دستورالعمل هیدراتاسیون تابستانی


لحظه ای که از در خارج می شوید ، او آنجاست. حرارت.

ما عاشق آفتاب تگزاس هستیم ، اما با آن روبرو می شویم. تابستانها می توانند به طرز غیرقابل تحملی گرم و مرطوب باشند. هیدراته نگه داشتن بدن در هر فصلی مهم است ، اما به ویژه در اوج تابستان که عرق کردن زیاد طول نمی کشد. بنابراین ، بهترین چیز چیست؟ هیدراته ، هیدراته ، هیدراته!

چه تابستان باشد یا نه ، همه ما به خوبی از اهمیت هیدراته ماندن آگاه هستیم ، اما این اصل خود را تکرار می کند. آب به اندازه هوایی که تنفس می کنید برای سلامتی شما اهمیت دارد.

آبرسانی بیش از رفع تشنگی است. نوشیدن آب باید بخشی عادی از برنامه روزانه شما باشد ، به ویژه اینکه آب 50 درصد بدن شما را تشکیل می دهد. همانطور که یک رودخانه از چشم انداز خشک حمایت حیاتی می کند ، آب بدن ما را با مواد مغذی ضروری تأمین می کند ، چیزها را در سیستم ما جابجا می کند و از اندام های حیاتی ما محافظت می کند.

حالا فکر کنید فعالیت بدنی و عرق کردن چقدر اهمیت دارد! چگونه می توانید خطر کم آبی بدن خود را کاهش دهید؟ در اینجا چند ایده وجود دارد.

  1. نوشیدن مقدار زیادی آب.
    باید واضح باشد ، اما چقدر آسان است که به روز خود بروید و حتی به آن فکر نکنید؟ هوای گرم و مرطوب ما می تواند باعث کم آبی بدن شما شود حتی اگر ورزش نمی کنید. روز را با یک لیوان آب شروع کنید و در طول روز آهسته تر بنوشید. این نوشیدنی ها می توانند طعم بسیار خوبی داشته باشند ، اما مایعات از دست رفته را دوباره پر نمی کنند. در واقع ، برخی از قندها و نمک های موجود در نوشیدنی ها ، مایعات را از بافت ها خارج می کنند. فقط آب ، آب معمولی

    فن آب آشامیدنی ندارید؟ به آن می رسیم. آب ساده خسته کننده است ، اما می توانید طعم آن را با لیمو ، آهک ، توت یا خیار افزایش دهید – طعم شیرین یا تازه بدون مواد نگهدارنده.

  2. از غذاهای دارای آب زیاد لذت ببرید.
    محصولات تازه یک راه ارگانیک برای کمک به بدن شما برای هیدراته نگه داشتن بدن است و میوه ها و سبزیجات مانند خیار ، هندوانه ، سبزیجات یا سالاد ، گوجه فرنگی و توت فرنگی میان وعده های مفید و مفیدی هستند.
  3. هنگام عرق کردن مایع را دوباره پر کنید.
    چه در خارج از خانه کار می کنید و چه ورزش می کنید ، مهم است که قبل از شروع فعالیت مشروب را شروع کنید – و قبل و بعد از آن ادامه دهید. حتی اگر در سالن بدنسازی Corpus Christi کنترل شده با آب و هوا ورزش می کنید ، گرما و رطوبت می تواند مایعات و الکترولیت های بدن شما را کاهش دهد.

علائم کم آبی بدن

ورزش کردن یا ورزش در داخل بدن ، کم آبی بدن در هر مکانی ممکن است رخ دهد – حتی اگر در کولر گازی هستید. و این فقط محصول جانبی گرمای تابستان نیست ؛ کم آبی بدن زمانی رخ می دهد که مایعات حیاتی کافی در بدن شما برای عملکرد صحیح وجود نداشته باشد. علائم را بشناسید تا بتوانید کمک فوری دریافت کنید:

  • سردرد ، سرگیجه و خستگی
  • گرفتگی عضلات
  • تنفس سریع
  • بدون دفع ادرار

اگر هر کدام از این علائم را تجربه کردید ، از گرما خارج شوید ، دمای بدن خود را پایین بیاورید و به آرامی آب بدن خود را دوباره تامین کنید. اگر جدی است ، لطفا با 911 تماس بگیرید.

از تابستان خود لذت ببرید ، در امان باشید – و ما شما را در ورزشگاه خود در Corpus Christi ملاقات می کنیم!



Source link

دیدگاهتان را بنویسید