رژیم لاغری 15 روزه کانادایی + برنامه رژیم غذایی و نکات بهداشتی


کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. در همه رژیم ها ، مهمترین چیز این است که رژیم را با دقت و بدون ایجاد هیچ گونه تغییری رعایت کنید. نوشیدن مایعات ، به ویژه آب ، در طول رژیم بسیار مهم است و ورزش روزانه ، مانند 30 دقیقه پیاده روی با شدت متوسط ​​، علاوه بر حفظ سلامتی ، به تناسب اندام نیز کمک می کند.

رژیم لاغری 15 روزه کانادایی

رژیم لاغری کانادایی

آگاهی از برنامه رژیم غذایی و نکاتی در مورد آن می تواند تأثیر زیادی در رژیم کاهش وزن داشته باشد و باید سلامت و نیازهای بدن برآورده شود. در ادامه مطلب رژیم لاغری کانادایی ما 15 روز را بیان می کنیم که می تواند وزن 8 تا 10 کیلوگرم و اندازه 10 تا 15 سانتی متر را کاهش دهد.

روز اول

صبحانه یک فنجان قهوه با حبه های قند میل کنید. صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند.

در وعده ناهار ، خوردن اسفناج پخته با گوجه فرنگی و دو تخم مرغ آب پز توصیه می شود.

برای شام ابتدا از مقداری کاهو با آب لیمو ترش استفاده کنید و سپس 300 گرم گوشت پخته یا کبابی بخورید. تأکید می کنیم که نباید بلافاصله بعد از شام به رختخواب برویم ، زیرا این می تواند مشکلات گوارشی ایجاد کند و حتی منجر به چاقی شکمی شود.

روز دوم

همین کار را برای صبحانه در روز اول انجام دهید.

در ناهار پیشنهادی ، ابتدا 1 لیوان ماست کم چرب بنوشید و سپس از 10 ورقه سوسیس مرغ استفاده کنید.

از کاهو ، لیمو ترش و کدو بورانی برای شام مانند روز اول استفاده کنید.

چند گل رز

در روز سوم صبحانه خود را با 1 لیوان آب گرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما میل کنید.

هنگام ناهار ، ابتدا یک کاهو بخورید و سپس نیمی از سینه مرغ پخته یا کبابی را بخورید. توصیه می شود به آرامی غذا بخورید و غذای خوب بجوید ، این باعث کاهش اشتها می شود.

سالاد کرفس ، کلم و گوجه فرنگی را با آب لیمو ترش برای شام سرو کنید.

روز چهارم

هنگام صبحانه ، همان کار را انجام دهید که روز اول بود ، یک تکه نان تست اضافه کنید.

برای ناهار ابتدا از ماست کم چرب ، سپس کمی ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحا آب سیب یا آب هویج استفاده کنید.

قبل از شام بورانی اسفناج بخورید. توصیه می شود در ابتدای شب شام بخورید و یک ساعت بعد از شام مقداری هویج رنده شده با 200 گرم پنیر رژیمی بخورید.

رژیم غذایی

روز پنجم

صبحانه را مانند روز چهارم آماده کرده و میل کنید.

برای ناهار ، از ماهی پخته با استفاده از یک قاشق چایخوری کره و مقداری آب لیمو استفاده کنید. توصیه می شود از غذاهای سرخ شده در این رژیم اجتناب کنید تا بتوان با حفظ سلامت غذا به راحتی وزن را حفظ کرد.

برای شام ، ابتدا یک سالاد کاهو با آب لیمو و روغن زیتون میل کنید. سپس بورانی کدو تنبل را به تنهایی بخورید.

روز ششم

صبحانه این روز را درست مانند سومین روز رژیم لاغری آماده کرده و از آن لذت ببرید.

ناهار را درست مثل روز دیگر انتخاب کرده و استفاده کنید.

غذا را قبل از شام (روز پنجم) آماده کرده و بخورید.

روز هفتم

روز هفتم رژیم لاغری کانادایی برای صبحانه ، یک فنجان قهوه و یک تکه نان تست با حبه های شکر میل کنید.

برای ناهار به ترتیب از کاهو ، ورق سوسیس و نان اسفناج استفاده کنید.

برای شام ، فقط از یک سالاد کلم با گوجه فرنگی و آب لیمو تازه استفاده کنید. یک ساعت بعد از شام ، خوردن مقداری میوه توصیه می شود.

روز هشتم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند.

روز سوم ناهار بخورید و آب لیمو تازه به آن اضافه کنید.

برای شام از لنز استفاده کنید. همچنین سالاد کاهو را با آب لیمو سرو کنید. بعد از چند ساعت هوس این غذاها ، می توانید از چندین میوه استفاده کنید.

روز نهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر کم چرب استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا سالاد کاهو را با آب لیمو ترش تازه به آرامی ورز دهید و سپس از نیمی از سینه مرغ ، ترجیحاً کبابی استفاده کنید.

برای شام ، یک سالاد کاهو با خیار ، گوجه فرنگی ، آب لیمو ترش تازه تهیه کنید و لذت ببرید. سپس از یک تکه میوه به عنوان دسر استفاده کنید.

روز دهم

هنگام صرف صبحانه ، همانند روز اول عمل کنید ، یک تکه نان تست اضافه کنید.

برای ناهار ابتدا از ماست کم چرب ، سپس کمی ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحاً آب سیب یا آب هویج استفاده کنید.

هنگام شام ، 2 تخم مرغ آب پز اول را بخورید. یک ساعت بعد از شام ، هویج رنده شده را با 200 گرم پنیر رژیمی بخورید.

روز یازدهم

هنگام صرف صبحانه نیز همانند روز قبل عمل کنید.

برای ناهار ، از ماهی پخته با استفاده از یک قاشق چایخوری کره و مقداری آب لیمو استفاده کنید.

سالاد کاهو و سالاد برای شام استفاده می شود و در نهایت ، بورانی کدو می خواهد.

روز دوازدهم

دوازدهمین روز کاهش وزن کانادایی را با 1 لیوان آب گرم و سپس یک فنجان چای با 2 فنجان خرما شروع کنید.

برای ناهار عدس و 1 هویج پخته بخورید.

برای شام ، شب قبل آماده کنید و بخورید.

رژیم لاغری کانادایی

این رژیم لاغری شامل یک رژیم غذایی 12 روزه است و یک رژیم نگه داری 3 روزه توصیه می شود. توصیه می شود ابتدا رژیم را به مدت 15 روز دنبال کنید و سپس از غذا به طور معمول استفاده کنید. اما به خاطر داشته باشید که باید از پرخوری خودداری کرد و همه گروه های غذایی باید در حد اعتدال مصرف شوند. اگر بعد از چند ماه کاهش وزن ، تنها 2 کیلوگرم اضافه وزن داشته اید ، فقط باید رژیم نگه داری را به مدت 3 روز تکرار کنید.

رژیم غذایی برای رژیم لاغری کانادایی

روز سیزدهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا از سالاد کاهو با گوجه فرنگی و آب لیمو ترش تازه و سپس مقداری بورانی اسفناج استفاده کنید.

2 نان تست را با آب مرغ یا آب گوشت برای شام سرو کنید. 2 ساعت بعد از شام تکه های میوه بخورید.

روز چهاردهم

برای صبحانه فقط از یک فنجان چای و نان تست و عسل استفاده کنید.

برای ناهار سوسیس مرغ ، 1 ترشی ، 2 ورقه نان تست و گوجه فرنگی آماده کنید.

برای شام ، ابتدا یک سالاد کاهو با خیار و گوجه فرنگی بخورید ، سپس نصف سینه مرغ و چند ساعت بعد از میوه بخورید.

روز پانزدهم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند.

ناهار ابتدا سالاد گوجه فرنگی و خیار بخورید. سپس از لنز استفاده کنید.

برای شام ، از 2 نان تست با آب مرغ یا آب مرغ استفاده کنید. 2 ساعت بعد از شام تکه های میوه بخورید.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم غذایی



Source link

دیدگاهتان را بنویسید