قانونگذاران و وکلا در تلاش هستند پروژه هوایی لاگاردیا را متوقف کنند


چندین فرماندار نیویورک از فرماندار کتی هوچول خواسته اند که به برنامه های فرودگاه لاگاردیا به ارزش 2.1 میلیارد پوند Airtrain پایان دهد.

هوچول روز دوشنبه بیانیه ای را به اداره بندر نیویورک و نیوجرسی منتشر کرد و گفت که آژانس حداقل کنترل جزئی بر یافتن گزینه های جایگزین دارد.

هوکل در این باره می نویسد: “من از اداره بندر می خواهم که راه حل های جایگزین حمل و نقل عمومی را به طور کامل برای کاهش تردد خودروها و افزایش اتصال به فرودگاه لاگاردیا مورد بررسی کامل قرار دهد. نه تنها در لاگاردیا ، بلکه در همه فرودگاه ها و قطب های ترانزیتی ما در نیویورک. “

سناتورهای ایالتی ، از جمله جسیکا راموس ، لروی کامری ، مایکل جیاناریس و جان لیو ، بیرون از سالن ضیافت در کرونا ، کوئینز ، مشرف به خلیج جامائیکا و فرودگاه ایستادند ، هوچول را متقاعد کردند که بیش از بررسی گزینه های دیگر اقدام کند. ، مانند سرویس اتوبوس یا کشتی ، یا گسترش مترو به فرودگاه: او باید بدون قید و شرط به خط هوایی برخورد کند.

راموس گفت: “من از احساسات فرماندار قدردانی می کنم ، اما این در مورد آن است.” “ما به فرماندار هوچول نیاز داریم تا پروژه را با هم متوقف کند.”

راموس با اشاره به بهداشت ، چالش دسترسی به وسایل نقلیه عمومی و مشکلات طولانی مدت گرسنگی در منطقه خود از زمان بارش های طوفان ایدا ، افزود: “المهرست شرقی نمی تواند از خط هوایی بخورد.”

مسیر هوایی پیشنهادی پروژه بندر نیویورک و نیوجرسی ، راه آهن لانگ آیلند و 7 ایستگاه قطار در متس ویلتس پوینت را به خط هوایی جدید متصل می کند. فرماندار سابق کوئومو ، که اولین بار در سال 2015 این پروژه را پیشنهاد کرد ، مفتخر بود که 30 دقیقه سواری LIRR از میدتاون تا لاگارد دارد ، که به تسهیل تردد وسایل نقلیه بین فرودگاه و منهتن کمک می کند.

نقشه Port Authority نشان می دهد که چگونه مردم می توانند با خط هوایی از ایستگاه پن و گرند سنترال در منهتن به Willets Point و از Willets Point به خط هوایی LaGuardia برسند.  برآورد زمان سفر اداره بنادر 16 دقیقه از شهر مرکزی و سپس 6 دقیقه از Willets Point تا فرودگاه است و قطارهای هوایی هر چهار دقیقه یکبار حرکت می کنند.

نمونه ای از مسیر هوایی

فلش

نمونه ای از مسیر هوایی

مرجع میمون

این طرح طی دوره عمومی اظهارنظر عمومی و بررسی فدرال انجام شد و در ژوئیه تأیید نهایی از اداره هوانوردی فدرال دریافت کرد. چند هفته بعد ، کوئومو به دلیل اتهامات آزار جنسی استعفا داد.

اگر ساخته شود ، خط هوایی در امتداد گردشگاه ساحلی که از Willets Point تا فرودگاه LaGuardia حرکت می کند ، حرکت می کند. دوشنبه اخیر ، صدای جیرجیرک ، قطرات آب و پرواز هواپیماها در آنجا شنیده شد. کارگران ساختمانی با استفاده از اسکوتر روی پله ها زوم کردند. و کلودیا شلنبرگ ، ساکن قدیمی المهرست شرقی ، او را برای پیاده روی منظم می برد. او گفت که با پروژه خط هوایی مخالف است.

او گفت: “من واقعاً فکر می کنم که بافت منطقه را خراب می کند.”

آب نما بوکولیک

جایی که خط هوایی اجرا می شود

فلش

جایی که خط هوایی اجرا می شود

استفان نسن / WNYC

و این اولین بار نیست که سیاستمداران سعی می کنند این پروژه را بکشند. الکساندریا اوکاسیو-کورتز ، نماینده ، در اوایل سال 2020 پرچم هایی را در مورد اینکه چرا FAA به جایگزین های دیگر برای هواپیماهای گران قیمت نگاه نمی کرد ، برافراشت.

در اوایل سال جاری ، نگهبان گروه نگهبان اسناد و مدارکی را از اداره هوانوردی فدرال دریافت کرد و ادعا کرد که بندر اجازه می دهد تا خطوط هوایی تعداد بیشتری از مردم را سریعتر از سایر گزینه ها و ارزان تر ، مانند گزینه های اتوبوس یا کشتی به فرودگاه منتقل کنند.

در اوایل سپتامبر ، ریور کیورر علیه FAA ، از جمله گروه محلی Deatmars Boulevard Block Association و Guardians of Flushing Bay ، شکایت کرد و مدعی شد که از 45 گزینه ارائه شده ، FAA آنها را جدی نگرفته است.

مایکل دولونگ ، مشاور ارشد Riverkeeper گفت: “ما احساس کردیم مناسب است که از معیارها به صورت جانبدارانه استفاده کنیم تا همه گزینه های دیگر را حذف کنیم.” هدف ما این است که ببینیم این بهترین پروژه برای مردم نیویورک است که مردم را از اتومبیل پیاده کرده و در فرودگاه حمل و نقل عمومی می کنند. و یکی که این کار را با حداقل تأثیر بالقوه بر جامعه محلی و محیط زیست انجام می دهد. ”

به عنوان بخشی از شکایت ، Riverkeeper و گروه های دیگر درخواست تعلیق کردند ، یا FAA درخواست کرد که پروژه تعلیق شود تا سایر گزینه های انتقال به دقت بررسی شوند.

FAA در بیانیه ای اعلام کرد که از مقامات بندری اطلاعات می خواهد که آیا پروژه متوقف می شود یا خیر.

ریک کاتن ، مدیر اجرایی سخنگوی PANYNJ ، در پاسخ به این سوال که در مورد پروژه و درخواست لغو شکایت اظهار نظر کرده است ، هفته گذشته نظراتی در دفاع از پروژه ارسال کرد.

ارائه خط هوایی لاگاردیا پیشنهادی

فلش

ارائه خط هوایی لاگاردیا پیشنهادی

با اجازه از فرماندار اندرو کوومو

“اول ، این پروژه به طور کامل و مستقل توسط اداره هوانوردی فدرال مورد بررسی قرار گرفته است. او پروژه را تأیید کرده و به طور خاص همه گزینه ها را تجزیه و تحلیل کرده است. ” “از نظر پروژه ، این یک پروژه زیرساخت سبز است. این یک پروژه ترانزیت انبوه راه آهن سبز است. شش تا 10 میلیون مسافر هوایی طول می کشد ، آنها را از اتومبیل خود خارج می کند ، ازدحام جاده را کاهش می دهد ، به فرودگاه می رود. ”

گروه دیده بان Reinvent Albany اشاره کرد که این پروژه به همان اندازه سبز نیست که طرفداران آن ادعا می کنند. با استفاده از مستندات خود اداره بندر ، این گروه متوجه می شود که تنها 2 میلیون کاربر در سال – در مقایسه با برآورد 4.7 میلیون آژانس – که با استفاده از Mass Transit به فرودگاه می رسند ، بیشتر خودروها را سوار می کنند و یا در یک خط هوایی پارک می کنند یا فرود می آیند.

Pankaj Bhatara مالک مشترک نمایشگاه جهانی Marina and Banquet Hall است که در کنار خط هوایی قرار دارد. باتارا نگران است که ساخت و ساز به رستوران که در محل دفن زباله ساخته شده است آسیب برساند. او گفت: “این جاده ما را غرق می کند.” “این چیزی نیست که به کسی در کوئینز کمک کند ، شهر نیویورک را فراموش کنید.”



Source link

دیدگاهتان را بنویسید