تغذیه سالم – پنج غذای سالم که باید قبل از خواب بخورید و از افزایش وزن جلوگیری کنید

تعجب می کنم که شما چیست می توان قبل از تبدیل شدن به رختخواب برای شب، میان وعده بخورید؟ اگر شما هم مانند اکثر مردم هستید، شنیده اید که خوردن میان وعده قبل از خواب یک نه بزرگ است اگر می خواهید وزن خود را کنترل کنید. اما آیا قضیه این است؟ به شرطی که غذاهای مناسب بخورید و اینها را به عنوان بخشی از کالری دریافتی روزانه خود قرار دهید، مطمئناً می توانید بدون نگرانی آنها را به برنامه غذایی خود اضافه کنید.

بیایید به پنج گزینه مختلف میان وعده هوشمند برای دوره قبل از خواب نگاه کنیم…

1. پنیر کلبه. پنیر کوتاژ یک میان وعده کامل قبل از خواب است زیرا نوعی پروتئین کازئین است، به این معنی که در بدن شما دیر هضم می شود. با 100 کالری در هر وعده نصف فنجان، کار کردن در کل کالری هدف روزانه شما نیز آسان است.

آن را با چند آجیل یا چند عدد انگور سرو کنید.

2. کنسرو ماهی قزل آلا. ماهی آزاد کنسرو شده میان وعده ایده آل بعدی قبل از خواب است که به طور منظم از آن استفاده کنید. تنها کاری که باید در اینجا انجام دهید این است که قوطی را باز کنید، و آماده حرکت است. نکته مهم در مورد ماهی سالمون این است که منبع غنی پروتئین و همچنین منبع فوق العاده ای از چربی های سالم است. هر دوی اینها برای لاغر نگه داشتن تا حد امکان بدن شما عالی هستند.

بدون شمارش کربوهیدرات، سطح قند خون شما را نیز ثابت نگه می دارد. با سفیده تخم مرغ مخلوط کنید و در صورت تمایل یک نبات ماهی قزل آلا آماده کنید.

3. کره آجیل. کره آجیل، چه به تنهایی و چه با کرفس، مثلاً یک انتخاب خوب دیگر قبل از خواب است. شما باید تماشا کنید چقدر شما اینجا می خورید (کره آجیل زیاد به سرعت اضافه می شود!)، اما منبعی از چربی های سالم، پروتئین و همچنین مقداری فیبر رژیمی است.

یک یا دو قاشق غذاخوری می تواند راهی عالی برای پایان دادن به روز شما باشد.

4. بلغور جو دوسر. اگر روز نسبتاً پر تحرکی داشته اید، از افزودن جو دوسر به برنامه غذایی خود ابایی نداشته باشید. خوردن کربوهیدرات ها تا زمانی که کربوهیدرات های دیر هضم قبل از خواب باشند مجاز است.

اگر جو دو سر استیل در دسترس نیست، جو دو سر استیل یا جوی ساده را انتخاب کنید و مطمئن شوید که مقادیر زیادی شکر به کاسه اضافه نمی کنید. به جای آن با مقداری دارچین یا آجیل طعم دار کنید.

5. سبزیجات خام با گواکامول. در نهایت، گواکامول را به عنوان یک میان وعده کامل قبل از خواب در کنار سبزیجات خرد شده در نظر بگیرید. سبزیجات کم کالری، سرشار از فیبر هستند و برای کسانی که به دنبال کنترل وزن هستند، انتخابی ایده آل هستند. و گواکامول چربی‌های سالم را همراه با پروتئینی که بدن شما برای کنترل گرسنگی شما برای روزه‌داری یک شبه نیاز دارد، فراهم می‌کند.

در آنجا چند میان وعده عالی قبل از خواب برای سوخت بدن خود بدون ایجاد افزایش وزن دارید. از خوردن قبل از خواب نترسید. فقط باهوش باش که چطور پیش می‌روی.