رژیم گریپ فروت اتکینز – فلسفه

رژیم گریپ فروت اتکینز یک برنامه غذایی است که متعلق به املاک دکتر نیست. اتکینز محبوبیت رژیم گریپ فروت و نام رژیم غذایی اتکینز را تایید می کند و با آن بازی می کند. اکنون نگاه نکنید، اما ممکن است آن چیزی نباشد که مردم انتظار دارند.

اول از همه، یافتن اطلاعات در مورد این برنامه غذایی بسیار دشوار است. افراد باهوش می دانند که وقتی شخصی مرتکب فریب یا تقلب می شود، اغلب حقایق را سفید می کنند. این همان کاری است که به نظر می رسد این نوع رژیم غذایی انجام می دهد و باعث می شود مردم آن را با دو رژیم غذایی که ظاهراً مؤثر هستند مرتبط کنند.

آیا این رژیم ربطی به رژیم واقعی اتکینز دارد؟ پاسخ منفی است، نه تنها هیچ اشاره ای به رژیم گریپ فروت اتکینز در وب سایت اتکینز نشده است، بلکه هیچ میوه ای نیز در لیست غذاهای مجاز در مرحله القاء رژیم اتکینز ذکر نشده است.

در مرحله القاء می توان موارد زیر را مصرف کرد:

انواع ماهی

مرغ، بوقلمون و سایر طیور

همه صدف ها

هر نوع گوشتی مانند گوشت گاو یا خوک

تخم مرغ آب پز شده به هر شکلی از جمله تخم مرغ سرخ شده

پنیر

هر سبزی که می توانید نام ببرید

گیاهان و ادویه جات ترشی جات

کره، گوشت خوک، همه روغن ها

نوشیدنی های کم کربوهیدرات مانند نوشابه های رژیمی

یک تکه میوه پیدا نمی شود. گریپ فروت و سایر میوه ها مانند آب میوه در سایر مراحل رژیم اتکینز داده می شود. اما در مقایسه با مقدار گریپ فروت توصیه شده برای چنین رژیمی، باز هم اختلاف نظر وجود دارد.

رژیم غذایی در این روش 1 فنجان آب گریپ فروت یا 1 فنجان برش های گریپ فروت را به ترتیب با 8 یا 18 کربوهیدرات توصیه می کند. اما رژیم اتکینز به بیش از ۷ گرم کربوهیدرات در روز نیاز ندارد. این دو رژیم فقط با هم ترکیب نمی شوند.

اکثر افراد عاقل به محض شنیدن در مورد رژیم گریپ فروت اتکینز مستقیماً به وب سایت اتکینز مراجعه می کنند. اگر هیچ اشاره ای به این رژیم در وب سایت پیدا نمی کردند، چراغ قرمز خاموش می شد و زنگ خطر به صدا در می آمد.

به طور کلی، این را در نظر داشته باشید. فقط رژیم‌های معمولی – رژیم‌هایی که باید برای مدت کوتاهی دنبال شوند – به شدت به یک غذا متکی هستند، زیرا خوردن آن به این شکل سالم نیست. فلسفه رژیم گریپ فروت اتکینز با رژیم غذایی اتکینز در تضاد است.