قبل از تمرین بدن خود را گرم کنید


قبل از تمرین ، گرم کردن برای بهبود مزایای ورزش ، جلوگیری از کشیدگی عضلات و آسیب ها ضروری است. اگر تازه کار هستید یا به ایده های جدیدی برای تمرین روزمره خود نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید!

آن پاها را فشار دهید

قبل از ورزش ، بدون توجه به نوع فعالیتی که انجام می دهید ، باید عضلات خود را دراز کنید. برخی از حرکات کششی شامل حالت نوزاد ، پیچ خوردن ستون فقرات ، کشش ساق پا و ران است و برخی از یوگاساناها برای گرم نگه داشتن بدن عالی هستند. حرکات کششی مانع از کشش ماهیچه های شما می شود و باعث کار روی ماهیچه ها می شود ، بنابراین شما آماده تمرین خود خواهید بود.

گرم کردن قلب

اگر دونده هستید ، از قبل می دانید که نباید مدت زیادی قبل از گرم شدن مستقیم دوید. این گرم کردن های قلبی لازم نیست جامع باشد ، اما هنوز هم مهم هستند. دویدن در محل ، پیاده روی کمی قبل یا انجام جک پرش باعث تپش قلب شما می شود و شما را برای دویدن بعدی آماده می کند. همچنین کشش ماهیچه ها از قبل بسیار مهم است ، بنابراین قبل از شروع گرم کردن قلب تمرینات کششی ذکر شده را دنبال کنید.

غذا و نوشیدنی قبل از ورزش

حرکات کششی و کاردیو قبل از ورزش مهم هستند ، اما به همان اندازه مهم هستند که از چه چیزی برای اطمینان از موفقیت تمرین خود استفاده می کنید. سعی کنید از وعده های غذایی سنگین استفاده نکنید – میان وعده های سبک مانند موز یا اسموتی به شما انرژی کافی می دهد تا تمرین خود را بدون بیمار شدن به پایان برسانید. در مورد نوشیدنی ها از نوشیدنی های شیرین یا سنگین خودداری کنید. اگر از آب زیاد خودداری می کنید ، بعد از ورزش آن را ذخیره کنید. با کمال تعجب ، نوشیدن قهوه قبل از رفتن به باشگاه ورزشی یک چیز عالی است. این به شما انرژی می دهد و به بدن شما می گوید در طول تمرین چربی بیشتری بسوزانید.

یوگا

همانطور که قبلاً ذکر شد ، یوگا زمانی که بدن شما گرم است یک ابزار عالی است. یوگا برای ذهن و بدن مفید است و در نهایت به نفع ورزش شما خواهد بود. قبل از تمرین کمی یوگا انجام دهید یا یک کلاس یوگا به عنوان تمرین خود انجام دهید ، بدن شما را برای رشد و تقویت آماده می کند. سعی کنید با یک دوست به کلاس یوگا بپیوندید یا یک ویدیوی آنلاین تماشا کنید تا چند حالت ساده را شروع کنید.

با یک مربی شخصی یا عضو باشگاه صحبت کنید

تماس با فردی که مدت زیادی است کار می کند به شما کمک می کند تا با مزایای گرمایش بیشتر آشنا شوید. سعی کنید به باشگاه بروید و شخص معتبری را پیدا کنید که بتواند در مورد انواع تمرینات و گرم کردن بدن شما مفید باشد. پیوستن به یک باشگاه بدنسازی یا پیدا کردن یک شریک ورزشی به شما کمک می کند تا سبک خود را بیاموزید و همچنین شما را مسئول سفرهای ورزشی خود می داند.

اگر بدنبال سالن بدنسازی برای حفظ فرم یا رسیدن به اهداف خود هستید ، از fitnessfor10.com دیدن کنید تا ببینید آیا سالن بدنسازی محلی در منطقه شما وجود دارد یا خیر.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید