برنامه کاهش وزن رژیم غذایی سالم – با یک رژیم غذایی سالم برای کاهش وزن احساس بهتری داشته باشید

چگونه می خواهید از یک رژیم غذایی سالم برای کاهش وزن پیروی کنید؟

آیا تا به حال در مورد عوارض جراحی کاهش وزن و قرص های لاغری فکر کرده اید؟

اگر داشتید، در زمان مناسب در مکان مناسب آمده اید.

با یک برنامه کاهش وزن رژیم غذایی سالم، احساس بهتری خواهید داشت، زیبا به نظر می رسید، سبک زندگی سالمی بدون جراحی و بدون قرص خواهید داشت. همچنین انجام آن با نتایج عالی آسان است و از غذاهای واقعی تشکیل شده است.

یک برنامه رژیم غذایی سالم برای کاهش وزن تماماً در مورد مصرف مواد غذایی متعادل به روش مناسب است. در اینجا نحوه انجام آن است –

1. ابتدا به آنچه در جمله بعدی خواهم گفت، فکر کنید. اگر معنی آن را به طور کامل درک کنید، در کاهش وزن کیلومترها جلوتر خواهید بود در حالی که احساس بهتری دارید. محققان دریافته‌اند که شما بر اساس پنج غریزه اصلی غذا می‌خورید – گرسنگی، سیری (به معنی میزان احساس رضایت شما بعد از غذا خوردن)، در دسترس بودن، آشنایی و تنوع. بنابراین شما باید کنترل مستقیم یا غیرمستقیم بر این پنج غریزه اساسی داشته باشید و سپس می توانید کنترل کنید که چه غذایی و چه مقدار می خورید. بنابراین دفعه بعد که به فریزر رفتید، آن غذاهای پرکالری را دور از دسترس خود نگه دارید (ممکن است حتی بهتر باشد اگر آنها را اصلا نگه ندارید) و غذاهایی با فیبر بالا، سبزیجات تازه، محصولات لبنی بدون چربی را جلوی خود نگه دارید ( بر اساس کنترل بر غریزه اساسی شماره 3).

2. مرحله بعدی انتخاب نوع مناسب غذاها خواهد بود. قرار دادن آنها به بخشی روزانه از زندگی شما، یک سبک زندگی سالم را برای مادام العمر ایجاد می کند. داشتن پروتئین در هر غذایی که می خورید را به عادت تبدیل کنید و تمام غذاهای چرب و قندی را کاهش دهید. ناهار یا شام خود را با سالاد یا سوپ سبزیجات و سپس پروتئین و سپس کربوهیدرات شروع کنید. در نهایت نصف فنجان کربوهیدرات غلات کامل (مانند برنج، ماکارونی، لوبیا) بخورید. این کار باعث سیری در غذاهای شما می شود و در عین حال کاملاً سالم وزن کم می کند.

3. این نوع غذاهای غنی از پروتئین را 4 تا 5 بار در روز با فاصله سه ساعت در میان مصرف کنید و در آن زمان چیزی نخورید.

4. یاد بگیرید که چقدر کالری مصرف کنید تا به هدف بعدی کاهش وزن خود برسید. با استفاده از یک ماشین حساب کالری، فرض کنید متوجه شدید که میزان متابولیسم روزانه شما 3500 کالری است. این بدان معناست که بدن شما روزانه به این مقدار انرژی برای ادامه کار نیاز دارد. اگر روزانه 150 کالری از طریق ورزش می سوزانید، آن کالری را به آن اضافه کنید. اگر می خواهید در یک هفته 2 پوند وزن کم کنید، باید 100 کالری کمتر از میزان متابولیسم خود به اضافه کالری ورزش مصرف کنید. بنابراین به این معنی است که شما باید هر روز یک وعده غذایی 1700 کالری مصرف کنید.

اگر بتوانید این نکات ساده را رعایت کنید، مطمئناً با یک برنامه غذایی سالم وزن کم خواهید کرد، برای شما آرزوی موفقیت بزرگ دارم که با یک برنامه غذایی سالم و داشتن یک سبک زندگی سالم عالی با زندگی اجتماعی و شخصی بهتر وزن کم کنید.