بهترین غذاهای پاییزی برای کاهش وزن


با سرد شدن هوا و تغییر برگها ، می دانیم که زمان سقوط ما فرا رسیده است. این بدان معناست که برخی از داستانهای پاییزی مورد علاقه ما فوتبال و هالووین – و بنابراین ، غذای بسیار خوشمزه! حتی اگر ماه های سردتر فصل تنقلات به نظر برسند ، اما اهداف سلامتی و تناسب اندام شما ضرری ندارد. در واقع ، بسیاری از غذاهای خوشمزه پاییزی برای کاهش وزن وجود دارد که حتی در فصل تعطیلات نیز می توان آنها را تجربه کرد!

از همه بهتر ، نیازی به محرومیت و رژیم نیست!

سفارش پاییز

وقتی تابستان شروع می شود ، طبیعت غذاهای مفید زیادی را برای شما ارزشمند می کند ، از جمله غذاهای پاییزی برای کاهش وزن! در حالی که این فصل بیشتر برای کدو محبوب شناخته شده است ، غذاهای مفید پاییزی فراتر از این خوشمزه محبوب است.

تنوع زیادی از کدو سبز تا سبزیجات وجود دارد اصلاح پشتیبانی می شود غذای سالم فصلی برای حمایت از اهداف شما.

برخی از غذاهای سالم پاییزی مورد علاقه ما عبارتند از:

  • سیب
  • گلابی ها
  • اسکواش
  • سبزیجات چلیپایی مانند کلم بروکلی ، گل کلم و کلم پیچ
  • هویج
  • جوانه بروکسل

وقتی صحبت از غذاهای کاهش وزن می شود ، گزینه های پاییز فصلی زیاد (و خوشمزه تر از همیشه) هستند!

فواید خوردن بر این اساس

سالها پیش ، هرگز نشنیده بودم گوجه فرنگی بخورم در فوریه یا زردآلو در دسامبر. مردم غذاهایی را که تازه رشد کرده بودند خوردند-بسیاری از گزینه ها در طول سال در دسترس نبود!

این روزها اما به لطف تکنولوژی و حمل و نقل ، اکثر غذاها در تمام طول سال در دسترس هستند. در حالی که دسترسی نامحدود راحت است ، به یاد داشته باشید: خوردن فصلی می تواند مفیدتر باشد.

خوشمزه در فصل

در ابتدا ، خوردن محصول خارج از فصل رشد طبیعی آن به اندازه غذاهای پخته شده طبیعی در باغ یا مزرعه خوب نیست. انگور در اواسط زمستان در یک خواربار فروشی پیدا شد. به احتمال زیاد گوجه فرنگی تابستانی آبدارتر و خوشمزه تر از انواع زمستانی است.

رد پای کوچک کربن

خوردن فصلی نیز برای محیط زیست مفید است. اگر غذایی به صورت محلی پرورش داده نشود ، به نوعی به شما راه پیدا می کند! و ممکن است به کامیون ، هواپیما و قایق نیاز داشته باشد. این به معنای سوخت و انرژی اضافی و رد پای بزرگ کربن است. همه برای حمایت از هوس های خارج از فصل شما! علاوه بر این ، خوردن فصلی به کشاورزان و مشاغل محلی کمک می کند! یک برد-برد.

مغذی تر

اگر می خواهید حداکثر فواید تغذیه ای را داشته باشید ، خوردن فصلی عاقلانه است. وقتی غذای فصلی به فروشگاه محلی شما برده می شود ، زمان بیشتری برای حمل مواد مغذی در طول حمل و نقل وجود دارد. نور خورشید بیشتری به مخلوط اضافه کنید (که می تواند مواد مغذی را نیز تجزیه کند) و اگر گزینه های موضعی فصلی را انتخاب کنید ، کمتر از مواد مغذی مطلوب دریافتی خواهید داشت.

5 غذای برتر پاییزی برای کاهش وزن

با آگاهی از مزایای ذکر شده در بالا ، به راحتی می توان فهمید که چگونه خوردن فصلی می تواند اهداف کاهش وزن را پشتیبانی کند. پس از همه ، اگر غذاها مغذی تر و خوشمزه تر باشند ، گنجاندن آنها در رژیم غذایی آسان تر خواهد بود!

از بین پاداش های غذایی فصل پاییز ، برخی از نظر حمایت از اهداف شما بهتر از دیگران هستند. بعلاوه ، در اینجا بهترین غذاهای پاییزی برای کاهش وزن که در این فصل به بشقاب شما می آید ، آمده است!

کدو تنبل

جای تعجب نیست که کدوها در مورد غذاهای کاهش وزن در بالای لیست ما ظاهر می شوند. در حالی که کدو طعم همه چیز را رد نمی کند ، آیا می دانید که به همان اندازه خوشمزه و مغذی است؟

کدو تنبل سرشار از فیبر است ، یک ماده مغذی مفید است پشتیبانی از کاهش وزن ما برای مدت طولانی احساس سیری می کنیم. برای بسیاری ، افزایش سیری به معنی کاهش میل به قند و مصرف کالری کمتر در طول روز است.

و ، از آن زمان به بعد کدو تنبل بیشتر از آب تشکیل شده است (در واقع بیش از 90) ، همچنین به طور طبیعی کالری کمی دارد!

برای لذت بردن از کدو تنبل به عنوان غذای پاییزی برای کاهش وزن ، آن را به صورت کنسرو شده در اسموتی یا محصولات پخته شده اضافه کنید یا در یک غذای خوشمزه بپزید تا یک مشت خوب و خوشمزه باشد.

گل کلم

گل کلم یک غذای شناخته شده برای کاهش وزن است ، بنابراین طبیعتاً در لیست ما قرار دارد. این سبزی چلیپایی را می توان در اوایل ماه ژوئن یافت ، اما اوج فصل آن از سپتامبر تا نوامبر است. گل کلم یکی از همه کاره ترین سبزیجات از نظر تغذیه و کاهش وزن است.

ممکن است گل کلم را به عنوان یک ماده اصلی در پیتزا ، غذاهای برنج و حتی کراکر میان وعده به عنوان جایگزین غلات و سایر غذاهای کالری دیده باشید. و به دلایل خوب! این مبادله سالم حاوی مواد مغذی خوبی مانند فیبر برای شما است ، به علاوه کالری کمی دارد و تقریباً بی مزه است.

این سبزی پاییزی یک غذای فوق العاده است که می توانید در دستورالعمل های دوستانه برای کاهش وزن قرار دهید. فکر کنید: میان وعده های روز بازی ، برنامه های تعطیلات و شام های سبک اما سیر کننده!

در اینجا چند ایده خوشمزه وجود دارد:

  • گل کلم را به پوسته پیتزا تبدیل کنید
  • آن را در لقمه های گل کلم بوفالو بپزید
  • همچنین به جای میوه ، منجمد شده در اسموتی را برای ضخامت کمتر قند اضافه کنید!

مقداری inspo می خواهید؟ آن را امتحان کنید پنج روش استفاده از گل کلم که هنوز امتحان نکرده اید!

شکل

اگر در جهت اهداف کاهش وزن خود تلاش می کنید و وسواس چیزی دارید ، برای سیر کردن دندان شیرین خود به انجیر اعتماد کنید. این میوه های بدون چربی دارای فیبر بالا و کالری کمی هستند.

آنها را روی سالادی با مرغ و کلم پیچ بریزید ، آنها را به اسموتی خود اضافه کنید یا فقط خودتان آن را برای یک میان وعده خوشمزه و آسان پاییزی بخورید.

قارچ

هوای سرد به معنی مقدار زیادی دستور العمل راحت است که با غذاهای دوستانه برای کاهش وزن پر شده است. با انتخاب انواع مختلف ، مطمئناً راههای خوشمزه ای برای افزودن قارچ به بشقاب خود پیدا خواهید کرد!

قارچ نیز مانند گل کلم یک سبزی همه کاره است که می توان آن را به راحتی در بسیاری از وعده های غذایی ترکیب کرد. و از آنجا که هنگام پخت قوام یکسانی با گوشت دارند ، این سبزیجات می توانند جایگزین پروتئین گیاهی کم چرب و کم کالری برای غذاهایی مانند کوفته ، تاکو و همبرگر باشند.

از آنجا که سرشار از فیبر و ویتامین است ، قارچ ها غذای مناسب پاییزی برای افزودن به برنامه غذایی سالم هستند!

کنگر فرنگی اورشلیم / سانچوک

مطمئناً شما در مورد پروبیوتیک ها ، باکتری های کوچک اما قدرتمندی که برای سلامتی مفید هستند ، چیزی شنیده اید! در حالی که خوردن پروبیوتیک ها برای حمایت از میکروبیوتای سالم بسیار مهم است ، ما نمی توانیم اهمیت خوردن فیبر پری بیوتیک را نادیده بگیریم! پری بیوتیک ها فیبرهای غیرقابل هضم هستند که به عنوان سوخت برای باکتری های بدن شما عمل می کنند.

شما پروبیوتیک های خود را از غذاهایی که می خورید دریافت می کنید و یکی از بهترین منابع آن کنگر فرنگی اورشلیم است. تحقیقات نشان می دهد که میکروبیوتای سالم می تواند به اهداف کاهش وزن کمک کند و هنگامی که از فیبر پری بیوتیک کافی استفاده شود ، می توان یک میکروبیوتای سالم را حفظ کرد. بنابراین ، کنگر فرنگی اورشلیم یکی از غذاهای مورد علاقه ما برای کاهش وزن است!

علاوه بر این ، آنها با محتوای غنی آهن خود به حمایت از سطح انرژی شما کمک می کنند. در حقیقت ، فقط یک فنجان تقریباً 30 درصد از نیاز روزانه شما به آهن را تأمین می کند!

سبزیجات بو داده را در فر مخلوط کنید یا خودتان را با مقداری روغن زیتون و سیر روی یک کاسه سالاد گرم سرخ کنید.

پاییز مورد علاقه فصلی برای حمایت از سفر کاهش وزن شما

پذیرش فصل پاییز می تواند به شما کمک کند تا به روحیه پاییزی برسید و در عین حال از اهداف کاهش وزن خود حمایت کنید. گنجاندن غذاهای مورد علاقه پاییزی مانند کدو تنبل ، آفتابگردان ، انجیر و قارچ در وعده های غذایی شما می تواند تغذیه شما را به شیوه ای کمتر مغذی ، غنی از فیبر و کاملاً خوشمزه افزایش دهد. خوردن کمی غذا خوردن فصلی آسان است و استفاده از این روش در عادات سالم شما مزایای شگفت انگیزی را برای شما به همراه خواهد داشت.

پاییز مبارک و خوردن شاد!



Source link

دیدگاهتان را بنویسید