دیابت سبک 2 – 3 نکته برای مدیریت قند خون با بیرون درمان

طبق گزارش قلب مدیریت {بیماری}‌ها (CDC) در داخل 12 ماه 2017، بیش به همین دلیل 100 میلیون نفر در داخل آمریکا به دیابت سبک 2 هر دو پیش دیابت اذیت هستند. این گزارش خواهد شد خاص می تنبل کدام ممکن است کمتر از 2 نفر به همین دلیل {هر} 5 بزرگ شده یانکی در کل مسکن شخصی به دیابت سبک 2 اذیت می شوند. همراه خود چنین آمار شگفت انگیزی، تکان دهنده نخواهد بود کدام ممکن است هر سال متعدد به همین دلیل مردمان به دیابت سبک 2 اذیت می شوند. با این وجود، باور نکردنی ترین خبر برای تعداد زیادی از اشخاص حقیقی اینجا است کدام ممکن است ممکن است علاوه بر این به همان اندازه آخر عمر ممکن است بخواهید دوپینگ داشته باشند.

با این وجود، درست در این لحظه ما منصفانه خبر سودمند {داریم}. دارید می توانید درجه قند خون شخصی را همراه خود اصلاحات آسان در داخل به طور یکنواخت مسکن را انتخاب کنید و انتخاب کنید با بیرون درمان مدیریت کنید. مطمئنا 9 درمان! در داخل همین جا سه ​​نکته تواند به شما کمک کند دارید ممکن است وجود داشته باشد …

1. بار شخصی را {مدیریت} کنید. اگر دیابت سبک 2 دارید، {اضافه وزن} ممکن است {علائم} را شدیدتر تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید احتمالات ابتلا به قند خون نخست را بهبود دهد. نگه داشتن هر دو ریختن پوند اضافی ممکن است علاوه بر این دردسر به تذکر برسد، با این وجود لزومی ندارد. می توانید همراه خود مشارکت در کارهای آسان راه اندازی کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به معنی های پیشرفته تر بروید.

{مدیریت} وعده های غذایی عالی محل قرارگیری برای راه اندازی است. می توانید این {کار} را همراه خود میان وعده میان وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید به کاهش {مقدار} غذایی منصفانه مونتاژ می خورید مشارکت در دهید. خواهد شد می توانید در مقابل غذاهایی کدام ممکن است قند را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی ها فرآوری شده دارند، اصولاً غذاهای طبیعی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کم کربوهیدرات خوردن کنید.

خواهد شد اگر به در نظر گرفته شده از جمله میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید {سبزیجات} معاصر به برنامه کاهش وزن شخصی باشید، {مفید} خواهد بود، احتمالا.

2. آن را به راه جسمی پرانرژی بمانید. اگر بار دارید دقیق است، مورد نیاز نخواهد بود از نزدیک فعالیت های ورزشی کنید، با این وجود می توانید ورزش بدنی {مورد علاقه} شخصی را مشارکت در دهید. می توانید روز پس از روز همراه خود چند مورد آخر بلوک کوهنوردی راه اندازی کنید.

ورزش بدنی 9 تنها واقعی به دارید پشتیبانی می تنبل بار شخصی را مدیریت کنید، نسبتاً به به کاهش استرس خون، قند خون را انتخاب کنید و انتخاب کنید درجه استرس نیز پشتیبانی می تنبل. هنگامی کدام ممکن است این سطوح در داخل سطوح مفید هستند، بدن ما دارید خواهد شد توانايي تأمین را انتخاب کنید و انتخاب کنید گرفتن کارآمد انسولین است را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است بخواهید درمان را به همین دلیل بین می برد.

3. روش های مناسب در گذشته به همین دلیل خواب را بپذیرید. اشخاص حقیقی کم کم دیابت سبک 2 اصولاً به همین دلیل اشخاص حقیقی با بیرون این {بیماری} به همین دلیل آپنه خواب مبارزه کردن می برند. خواب نامناسب کشنده ای است در نتیجه ممکن است باعث بهبود قند خون شود. یکی از آنها در نظر گرفته یکی از بهترین راه ها‌ها اطمینان از افتخار داشتن خوابی سودمند، افتخار داشتن منصفانه نرم افزار روتین سودمند در گذشته به همین دلیل خواب است.

در میان مراحلی کدام ممکن است ممکن است علاوه بر این همراه خود آن خواهد شد راه اندازی کنید عبارتند به همین دلیل …

  • نیم ساعت در گذشته به همین دلیل خواب به همین دلیل وسایل {برقی} شخصی دوری کنید

  • اجتناب به همین دلیل ورزش بدنی تهاجمی در گذشته به همین دلیل خواب را انتخاب کنید و انتخاب کنید

  • در گذشته به همین دلیل خواب نفس عمیق بکشید

ایده ها بسته شدن. بدست آمده این خبر مبنی بر ابتلا به دیابت سبک 2 ممکن است ضربه مهلکی باشد یا نباشد. ممکن است بخواهید دوپینگ برای باقیمانده عمر ممکن است ویرانگر باشد یا نباشد، با این وجود همراه خود راه اندازی کودک نوپا همراه خود اطلاعات نخست، همچنان می توانید مسکن سالمی با بیرون داروهای دیابت داشته باشید.