بهترین غذا برای تناسب اندام و تناسب اندام – تناسب اندام کندی


به رغم آنچه ممکن است شنیده باشید ، شکل گرفتن به راحتی کالری دریافتی نیست ، اما کالری خارج می شود. این بستگی به نوع کالری دریافتی شما دارد ، به این معنی که غذاهایی که می خورید تأثیر زیادی بر توانایی شما در کاهش وزن و عضله سازی ، و همچنین سلامت قلب ، عملکرد مناسب گوارش و سایر جنبه های آنچه ما به طور کلی می نامیم ، دارد. سلامتی.”

این که آیا علاقمند به ثبت نام در یک برنامه سلامتی شرکتی هستید یا به دنبال چندین راه برای بهبود سلامت و تناسب اندام خود هستید ، در اینجا برخی از بهترین غذاهایی که باید در رژیم غذایی خود رعایت کنید آورده شده است:

1. زغال اخته ، زغال اخته و توت سیاه (در میان دیگران)

تحقیقات نشان داده است که برای سالم بودن بدن شما به آنتی اکسیدان ها ، ترکیبات پیشگیری کننده از بیماری که به محافظت در برابر سرطان ، بیماری های قلبی و سایر بیماریهایی که به مرور زمان رایج شده اند ، نیاز دارید.

توت ها سرشار از آنتی اکسیدان هستند و بنابراین باید در رژیم غذایی شما غنی باشند.

2. نان سبوس دار و غلات

اگر قصد دارید ورزش کنید ، بدوید یا هر چیزی که کالری زیادی می سوزاند ، باید انرژی کافی برای این کار داشته باشید. این بدان معناست که شما کربوهیدرات مصرف می کنید ، اما بستگی به نوع کربوهیدرات هایی که می خورید دارد.

غذاهایی مانند نان سبوس دار و غلات سبوس دار حاوی کربوهیدرات هایی هستند که با گذشت زمان توانایی شما را برای ورزش حفظ می کنند و به عنوان یک مزیت حاوی فیبر برای ارتقاء سلامت گوارش هستند!

3. ماهی قزل آلا و ماهی

وقتی بدنبال منبع پروتئین هستید ، نمی توانید خیلی بهتر از ماهی آزاد باشید. اسیدهای چرب امگا 3 برای حمایت از سلامت قلب و دوز بالای اسیدهای آمینه برای رشد ماهیچه ها به این معنی است که مصرف ماهی قزل آلا می تواند بر سلامت کلی و تناسب اندام شما تأثیر مثبت بگذارد.

4. لوبیا و آجیل

چه از رژیم گیاهخواری پیروی کنید و چه فقط به دنبال ترکیبی از منابع پروتئین هستید ، لوبیا و آجیل گزینه های زیادی را برای انواع غذاهای غنی از پروتئین ارائه می دهد.

لوبیا سیاه همه کاره است ، در برگر ، پرکننده و جداگانه در کنار آن استفاده می شود. نخود را می توان در حمص ، سالاد و سایر غذاها استفاده کرد.

5. آووکادو

اگرچه تصور می شد که از غذاهای چرب اجتناب می شد ، اما از آن زمان متوجه شدیم که غذاهای سرشار از چربی های اشباع نشده در رژیم غذایی ما ضروری است.

آووکادو بی نظیر است زیرا به طور متوسط ​​77 درصد چربی دارد – این عامل بافت خامه ای خود میوه است.

6. سبزیجات شاخ و برگ

اسفناج ، کلم پیچ و سایر سبزیجات حاوی مقدار زیادی ویتامین C ، کلسیم ، آهن و سایر مواد معدنی و ویتامین ها هستند که از بسیاری از سیستم های بدن پشتیبانی می کنند. اگر متعلق به سالاد نیستید ، می توانید از سبزیجات برگ دار در اسموتی استفاده کنید یا از آنها آب میوه بگیرید تا دوز روزانه ویتامین دریافت کنید که به شما احساس خوبی می دهد!

از غذا برای تناسب اندام به یک شیوه زندگی استفاده کنید

حالا که می دانید تناسب اندام و سلامتی چیزی بیشتر از ورزش و کاهش وزن نیست ، آیا شما را مجبور می کند در مورد راه هایی برای بهبود شیوه زندگی خود متفاوت فکر کنید؟

در Kennedy Fitness ، توصیه های تغذیه ای که ما ارائه می دهیم تنها دلیلی نیست که ما یکی از معتبرترین برنامه های سلامتی شرکتی را در South Jersey داریم ، اما قطعاً مهم است بدانیم که برای سلامت کلی خود باید چه چیزی را در بدن خود قرار دهید. به



دیدگاهتان را بنویسید