طعم ها و سبزیجات پاییزی در بهترین حالت خود هستند


پاییز فرا رسیده است و برخی از بهترین سبزه ها نیز همینطور!

دریافت محصولات محلی و در فصل به این معنی است که ما اغلب سبزیجات را در اوج طراوت و طعم خود می خریم. شما در حال رشد سرد مانند سبزیجات تیره و برگدار هستید. به chard سوئیسی ، اسفناج و سیاه فکر کنید. این سبزیجات نیروگاه جهان تغذیه هستند. سرشار از ویتامین برای محافظت از سیستم ایمنی بدن ، کمک به جذب آهن و کمک به متابولیسم پروتئین. سبزها همچنین حاوی منیزیم ، پتاسیم ، آهن و فیبر هستند. خوردن پتاسیم بیشتر می تواند به شما در کنترل فشار خون کمک کند.

سبزیجات برگ سبز مغذی هستند ، از لوتئین و زآگزانتین گرفته تا ساپونین ها و فلاونوئیدها. این مواد به عنوان آنتی اکسیدان در بدن عمل می کنند. آنها بدن را از نظر رادیکال های آزاد ، ذرات فرار تولید شده توسط متابولیسم طبیعی که می توانند به سلول های سالم آسیب برسانند و آنها را بی ضرر می کنند ، پاکسازی می کنند.

مانند همه سبزیجات غیر نشاسته ای ، سبزیجات برگ دار کالری و کربوهیدرات کمی دارند ، به عنوان مثال سیاه فقط 33 کالری و 6 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد در حالی که 133 درصد ویتامین A و 134 درصد ویتامین C نیاز روزانه را تامین می کند. چای سوئیس فقط 35 کالری و 7 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد.

بیشتر سبزیجات را می توان آب پز ، بخارپز ، سرخ کردنی یا برشته کرد. سوپ های سیاه و خورش ها یک لمس روستایی و دلچسب را اضافه می کنند. اعضای خانواده کاسنی مانند Curly Endiv یا Frisi را می توان به سالاد اضافه کرد. مراقب باشید ، سبزی های کاسنی تلخ هستند ، بنابراین برای تضاد به فویل شیرین یا خوشمزه مانند پیاز یا هویج نیاز دارند.

هنگامی که امسال سیب و کدو تنبل خود را ذخیره می کنید ، حتما سبزیجات موجود در بازار کشاورزان محلی و هفتگی خود را بررسی کنید و برای سلامتی بهتر از محدوده راحتی معمول خود فراتر بروید.

و اگر سبزیجات چای شما نیستند ، کلم بروکلی ، کلم بروکلی ، گل کلم ، جوانه بروکسل یک سبزی فوق العاده سالم پاییزی است که باید نیمی از بشقاب شما را پر کند.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید