رژیم غذایی 3 روزه ماهی تن — گزارش تکان دهنده! ارزشش را ندارد!

رژیم 3 روزه ماهی تن از کجا آمده است؟ به نظر می رسد چندین منبع مختلف همه چیز را از منشأ ناشناخته گرفته تا یک بیمارستان معروف ادعا می کنند. مهم نیست چه کسی آن را ایجاد کرده است، این رژیم غذایی در سطوح بسیار جدی خطرناک است.

اول، مانند هر “رژیم غذایی” یا رژیم غذایی، وقتی کالری دریافتی را کاهش می دهید، نتایج زیر حاصل می شود.

  • گاهی اوقات کاهش وزن وجود دارد و فقط وزن آب است
  • متابولیسم شما کند می شود (برعکس آنچه می خواهید اتفاق بیفتد)
  • خودت “گرسنه” می مانی
  • شما در حال ایجاد احساس ناامیدی و نارضایتی هستید (که بعداً منجر به اثرات مخرب تری مانند پرخوری می شود)
  • هنگامی که دوباره شروع به غذا خوردن به طور معمول کنید، دوباره وزن خود را افزایش خواهید داد. بیشتر از اوقات، بیشتر از چیزی که از دست داده اید، به دست خواهید آورد

در حال حاضر، چیزی که رژیم ماهی تن 3 روزه را خطرناک‌تر می‌کند و در واقع باعث افزایش وزن می‌شود، کاری است که شما واقعاً با انجام این یا هر نوع رژیم غذایی با بدن خود انجام می‌دهید.

اول، هر برنامه غذایی که به شما می گوید مصرف آب را کاهش دهید یا نوشیدن آب را تشویق نکنید، بد است، واقعاً بد. وقتی بدن شما فاقد H2O باشد، دچار کم آبی می شوید. همه این را می دانند درست است؟ اما در اینجا 2 واقعیت وجود دارد که همه در مورد اهمیت آب از آن آگاه نیستند – 1.) اگر آب را در خود نگه می دارید، احتمال اینکه به مقدار بیشتری از آن نیاز داشته باشید بسیار خوب است! بدن شما به عنوان یک مکانیسم دفاعی آب انباشته می کند! اگر بیشتر بنوشید، بدن شما دوباره به شما اعتماد خواهد کرد و در واقع وزن آب را به طور طبیعی از دست خواهید داد. و 2.) آب به دفع سموم از بدن شما کمک می کند. هرگز به هیچ “رژیم غذایی” یا برنامه غذایی که در آن مصرف آب کاهش یافته یا ذکر نشده است، نروید. هر روز حداقل 2 لیتر آب بنوشید! از این نتایج شگفت زده خواهید شد!

دوم، هر به اصطلاح “رژیم غذایی” که موفقیت خود را از پمپاژ سموم به بدن شما تبلیغ می کند، علت آن پوندهای اضافی است، نه راه حل! در اینجا حقیقت واقعی در مورد رژیم های غذایی و چرا آنها کار نمی کنند!

رژیم غذایی 3 روزه ماهی تن به شما می گوید که دو تا از سمی ترین غذاها را بخورید – ماهی تن و شیرین کننده های مصنوعی. ماهی تن، به خصوص ماهی تن کنسرو شده، دارای مقادیر بسیار بالایی جیوه است، یکی از سخت ترین سموم برای حذف از بدن. در مطالعات نشان داده شده است که جیوه با آسیب دائمی عصبی و قلبی عروقی مرتبط است.

شیرین کننده های مصنوعی نه تنها سمی هستند (دمای درونی بدن شما آسپارتام را به فرمالدئید تبدیل می کند)، بلکه با سرطان های مختلف نیز مرتبط است. کمترین شر در اینجا – شیرین کننده های مصنوعی اعتیاد آور هستند و باعث می شوند شما هوس غذای بیشتری کنید! شیرین کننده های طبیعی ایمن تر مانند استویا و آگاو آبی را بررسی کنید.

فقط این نوع “رژیم غذایی” است که به اضافه وزن شما و نرخ چاقی در ایالات متحده کمک می کند. حقیقت در مورد چربی واقعاً بسیار ساده است!

شما چاق هستید زیرا مواد سمی و انگلی در بدن شما ایجاد می شود! ببینید، وقتی غذاهای سمی می خورید، مانند غذاهایی که در رژیم غذایی 3 روزه ماهی تن ذکر شد، باعث می شوید بدنتان سلول های چربی بیشتری تولید کند. دلیل اینکه بدن شما به این حالت می رود این است که در واقع سعی می کند از اندام های حیاتی شما محافظت کند. بنابراین، این سموم را در چربی شما ذخیره می کند!

برای کاهش وزن مجبور نیستید «رژیم غذایی» بگیرید. شما فقط باید حقیقت چربی را بدانید و بدانید که چقدر راحت می توانید یک بار برای همیشه از شر آن خلاص شوید!