بهترین برنامه های رژیم کاهش وزن برای خلاص شدن از شر چربی های ناخواسته

آیا اضافه وزن دارید یا چاق هستید و می خواهید فورا وزن کم کنید؟ یا شاید شما یکی از بسیاری از افرادی هستید که مطمئن نیستید کدام برنامه رژیم غذایی کاهش وزن برای بازیابی بدنی لاغر و آراسته بهترین است. خوب، اگر واقعاً می‌خواهید وزن کم کنید، باید خود را در مورد برنامه‌های مختلف رژیم غذایی و اینکه کدام یک به سبک زندگی شما مناسب است، آموزش دهید.

در زیر تعدادی از محبوب‌ترین رژیم‌های کاهش وزن و مروری بر هر کدام آورده شده است.

* رژیم اتکینز – این یک برنامه رژیم غذایی کاهش وزن شناخته شده و شناخته شده است. این ترکیبی سه گانه از یک برنامه غذایی کم کربوهیدرات، پرچرب و پروتئین بالا است. اتکینز بیش از یک دهه است که توسط افرادی که سعی در کاهش وزن اضافی خود دارند استفاده می شود.

برنامه رژیم اتکینز برای کاهش وزن همه چیز در مورد غذاهای سالم و مغذی بدون کربوهیدرات است. غذاهایی که رژیم اتکینز توصیه می کند سبزیجات برگ سبز، پروتئین بدون چربی، میوه ها، آجیل و غلات کامل هستند.

– رژیم پریتیکین – این یک برنامه رژیم غذایی کاهش وزن است که کربوهیدرات بالایی دارد و چربی کمی دارد. هدف اصلی کاهش وزن با خوردن سبزیجات، غلات و میوه هایی است که فیبر بالایی دارند. تمرکز بر خوردن غذاهای خام و فرآوری نشده است. مصرف چربی نباید از 10 درصد کل کالری روزانه تجاوز کند. علاوه بر این، رژیم پریتیکین بر ورزش روزانه تاکید دارد و 30 دقیقه حداقل مورد نیاز است.

این طرح برای کمک به کاهش وزن و پیشگیری از بیماری قلبی طراحی شده است. میوه هایی مانند سیب، گرانولا و برنج قهوه ای برای قلب مفید هستند.

– رژیم غذایی منطقه – متوجه خواهید شد که این برنامه رژیم کاهش وزن به اندازه سایر برنامه های رژیم محدود کننده نیست. این برنامه شامل خوردن غذاها به نسبت درست است. این بدان معناست که شما می توانید کربوهیدرات، پروتئین و چربی بخورید، اما فقط باید مراقب باشید که رژیم غذایی خود را با هیچ یک از آنها اضافه نکنید. هنگامی که نسبت مناسب از طریق مصرف روزانه غذا به دست آمد، بدن به تعادل هورمونی مناسب دست خواهد یافت و مواد شیمیایی ضد التهابی را آزاد می کند که برای سلامتی شما مفید هستند. مزیت بزرگ این رژیم این است که در این برنامه کمتر احساس خستگی و گرسنگی می کنید.

– رژیم غذایی ساحل جنوبی – این یکی از جدیدترین مدها در رژیم گرفتن است. برنامه رژیم کاهش وزن او همه چیز در مورد کنترل چربی، مصرف کم کربوهیدرات و وعده های غذایی با پروتئین بالا است. هدف آن حذف تمام چربی ها و کربوهیدرات های بد و جایگزینی آنها با چربی های خوب و کربوهیدرات های خوب است. مفهوم ساده است، اما شما ممکن است نیاز به یادگیری دستور العمل ها و غذاهای جدید داشته باشید.

قبل از شروع هر برنامه غذایی، مطمئن شوید که خودتان را وارد چه چیزی می کنید. بایدها و نبایدهای هر رژیم را بیاموزید و در مورد نتایج افرادی که قبلاً برنامه رژیم غذایی را تکمیل کرده اند بپرسید. 30 روز آن را امتحان کنید و ببینید چه احساسی دارید. وقتی احساس انرژی بیشتری می کنید و وزن شروع به کاهش می کند، آنگاه می دانید که این رژیم غذایی مناسب شماست.