تابه لیمو سبزی رنگین کمانی + نخود


به دنبال یک شام سریع و آسان هستید که مغذی باشد، اما کار زیادی هم نداشته باشد؟ ما برای شما دستور پخت عالی داریم! این دستور پخت سبزیجات رنگین کمان لیمو + نخود سرشار از فیبر، پروتئین گیاهی و طعم لذیذ است! دستور العمل های تابه ورقه ای راه بسیار خوبی برای استفاده از محصولاتی است که در شرف خراب شدن هستند و در وعده های غذایی سبزیجات شما برای روز مصرف می شوند!

ما دوست داریم این دستور غذا را با یک طرف برنج قهوه ای یا کینوآ بخوریم تا یک وعده غذایی سیر کننده تر داشته باشیم. همچنین می‌توانید سبزیجات و نخود را زودتر برشته کنید تا یک شام حتی سریع‌تر در طول هفته سرو کنید.

کاسه سفید با سبزیجات برشته، برنج قهوه ای و ماهیتابه در سمت راست.

فواید مواد تشکیل دهنده تابه ورقه ای برای سلامتی:

سیب زمینی های شیرین

چیزهای زیادی در مورد سیب زمینی شیرین وجود دارد که شامل تمام فواید سلامتی باورنکردنی آن می شود! این سبزی ریشه دار حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین A است که ممکن است خطر ابتلا به دژنراسیون ماکولا و شب کوری را کاهش دهد، از بیماری قلبی و سرطان جلوگیری کند، ایمنی ما را تقویت کند و به رشد عضلات در کودکان کمک کند!

فلفل دلمه ای

فلفل دلمه ای قرمز و نارنجی حاوی ویتامین C بیشتری نسبت به یک پرتقال است! یکی از این فلفل ها تقریباً 190 درصد از مصرف توصیه شده روزانه شما را شامل می شود! ویتامین C با قوی نگه داشتن سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از خطر ابتلا به بیماری به ایمنی کمک می کند. همچنین به بدن شما کمک می کند تا کلاژن تولید کند که برای سلامت پوست همراه با بهبود زخم ضروری است.

کدو سبز

کدو سبز حاوی فیبر محلول و نامحلول است که برای هضم غذا مهم است! فیبر محلول در آب حل می شود و یک قوام ژل مانند برای کمک به هضم ایجاد می کند. فیبر نامحلول آب را به داخل مدفوع شما می کشد و حجیم می کند. افزودن کدو سبز به دستور العمل ها تنها یک راه برای وارد کردن این انواع فیبر به رژیم غذایی شماست.

تابه ورق با سبزیجات و نخود.

برای مشاهده یا چاپ این دستور غذا به زیر مراجعه کنید! اگر این دستور غذا را درست می کنید، لطفاً یک عکس در اینستاگرام به اشتراک بگذارید و من را @HealthyGroceryGirl تگ کنید تا بتوانم به راحتی ساخته های شما را پیدا کنم و لایک کنم! بسیار سرگرم کننده است که با شما ارتباط برقرار کنم و ببینید از چه دستور العمل هایی لذت می برید.

برای ایده های بیشتر دستور HGG می توانید از کانال یوتیوب HGG نیز در اینجا دیدن کنید!

تابه لیمو سبزی رنگین کمانی + نخود

2021-12-20 17:32:56

  1. 1 لیمو کلاسیک لیمونیرا
  2. 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق بکر
  3. ¼ قاشق چایخوری فلفل سیاه
  4. ¼ قاشق چایخوری نمک
  5. ¼ قاشق چایخوری پاپریکا
  6. ¼ قاشق چایخوری پیاز
  7. ¼ قاشق چایخوری پودر سیر
  8. 1 عدد سیب زمینی شیرین بزرگ
  9. کدو حلوایی زرد 2 عدد
  10. 2 فنجان بروکلی
  11. فلفل دلمه ای قرمز 1 عدد
  12. کدو سبز 2 عدد
  13. 1 (15 اونس) قوطی نخود، آبکش شده و آبکش شده
  1. فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید.
  2. سیب زمینی شیرین را بشویید، نقاط بد را جدا کنید و به مکعب برش دهید.
  3. با نصف روغن آووکادو به ورقه پخت اضافه کنید. به مدت 15 دقیقه تفت دهید.
  4. در همین حین کدو، کدو سبز و فلفل دلمه ای را خرد کنید.
  5. با گلچه های کلم بروکلی و نخود به یک کاسه بزرگ اضافه کنید.
  6. ادویه جات ترشی جات، بقیه روغن آووکادو و آب و پوست لیمو را اضافه کنید. هم بزنید تا ترکیب شوند.
  7. ورقه پخت را از فر خارج کرده و به مخلوط نخود سبزی اضافه کنید.
  8. 30 دقیقه دیگر تفت دهید.
  9. روی برنج قهوه ای یا کینوآ سرو کنید. لذت بردن!

توسط دختر سالم بقالی

دختر خواربارفروش سالم https://www.healthygrocerygirl.com/

اگر این دستور غذا را دوست دارید، برای دستور العمل های ساده و مغذی شام بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید! مثل همیشه همه دستور العمل های Healthy Grocery Girl بدون گلوتن و عمدتاً گیاهی هستند.

سوپ ناچو مرغ مرکبات

همبرگر نخود بوفالو پرتقالی

کاری سبزیجات آسان

کاسه سفید سبزیجات تابه ای و برنج قهوه ای.

این ویدیو برای کانال YouTube Limoneira ایجاد شده است! مگان روزولت، RDN سخنگوی لیمونیرا است. برای دیدن همه نکات و ویدیوهای ما، حتما از کانال YouTube Limoneira دیدن کنید و در آن مشترک شوید!