بر اساس آخرین گزارش های شهری ، تعداد دوچرخه سواران به طور پیوسته در حال افزایش است


بر اساس آخرین گزارش سالانه وزارت حمل و نقل دوچرخه سواری در شهر نیویورک ، در بدترین شیوع سال 2020 ، 33 درصد دوچرخه سواری در روزهای هفته افزایش یافت.

این گزارش فقط داده های دوچرخه سواری را از ماه مه تا دسامبر 201 تا مه تا دسامبر 2020 مقایسه می کند و واقعیتی را نشان می دهد که بسیاری از نیویورکی ها از تجربیات زمینی می دانند. کمبود دوچرخه در مغازه های محلی وجود داشت زیرا دوچرخه سواران جدید سعی می کردند خود را به جاده برسانند و عدم تمایل به حمل و نقل در مقادیر زیاد در بدترین شرایط اپیدمی و همچنین عدم نیاز.

این شهر دوچرخه سواران را در استخرهای تحت مالکیت DOT ، استخرهای منهتن ، ویلیامسبورگ ، بروکلین ، کوئینزبورو و پولاسکی و همچنین مسیرهای دوچرخه سواری پارک غرب و خیابان کنت دنبال کرد. یافته ها نشان می دهد که 1.8 میلیون دوچرخه سوار بیشتر در روزهای هفته و 900.000 دوچرخه سوار در آخر هفته وجود دارد.

این به این دلیل است که رانندگی بی پروا نیز در شهر رو به افزایش است.

با این حال ، هانک گاتمن ، کمیسر حمل و نقل گفت که با دوچرخه سواران بیشتر در جاده ، این باید به معنی جاده های ایمن تر نیز باشد.

گاتمن روز پنجشنبه گفت: “این واقعیت که دوچرخه سواران بیشتری در جاده ها وجود دارد و همچنین این که ما سعی کرده ایم از نظر معماری همه چیز را ایمن تر کنیم ، نباید بر من تأثیر بگذارد.” “و ما قصد داریم ادامه دهیم و آن را بهتر کنیم.”

امسال تا کنون 13 دوچرخه سوار کشته شده اند. از زمان روی کار آمدن دو بلاسیو و راه اندازی Vision Zero ، تعداد دوچرخه سواران کشته شده در کل سال 2020 به نصف رسیده است ، که یک سال بی سابقه بود.

نمودار نشان می دهد که چگونه دوچرخه سواری در سال 2019 33 درصد افزایش یافته است (برای دوره ماه مه تا دسامبر)

از گزارش دوچرخه سواری در شهر DOT

فلش

از گزارش شهر در مورد دوچرخه سواری DOT

وزارت راه و ترابری

گروه مدافع حمل و نقل جایگزین همچنین خاطرنشان کرد که نیمی از دوچرخه سواران کشته شده در این سال در برانکس بودند.

هدف چشم انداز صفر این است که همه مرگ و میرهای ناشی از ترافیک را تا سال 2024 تنها در سه سال به صفر برساند.

و تعداد زیادی از کشته شدگان امسال کارکنان زایمان هستند. بر اساس پروژه عدالت کارگران ، امسال حدود 10 کارگر توزیع دوچرخه های الکترونیکی ، دوچرخه های معمولی و روروک مخصوص بچه ها فوت کرده اند.

برای ایمن تر شدن جاده ها برای دوچرخه سواران ، DOT اصرار دارد که آنها تا حد امکان خطوط دوچرخه محافظت شده را نصب کنند.

در سال 2020 ، حدود 30 مایل مسیرهای دوچرخه سواری محافظت شده و 10.4 مایل به اصطلاح “فضاهای اختصاصی دوچرخه سواری” در “مناطق دارای چرخه اولویت دار” یا مکانهایی با نرخ مرگ و میر دوچرخه سواران ، مانند برانکس ایجاد کرد.

امسال شهر 11 مایل دوچرخه محافظت شده نصب کرده است و پیش بینی می شود تا پایان سال در مجموع 30 مایل را بپیماید. این شهر امیدوار است تا پایان سال 2021 50 مایل خط دوچرخه نقاشی شده اضافه کند ، اما نمی تواند تعداد آنها را تکمیل کند و در حال حاضر کار در حال انجام است.

انتظار می رود که تعداد دوچرخه سواران همچنان در حال افزایش باشد.

اگرچه تعداد افرادی که از خط دوچرخه پل بروکلین تازه نصب شده استفاده می کنند در شهر نیستند ، اما از زمان نصب گذرگاه های پل در پل های منهتن و ویلیامزبورگ ، این تعداد کاهش نیافته است. این امر باعث شده است تا مقامات شهری بر این باورند که تعداد زیادی از سواران تازه کار هستند و سوارکاری هستند که قبلاً از روی پل دوچرخه سواری نکرده اند.

گاتمن گفت اولویت بعدی DOT افزودن یک خط دوچرخه اختصاصی به پل کوئینزبورو است.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید