تنفس شما چگونه بر تمرین شما تأثیر می گذارد – تناسب اندام کندی


هر کسی که به طور منظم ورزش می کند می تواند شهادت دهد که تنفس صحیح مهم است. اما آیا می دانید تکنیک های تنفس مناسب هنگام ورزش چقدر اهمیت دارد؟ ما برخی از بینش ها را درباره نحوه انجام تمرینات ورزشی خاص ، کمک به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام و استفاده بهینه از هر جلسه بدنسازی به اشتراک می گذاریم.

هرچه بیشتر کار کنید ، اکسیژن بیشتری نیاز خواهید داشت

ما غذا را سوخت بدن ما می دانیم – و اینطور است – اما وقتی ورزش می کنید ، اکسیژن سوخت ماهیچه های شما است. هرچه بیشتر کار کنید ، بدن شما به اکسیژن بیشتری احتیاج دارد ، بنابراین مطمئن شوید که در حین ورزش به درستی تنفس می کنید تا به کاهش برخی از آسیب های عضلانی و دریافت انرژی مورد نیاز از طریق کلاس های کیک بوکسینگ در شهرستان کامدن کمک کنید. به

ماسک بزنم یا نه؟

شیوع عفونت های کووید -۱ در سراسر کشور رو به افزایش است و ماسک ها تقریباً در همه سالن های بدنسازی یا مرکز تناسب اندام اجباری شده اند و بسیاری از علاقه مندان به تناسب اندام نگران کار با چهره پوشیده خود هستند.

کندی تناسب اندام می خواهد به همه اطمینان دهد که پوشیدن ماسک مانع جریان اکسیژن نمی شود ، حتی هنگام ورزش. اخیراً ، مطالعه ای در دانشگاه ساسکاچوان ثابت کرد که ماسک هیچ ارتباطی با سطح خون و اکسیژن ندارد.

تنفس مناسب چیست؟

تنفس صحیح به نوع ورزشی که انجام می دهید بستگی دارد. در حالت ایده آل ، شما از طریق بینی خود تنفس می کنید ، که به ایجاد رطوبت در هوا و کاهش میزان بقایای وارد شده به ریه ها در حالی که بینی شما گرده ، گرد و غبار و سایر عناصر هوا را تصفیه می کند ، کمک می کند.

سیستم تنفسی مناسب کندی تناسب اندام

برای بلند کردن نفس بکشید

تمرینات قدرتی شامل تنفس است که به شما کمک می کند قلب خود را ثابت نگه دارید ، که به شما امکان می دهد با خیال راحت بلند شوید و تنش را در بدن خود افزایش دهید ، که می تواند منجر به بلند شدن صاف شود. بازدم هوا را آزاد می کند ، که به شما امکان می دهد عضلات اصلی را بیشتر درگیر نگه دارید. بنابراین ، بازدم هنگام بلند کردن و بازدم آهسته هنگام بازدم ، قدرت بیشتری را در طول بلند کردن واقعی ، مهمترین قسمت به شما می دهد.

همچنین ، هنگامی که در زمان مناسب بلند می شوید ، تنفس به کاهش ناگهانی فشار خون کمک می کند و سبکی را که برخی از افراد تجربه می کنند کاهش می دهد.

تنفس برای کاردیو

کاردیو ، مانند دویدن یا دوچرخه سواری ، به تنفس مداوم و تند نیاز دارد. بسیاری از دونده ها سعی می کنند تنفس خود را برای قدم گذاشتن ، اندازه گیری ، حتی به عنوان یک ریتم خاص برای کمک به حفظ تنفس ، مهلت دهند. این به افزایش میزان نیتریک اکسید در بدن شما کمک می کند ، عروق خونی را متسع می کند و میزان خون دریافتی از اکسیژن را در عضلات افزایش می دهد. این به سیستم گردش خون شما اجازه می دهد تا کارآمدتر عمل کند و خستگی عضلات را کاهش دهد ، که برای ورزشکاران استقامتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

تنفس برای یوگا

یوگا و سایر کارهای معمول مانند پیلاتس ، به تنفس برای کمک به جریان ذهنی و سرعت بخشیدن به تمرین متکی هستند. این تمرینات برای تنفس آرام و عمیق از طریق بینی مفید است. اگر صادقانه نفس نمی کشید ، بدن شما دچار استرس و قفل شدن می شود ، که برعکس یوگا و سایر تمرینات کششی است.

تناسب اندام کندی می تواند به شما در رسیدن به هدفتان کمک کند!

ما یک مرکز تناسب اندام جامع با تجهیزات ورزشی شخصی و کلاسهای متقابل برای تجربه بیشتر تمرین هستیم. با ما تماس بگیرید یا وب سایت ما را مرور کنید تا ببینید ما چه چیزی را ارائه می دهیم و ارزیابی شخصی و تور سالن بدنسازی را دریافت کنید. ما آماده ایم تا به شما در رسیدن به رویاهایتان کمک کنیم!





Source link

دیدگاهتان را بنویسید