غذاهای شگفت انگیز برای مدیریت کلسترول سالم


با مواد غذایی برای سطح کلسترول سالم آشنا شوید.

اگر با کلسترول بالا دست و پنجه نرم می کنید ، می دانید که تغییر رژیم غذایی اولین گام مهم در مراقبت از خود است. حتی اگر سطح کلسترول شما به دلیل ژنتیک بالا باشد ، استفاده از غذا به عنوان دارو بخش مهمی از برنامه درمانی متعادل است.

بسیاری از مقالات در مورد کلسترول و رژیم غذایی بر آنچه شما نباید بخورید تمرکز می کنند. امروز تیم مفاهیم طبیعی سالم به شما یک نمای کلی از همه غذاهای خوشمزه ای می دهد که می توانید هنگام مدیریت سطح کلسترول سالم از آنها لذت ببرید.

7 ماده غذایی برای تنظیم سطح کلسترول سالم

در حالی که برخی از غذاها می توانند سطح کلسترول شما را افزایش دهند ، در اینجا 7 ماده غذایی وجود دارد که می توانید بدون احساس گناه بخورید.

گندم

روز خود را با یک کاسه بلغور جو دوسر شروع کنید و ممکن است در راه مدیریت کلسترول خود باشید. جو دوسر حاوی فیبر محلول است که چربی را در حین حرکت در بدن شما به دام می اندازد و در نتیجه کلسترول را کاهش می دهد. چند توت برای چند گرم بیشتر فیبر و طعم عالی اضافه کنید.

روغن زیتون

روغن زیتون که زمانی در رژیم غذایی مدیترانه ای یافت می شد ، امروزه جزء اصلی در اکثر آشپزخانه ها است. پختن با روغن زیتون و استفاده از آن در سس ها می تواند با افزایش کلسترول LDL (معروف به “خوب”) به مدیریت کلسترول کمک کند.

نخود فرنگی

حبوبات مانند نخود ، لوبیا سیاه ، لوبیا چیتی و لوبیا قرمز غنی از فیبر محلول هستند نه تنها سرشار از فیبر هستند بلکه حاوی پروتئین و ویتامین ها هستند تا احساس سیری را در شما حفظ کرده و به کنترل کلسترول کمک کنند.

دیوانه

آجیل و حبوبات یکی دیگر از منابع عالی فیبر و پروتئین محلول است که می توانید به سبد غذایی خود اضافه کنید. نه تنها برای شما مفید است ، بلکه یک میان وعده سالم است که به راحتی می توانید آن را تهیه کنید. قبل از خوردن میان وعده آجیل خود را جدا کرده و با اندازه های مناسب وعده ها آشنا شوید.

میوه ها

میوه هایی مانند سیب ، انگور و پرتقال سرشار از پکتین هستند ، فیبر محلول سرشار از فیبر که می تواند به کاهش کلسترول کمک کند. آنها نه تنها مغذی هستند ، بلکه تنقلات سالمی هستند که مقرون به صرفه هستند و به راحتی در دسترس هستند.

آووکادو

آووکادو مملو از مواد مغذی و مملو از اسیدهای چرب تک اشباع نشده است. جایگزینی چربی اشباع شده در گوشت با اسیدهای چرب سالم برای قلب مفید است. آووکادو را به گواکامول محدود نکنید! آن را برای نان تست آووکادو به نان سبوس دار اضافه کنید یا آن را روی ماهی و سالاد خود برش دهید!

ماهی چاق

ماهی هایی مانند ماهی خال مخالی ، شاه ماهی ، ماهی تن ، ماهی قزل آلا و ماهی قزل آلا سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 هستند که می توانند تری گلیسیریدها را کاهش داده ، فشار خون را کاهش داده و خطر لخته شدن را کاهش دهند. برخی از منابع دیگر اسیدهای چرب امگا 3 شامل گردو ، دانه کتان و مکمل های روغن ماهی (مانند Vital Nutrients Ultra Pure Fish Fish 800) است.

مکمل هایی برای حمایت از سطح کلسترول سالم

اگر می خواهید رژیم غذایی خود را برای حمایت از سطوح کلسترول سالم تکمیل کنید ، تیم مفاهیم طبیعی سالم محصولات ما را توصیه می کند.

کلسترول پرو از NOW Foods

آیا به دنبال مکمل برای کمک به مدیریت کلسترول سالم و حفظ سلامت قلب خود هستید؟ کلسترول پرو از NOW Foods حاوی ترنج و ترکیب استرول گیاهی است که از سیستم قلبی عروقی پشتیبانی می کند.

کلسترول سالم با آملا از تری به طور طبیعی

با استفاده از عصاره منحصر به فرد و غلیظ انگور فرنگی هندی ، Terry Naturally’s Healthy Cholesterol with Amla برای حمایت از سطح کلسترول سالم طراحی شده است و به شما در افزایش LDL یا کلسترول “خوب” کمک می کند.

غذای مورد علاقه شما برای حمایت از سطح کلسترول سالم چیست؟ در بخش نظرات زیر آن را با تیم مفاهیم سالم طبیعی به اشتراک بگذارید!

درباره ترزا گروسکوپ ، CN

متخصص تغذیه معتبر در اپلتون ، ویسکانسین ، بنیانگذار مفهوم طبیعی سالم. مدافع سلامت و تغذیه طبیعی. عاشق باغبانی ، دوچرخه سواری ، تناسب اندام ، قایق سواری ، حیوانات (مخصوصاً گربه ها) و آشپزی است. ترزا گروسکوپ



دیدگاهتان را بنویسید