در رژیم مدیفاست چقدر پروتئین دریافت می کنید یا مصرف می کنید؟

در اصل، مدیفست واقعا یک رژیم کم کربوهیدرات است. من متوجه شدم که بسیاری از مردم از جمله من از این موضوع کمی شگفت زده شده اند. قبلاً فکر می‌کردم که این رژیم غذایی اولیه، کم کالری و محدودکننده شماست، اما مقداری بیشتر از آن وجود دارد. همه غذاها سرشار از پروتئین و فیبر هستند، در حالی که کربوهیدرات و قند نسبتا کمی دارند. این فرمولی است که بدن شما را در حالت چربی سوزی قرار می دهد و بخش بسیار مهمی از معادله است. روز دیگر، یک نفر از من پرسید که دقیقاً چه مقدار از تمام بخش های معادله را در هر روزی که در مدیفاست هستید، می گیرید. در مقاله زیر به این موضوع پاسخ خواهم داد.

نمونه منوی Medifast با محتوای پروتئین روزانه: احتمالاً ساده ترین راه برای این است که یک روز معمولی را در مدیفاست مرور کنید و سپس محتوای روزانه را از آنجا بفهمید.

در زیر یک منوی نمونه با محتوای پروتئین، فیبر، قند و کالری (به گرم) آورده شده است. به خاطر داشته باشید که هر روز پنج وعده از وعده‌های غذایی کوچک‌تر از پیش بسته‌بندی شده رژیم را مصرف می‌کنید و یک وعده غذایی «سبز و کم‌چرب» در رژیم غذایی خود درست می‌کنید. خود را شما در این زمینه آزادی زیادی دارید و می توانید انتخاب های خود را انجام دهید. اما این شرکت دستورالعمل هایی را به شما ارائه می دهد. آنها از شما می خواهند که گوشت بدون چربی یا جایگزین های سبزیجات بخورید و از شما می خواهند که سه وعده سبزیجاتی بخورید که گلیسمی آنها سازگار است.

غذا ———————پروتئین—–فیبر——————– ———شکر—————–کالری—-

بلغور جو دوسر ———————11———————–5—- ——————————–1—————– ——-110

شیک شکلاتی————————–11——————— –3———————————–9———– ————- 90

فلفل دلمه ای ————————-11———————– 5———————————-1————- ———–110

میله کرانچ——————12—————————- ——–4—– ——————————2—– ————– —–110

وعده غذایی بدون چربی و سبز ——- این بسته به غذایی که انتخاب کرده اید متفاوت است.———————-

چیپس دارچین —————————4——————– ——————-1—————————— ——————————————————————–

همانطور که می بینید، در این روز معمولی، ما 49 گرم پروتئین، 18 فیبر، 15 شکر و 490 کالری مصرف کرده ایم. اما، ما هنوز به لاغر و سبز خود پی نبرده ایم. گزینه های زیادی در اینجا وجود دارد و تا زمانی که مقدار کمی گوشت یا جایگزین گوشت و 3 وعده سبزیجات بخورید، خوب هستید. برخی از افراد این کار را با سرخ کردن انجام می دهند. بعضی ها یک کاسرول یا یک دیگ درست می کنند. و برخی غذای سنتی تری را با اقلام جانبی میل می کنند. مهم نیست که چگونه آن را برش می دهید، آنها می خواهند شما 5 تا 7 اونس گوشت بخورید یا جایگزین آن شود. به طور کلی، هر اونس 7 گرم پروتئین خواهد داشت. بنابراین، اگر یک وعده شش اونس می‌نوشیدید، 42 گرم مصرف می‌کردید. این را با وعده‌های غذایی کوچک‌تری که قبلاً خورده‌اید قرار دهید و در مجموع ۹۱ وعده غذایی دارید.

این بسیار نزدیک به رژیم‌هایی مانند ساحل جنوبی و اتکینز است که بسیاری از افراد حدود 100 را هدف قرار می‌دهند. همانطور که می‌بینید، شما مقدار بسیار زیادی پروتئین دریافت می‌کنید که مشکلی برای وارد کردن شما به حالت چربی سوزی (کتوزیس) ندارد. مگر اینکه در وعده غذایی کم چرب و سبز خود زیاد تقلب کنید و در آن زمان کربوهیدرات مصرف کنید.