سرخ شده یا پخته شده – کدام یک برای دور کمر شما بهتر است؟

احتمالاً فکر می کنید که پاسخ این سؤال را می دانید. غذای سرخ شده یا پخته شده برای دور کمر شما بهتر است؟ حق با شماست! بدون شک غذاهای پخته شده برای کاهش وزن بهتر است. غذای سرخ شده می تواند مقصر افزایش تدریجی وزن باشد که در کل جامعه شاهد اضافه کاری بوده ایم. این به چاقی در کودکان و بزرگسالان کمک می کند و می تواند مقصر بسیاری از مشکلات سلامتی باشد. اگر تصمیم به کاهش وزن دارید، غذاهای سرخ شده را از رژیم غذایی خود حذف کنید. در مقابل غذاهای سرخ شده موضع بگیرید! هنگامی که شروع به تغذیه سالم کنید، نتایج کاهش وزن چشمگیری را مشاهده خواهید کرد. موارد زیر فواید حذف غذاهای سرخ شده از رژیم غذایی شما هستند.

· کالری کمتر. هنگامی که تصمیم می گیرید به یک برنامه غذایی “پخته” تغییر دهید، بسیاری از کالری ها و چربی هایی را که می توانند به مشکل وزن شما کمک کنند را حذف می کنید. غذاهای پخته شده کالری بسیار کمتری نسبت به سرخ شده دارند. نمونه آن را می توان در چوب طبل مرغ مشاهده کرد. یک چوب طبل مرغ سرخ شده می تواند 900 کالری داشته باشد. یک چوب طبل پخته شده حدود 200 کالری دارد. تفاوتش را می بینی؟

· توانایی خوردن بیشتر!اگر غذاهای سرخ شده را انتخاب کنید، قبل از شروع افزایش وزن، نمی توانید مقدار زیادی از آن را بخورید. با این حال، اگر بخواهید به غذاهای پخته بچسبید، می توانید بیشتر مصرف کنید. مزیت این کار این است که مدت طولانی تری سیر خواهید بود. هیچ کس دوست ندارد هنگام رژیم غذایی گرسنه باشد. رژیم غذایی و غذاهای سرخ شده با هم ترکیب نمی شوند.

· برای بدنت بهتره در حالی که خوردن غذاهای پخته برای خط کمر شما بهتر است، خوردن آن فواید دیگری نیز دارد. هنگامی که پخته را به جای سرخ شده انتخاب می کنید، کلسترول و سایر سمومی که برای بدن شما مضر هستند را از بین می برید. نه تنها با خوردن غذاهای سرخ شده در خطر افزایش وزن خواهید بود، بلکه احتمال ابتلا به بیماری قلبی، زخم و سایر مشکلات سلامتی را نیز افزایش خواهید داد. به خاطر سلامتی و دور کمرتان به غذاهای سرخ شده نه بگویید.

· مغذی تر سرخ کردنی ها سطح تغذیه غذاها را تغییر می دهند. انتخاب پختن آنها باعث می شود در حالت طبیعی خود باقی بمانند. کباب کردن یا پختن سبزیجات به جای سرخ کردن آنها گزینه سالم تری است. سرخ کردن مواد مغذی را که در غیر این صورت از پخت غذا دریافت می‌کردید، از بین می‌برد.

تصمیم گیری برای پختن غذا به جای سرخ کردن آنها برای کاهش وزن شما عالی خواهد بود. وقتی روش غذا خوردن خود را تغییر دهید، نتایج کاهش وزن را مشاهده خواهید کرد. اگر در مورد فواید خوردن غذاهای پخته تردید دارید، از یک متخصص تغذیه مشاوره بگیرید. به سرعت متوجه خواهید شد که پختن بهترین گزینه است. با خوردن غذاهای پخته سالم شوید! شما خواهید دید که تغییر روند کاهش وزن در مقابل چشمان شما رخ می دهد. پخته باید تنها گزینه شما باشد. آیا شما تغییر را ایجاد خواهید کرد؟