رانندگان تاکسی از نیویورک برای معامله بهتر بدهی درخواست می کنند


کمیسیون تاکسی و لیموزین روز جمعه از برنامه جدید تسکین بدهی خود برای رانندگان دفاع کرد و مدعی شد که قبلاً میلیون ها کتاب را با بدهی ترخیص کرده است. اما در جلسه شورای شهر ، رانندگان گفتند شرایطی که وام دهندگان به آنها می دهند اجازه می دهند با کمتر از حداقل دستمزد کار کنند.

برنامه امدادی تاکسی مدال شهر طراحی شده است تا به رانندگان در بازسازی وام های خود با شرایط مطلوب تر کمک کند. این شهر 20000 پوند به وام دهندگان برای کاهش پرداخت راننده و سپس 9000 دلار دیگر به رانندگانی که پرداخت ماهانه آنها از 1500 دلار بیشتر است ، می دهد.

طی یک دهه گذشته ، صنعت تاکسی با هجوم شرکت های اجاره خودروهای مبتنی بر برنامه مانند Uber و Lift روبرو شده است. این رانندگان جدید “تگرگ الکترونیکی” به خیابان ها سرازیر شدند و ارزش مدال تاکسی زرد از 1.2 میلیون دلار در سال 2014 به حدود 100000 دلار امروز کاهش یافت.

در سال 2018 ، هشت راننده تاکسی جان خود را از دست دادند ، بسیاری از آنها دلیل بار سنگینی را عنوان کردند.

در مجموع 13،587 مدال وجود دارد که به کابین زرد اجازه می دهد تا در جاده تگرگ بخورد. شهر تخمین می زند که حدود نیمی از مالکان دارای ناوگان با مدال های متعدد هستند و برنامه وام فقط به مالکان پنج یا کمتر مدال اجازه می دهد که درخواست دهند. در حالی که او نمی تواند کل بدهی رانندگان را تخمین بزند ، شهر معتقد است که 1 میلیون پوند بدهی دارد.

TLC همچنین احساس می کند که 65 میلیون اختصاص داده شده برای این رویداد برای هر راننده ای که به کمک نیاز دارد کافی است.

اما رانندگان تاکسی زرد در چند هفته گذشته مقابل ساختمان شهرداری تظاهرات کرده و خواستار معامله بهتر برای شهر شده اند. این برنامه که انتظار می رود به 2250 راننده وام بدهد ، ماه گذشته اجرایی شد و این هفته تأیید نهایی شورای شهر را دریافت کرد.

معترضان از شهر می خواهند رانندگان تاکسی را آزاد کند

بهایروی دسای ، رئیس جبهه کارگران تاکسی نیویورک ، در تظاهرات در مقابل ساختمان شهرداری در سپتامبر 2021 سخنرانی می کند

فلش

رئیس کمیته حمل و نقل ، یدنیس رودریگز ، خاطرنشان کرد که TLC قبل از ادامه این طرح “در عضویت در شورا شکست خورد”. اگرچه او متوقف کردن آن را پیشنهاد نداد.

TLC روز جمعه گفت که در حال حاضر 1000 متقاضی برای این رویداد را ارزیابی کرده و به 90 راننده کمک کرده است که بدهی خود را کاهش دهند و کل بدهی 14 میلیون پوند را حذف کرده است.

آلوسی هردیا گرموسوک ، کمیسیون کمیسیون تاکسیرانی و لیموزین گفت: “کاهش این بدهی برای بهبود سلامت و طول عمر آن صنعت تاکسی زرد معتبر بسیار مهم است.”

اما مقاومت مهیب به رهبری گروهی که نماینده هزاران راننده تاکسی هستند ، اتحادیه کارگران تاکسی نیویورک ، از شهر می خواهد معامله بهتری به رانندگان بدهد. این گروه ادعا می کند که وام های بازسازی شده می تواند منجر به پرداخت 2000 پوند وام مسکن برای رانندگان شود و درآمد آنها کمتر از حداقل دستمزد باشد. آنها از شهر می خواهند پرداخت های ماهانه خود را به 800 دلار در ماه محدود کند.

بهایروی دسای ، رئیس اتحادیه کارگران تاکسی نیویورک (NYTWA) ، روز جمعه گفت: “این حوض ورشکستگی است. “شهر ، با بودجه سالانه 96 میلیارد دلار ، 6 میلیارد پوند کمک کووید دریافت کرد … شهر پول گرفت ، ما فقط در مورد ارائه مزایای بیشتر به رانندگان روی میز صحبت می کنیم.”

گروه او این شهر را ضامن همه وام های مربوط به مدال می خواهد ، که به گفته وی به وام دهندگان کمک می کند حتی نرخ های کمتری را نیز پرداخت کنند.

و رای او استیم و حامیانش را در دولت فدرال گرد هم می آورد.

یک هیئت کنگره نیویورک ، از جمله سناتور شومر و نماینده الکساندریا اوکاسیو-کورتز ، از NYTWA حمایت کردند. وی در نامه ای به شهردار دو بلاسیو ، برنامه خود را “عدم دستیابی به” هدف کاهش بدهی رانندگان توصیف کرد. و در حالی که مشکل در دوران مدیریت او آغاز نشد ، “وظیفه اخلاقی شهر است که این بی عدالتی را برطرف کند.”

این شهر روز جمعه اعلام کرد که اگر مالیات دهندگان به عنوان پشتوانه تمام وام های مدال عمل کنند ، مسئولیت مالی نخواهد داشت.

شرکت خصوصی Marblegate ، که صدها وام مدالیون زیر آب خریداری کرده بود ، تأیید نکرد که آیا در برنامه جدید خود با این شهر همکاری می کند یا خیر ، اما سخنگوی شرکت گفت که تا ماه مارس 140 میلیون پوند بدهی را بخشیده است.

با کاهش شدید سواری ها در بدترین بیماری همه گیر در سال 2020 ، TLC خاطرنشان می کند که همه چیز برای کابین های زرد رنگ رو به افزایش است. رانندگان در هر نوبت 30 تا 40 سفر می بینند ، در حالی که 18 ماه قبل حدود 11 شیفت بود.

کمیسیون امور خارجه هردیا زرموشوک می گوید: “ما در وضعیت بهتری برای کارفرمایان خود قرار داریم تا بتوانند در مسیر صرفه جویی در هزینه ها و عدم تحمل بدهی های کنترل نشده باقی بمانند.”

اما بسیاری از رانندگان با گریه شهادت دادند که اینطور نیست.

چیم گیاتسو در سال 2009 مدال خرید. او گفت که همه چیز خوب بود تا سال 2014 ، هنگامی که برنامه های حمل و نقل مانند Uber و Lyft بازار تاکسی را پر کردند و تا سال 2018 شهر نتوانست محدودیتی برای وسایل نقلیه جدید اعمال کند. او از TLC درخواست کرد تا پیشنهاد بهتری را برای رانندگانی مانند او ارائه دهد.

او گفت: “TLC ما را به رودخانه هادسون انداخت.” “لطفا ، شما باید ما را از رودخانه هادسون نجات دهید. نه راننده قبلاً خودکشی کرده اند ، حالا فکر می کنم نوبت من است. ”



Source link

دیدگاهتان را بنویسید