تا زمانی که این بررسی را نخوانده اید، رژیم No S را امتحان نکنید

آیا از پیگیری رژیم غذایی بعدی خسته شده اید؟ بدون شک راه حل های زیادی وجود دارد که به شما در آب کردن چربی ها کمک می کند، از جمله رژیم غذایی ساحل جنوبی، رژیم اتکین، جنی کریگ، مراقب وزن و غیره. برای مثال، برای کاهش وزن با Weight Watcher باید سیستم امتیاز غذا را درک کنید. در نتیجه، ممکن است تحت تأثیر قوانین رژیم غذایی (بایدها و نبایدها) و توصیه ها قرار بگیرید. اگر در این دسته قرار می گیرید، ممکن است از آشنایی با رژیم غذایی جدید No S خوشحال شوید.

به عنوان یک برنامه کاهش وزن، هرگز برنامه ای ساده تر از رژیم No S ندیده ام. فقط سه قانون وجود دارد که باید رعایت شود:

  • بین وعده های غذایی از میان وعده استفاده نکنید. شما می توانید هر چیزی را در زمان غذا بخورید، اگرچه وعده شما محدود به یک بشقاب است.
  • بدون ثانیه: همانطور که گفته شد، در طول زمان صرف غذا فقط یک بشقاب غذا مجاز است. شما نمی توانید برای بیشتر به عقب برگردید.
  • بدون شیرینی: بدون شکر، نوشابه و نوشیدنی آب “شربت”.

با این وجود، مقداری S (یکشنبه، شنبه و روز خاص انتخاب شده) مجاز هستید. روزهای خاص شامل روز ملی، جشن مذهبی و جشن تولد دوستان یا خانواده شماست. در این روزهای “S”، به شما اجازه داده می شود که قوانین را آرام کنید، فقط زیاده روی نکنید.

بسیاری از افراد رژیم No S را امتحان کرده اند و اصرار دارند که این رژیم موثر است. برنامه غذایی عادات غذایی سالم و سبک زندگی را ترویج می کند. با این حال، مشکلی که در رابطه با برنامه غذایی دارم، قانون آن در برابر تنقلات است. البته همه میان وعده ها چاق کننده و ناسالم نیستند. شما باید میان وعده های غذایی سالم (مانند میوه ها، آجیل، بادام و دانه ها) را بین وعده های غذایی مصرف کنید. تنقلات سلامتی به کنترل پرخوری شما کمک می کند، انرژی و مواد مغذی بیشتری را فراهم می کند.

من متقاعد شده ام که رژیم No S یک برنامه غذایی سالم است. به نظر می رسد بیشتر شبیه یک سبک زندگی است تا یک برنامه کاهش وزن. مطمئناً با رژیم No S وزن کم خواهید کرد اما ممکن است کند باشد. انتظار معجزه نداشته باش