سری رژیم – رژیم کم کربوهیدرات

رژیم کم کربوهیدرات از طریق مصرف کمتر غلات و غلات و مصرف بیشتر چربی ها و پروتئین ها باعث کاهش وزن می شود. برای افراد در هر سنی خوب کار می کند و نتایج سریعی را نشان می دهد.

با شروع روند رژیم غذایی، متوجه بهبود قابل توجهی در احساسات و خلق و خوی خود، کاهش در خوردن اجباری و ولع می شوید. در برخی موارد، غذاهای کم کربوهیدرات نیز باعث کاهش دردهای عضلانی و مفاصل، کاهش علائم گوارشی و بهبود PMS شده است.

برنامه کاهش وزن کم کربوهیدرات را خانم های باردار نیز می توانند امتحان کنند. آنها باعث چربی سوزی سریع در مقایسه با سایر برنامه های کاهش وزن معمولی می شوند. همچنین سرعت متابولیسم را بهبود می بخشد و روند کاهش وزن را ساده می کند.

فواید سلامتی

رژیم کم کربوهیدرات سطح گلوکز خون را در بدن کاهش می دهد و با از بین بردن افزایش قند، سطح سیری را حفظ می کند. آنها همچنین عدم تحمل گلوکز را کاهش می دهند، بهبود سلامت و حفظ وزن را تسریع می کنند.

آنها تری گلیسیرید و کلسترول بیش از حد را از بدن دفع می کنند و خطر آسیب قلبی را کاهش می دهند. رژیم کم کربوهیدرات زمانی موثرتر است که به صورت طولانی مدت دنبال شود. هوس های غذایی بیش از حد را کاهش می دهد و عادات سالم را تشویق می کند.

رژیم های کم کربوهیدرات بسیار محبوب هستند، زیرا آنها به سرعت چربی می سوزانند و شکل ظاهری خوبی به بدن می دهند.

نکات مهم رژیم غذایی

رژیم غذایی کم کربوهیدرات سطح سروتونین را افزایش می دهد و اشتهای شما را برای غذاهای سالم بهبود می بخشد. آنها همچنین تمرکز و حافظه را بهبود می بخشند. غذاهای کم کربوهیدرات را می توان برای تمام عمر یا برای یک دوره زمانی خاص دنبال کرد.

بعد از دو ماه می توانید به رژیم غذایی معمول خود ادامه دهید. غذاهای کم کربوهیدرات اشتهای شما را برآورده می کنند و همچنین حاوی چهل درصد انرژی کمتری هستند، به این معنی که بدون گرسنگی وزن کم می کنید. برخلاف سایر برنامه های رژیم غذایی، غذاهای کم کربوهیدرات سالم تر، مغذی تر و سرگرم کننده تر هستند. آنها سریع آماده می شوند، طعم آنها عالی است و پیروی از آنها راحت است.

با رژیم کم کربوهیدرات، نحوه غذا خوردن خود را تغییر دهید.