تناسب اندام به عنوان ابزاری برای کاهش وزن

یک ضرب المثل قدیمی است که ارزش به خاطر سپردن را دارد: «تناسب اندام متناسب با لذتی که از آن می گیریم، برای ما مفید است.

ورزش سالم ممکن است لذت بخش باشد، اما همیشه به این عنوان شناخته نمی شود. عادت‌های بد برای اینکه هر نوآوری مفیدی پر از تلاش و زحمت به نظر برسد ریشه دوانده است. در نتیجه، ما همیشه نمی‌توانیم ارزش هر نوع آموزش جدید به کار گرفته شده را صرفاً با آزمایش لذت آن قضاوت کنیم.

ما محصولی هستیم که والدین و معلمان ما را ساخته اند. آنها متأسفانه اغلب کار را به هم می ریزند. خوشبختانه، اگر یک ورزش با طبیعت و نیازهای ذاتی ما هماهنگ باشد، به زودی از آن لذت خواهیم برد.

سبک زندگی کم تحرک امروزی به این معنی است که سرگرمی ها و ورزش مکمل های ضروری برای زندگی روزمره ما هستند. خواه باغبانی، دوچرخه سواری، نجاری، تنیس، گلف، اسب سواری، شنا، دو و میدانی یا دویدن در جاده باشند.

مهم است که نوع فعالیتی را انتخاب کنید که از آن لذت می برید زیرا همانطور که می گویند “هر چیزی که در قایق شما شناور است.”

دوچرخه‌سواری ورزش اصلی من است، اما من فقط برای رسیدن از یک مکان به مکان دیگر دوچرخه‌سواری می‌کنم و از آنجایی که در حدود 5 کیلومتری نزدیک‌ترین شهر زندگی می‌کنم، هر روز 10 هزار دوچرخه سواری می‌کنم. دوچرخه سواری قطعا ورزش انتخابی من نخواهد بود. دو و میدانی است. نکته این است که شما کاری را انتخاب می کنید که از انجام آن لذت می برید.

تا حد تناسب اندام از جایی که هستید شروع کنید. من ممکن است در مقایسه با اکثر افراد هم سن و سالم تناسب اندام به حساب بیایم، اما وقتی کمپین دویدن را شروع می کنم، تناسب اندام خود را با دویدن در اطراف یک پادوک چمن شروع می کنم. من با پنج دور دور پادوک شروع می کنم تا وضعیت آمادگی بدنی ام را آزمایش کنم.

این پس از آن است که من برای یک سال یا بیشتر هیچ آهسته دویدن انجام نداده ام و آنقدر که می توانم تناسب اندام ندارم.

یکی از مواردی که باید در نظر داشت این است که مدتی طول می کشد تا تناسب اندام خود را تقویت کنید، اما زمانی که ورزش را متوقف می کنید سریعتر آن را از دست می دهید.

هفته‌ها طول می‌کشد تا شما به سطح مطلوب آمادگی بدنی خود برسید، اما اگر ورزش زیادی انجام نداده‌اید، ممکن است مطمئن نباشید که اوج خود چیست. تنها راه برای فهمیدن این است که فقط به آنجا بروید و در ورزش رقابت کنید، اما این لزوما به معنای رقابت با دیگران نیست، بلکه به معنای رقابت با خودتان است.

مهم است که ابتدا در دویدن زیاده روی نکنید، بلکه ابتدا وظایف کوچکی را برای خود تعیین کنید، سپس با افزایش سطح آمادگی جسمانی خود، مسافت و شدت آن را افزایش دهید. تعدادی کتاب در حال اجرا موجود است که می تواند شما را در مسیر درست راهنمایی کند. برخی از روال‌های تمرینی در این کتاب‌ها در ابتدا می‌توانند دلهره‌آور به نظر برسند، بنابراین ایده خوبی است که آن را با توجه به سطح آمادگی و توانایی خود کاهش دهید.

که بهترین زمان شخصی را تنظیم می کند.

دستیابی به بهترین زمان های شخصی در رویدادهای مختلف، رضایت بزرگی را به فرد می دهد. حتی اگر قبلاً چند ورزش دو و میدانی انجام داده اید و به سنی رسیده اید که هرگز به دوران جوانی نخواهید رسید، می توانید بهترین زمان های شخصی جدیدی را برای رده سنی خود تعیین کنید.

مزیت دیگر ورزش این است که به پیدا کردن دوستان جدید کمک می کند. جلسات تمرینی با سایر ورزشکاران حلقه های اجتماعی شما را گسترش می دهد. این شما را در رسیدن به هدف خود تشویق می کند تا زندگی متناسب تری داشته باشید.

داشتن یک زندگی فعال مزایای متعددی دارد.

1 به کنترل وزن کمک می کند

2 احساس خوب بودن را بهبود می بخشد

3 روابط را ایجاد می کند

داشتن یک زندگی فعال تر فواید بسیاری برای سلامتی خواهد داشت، بنابراین ایجاد برنامه شخصی برای افزایش تناسب اندام کار بیهوده ای است. این فقط یک موضوع است که از منطقه راحتی خود خارج شوید و حرکت کنید.