری را به شما بدهم، به شما توضیح می دهم که کالری چیست.

بیشتر مردم در مورد کالری ها زیاد صحبت می کنند، اما در واقع نمی دانند آنها چیست.

تعریف کالری؟

کالری واحد اندازه گیری انرژی است. کالری غذا مقدار گرمای مورد نیاز برای بالا بردن 1 کیلوگرم آب 1 درجه سانتیگراد است. هرچه غذا حاوی کالری بیشتری باشد، انرژی بیشتری در هنگام سوزاندن آزاد می شود.

لیست غذاهای کم کالری

سبزیجات کم کالری.

– کلم بروکسل

– سیب زمینی آب پز.

– کلم بروکلی

– کرفس

– قارچ

– گوجه فرنگیها.

– شاهی

– سوئدی

– فلفل قرمز.

میوه های کم کالری.

این میوه ها وقتی تازه مصرف کنید کالری کمی دارند.

– زردآلو

– خربزه

– چایوت

– مویز

– گریپ فروت (سفید، قرمز، صورتی)

گوشت و فرآورده های حیوانی کم کالری.

– ژامبون بدون چربی

– هات داگ کم چرب

– گوشت گاو

– بیکن کانادایی

– بوقلمون زمینی

– تخم مرغ سفید

– پنیر کم چرب

وقتی صحبت از نوشیدنی می شود، تنها چیزی است که به آن نیاز دارید. آب اصلاً کالری ندارد.چند فنجان قهوه در روز هم مشکلی ندارد اما به آن شکر اضافه نکنید. اشاره! دفعه بعد که به سوپرمارکت خود می روید، حتماً برچسب مواد غذایی را با دقت بخوانید.

رژیم های کم کالری موثر نیستند.

به محض اینکه شروع به گرسنگی دادن می کنید، بدن شما به حالت محافظتی می رود. در واقع اگر هر هفته بیش از حد چربی از دست بدهید (2 کیلو یا بیشتر) در نهایت می توانید توده عضلانی خود را از دست بدهید. همانطور که ممکن است اکنون برای سوزاندن چربی به عضلات نیاز دارید. رژیم های کالری جدید را امتحان نکنید، آنها به صورت آنلاین به سرعت متابولیسم شما آسیب می رسانند.

امیدوارم از این مقاله لیست رایگان غذاهای کم کالری چیزی یاد گرفته باشید. به خاطر داشته باشید که کاهش چربی/وزن موضوعی بسیار عمیق است. اگر در مورد این موضوع جدی هستید، باید مطالب بیشتری در مورد این موضوع بخوانید.