برنامه مدیفست – 4 نکته برای کمک به شما در پایبندی به مدیفست

اگر قبلاً رژیم گرفته‌اید، می‌دانید که گاهی اوقات رعایت رژیم ممکن است سخت باشد. بنابراین اکنون که رژیم مدیفست را در نظر می گیرید، ممکن است به این فکر کنید که “چه چیزی به من کمک می کند تا مدیفست را رعایت کنم؟” خوب، من چند نکته دارم که باید به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند – کاهش وزن اضافی.

1. برنامه Medifast را دقیقا دنبال کنید

Medifast بیش از 20 سال است که وجود دارد و پزشکان و متخصصان تغذیه که رژیم غذایی را فرموله کرده اند می دانند که چه چیزی موثر است. بنابراین مهم است که وقتی اولین سفارش Medifast خود را دریافت می‌کنید، جزوه همراه آن را بخوانید و طبق برنامه طبق نوشته‌ها عمل کنید. در چند نکته بعدی قصد دارم به مهمترین قسمت های این طرح بپردازم.

2. تمام وعده های غذایی مدیفاست خود را بخورید

Medifast یک برنامه رژیم غذایی بسیار کم کالری است، بنابراین مهم است که هیچ یک از وعده های غذایی خود را حذف نکنید – در غیر این صورت ممکن است کالری و مواد مغذی کافی در روز دریافت نکنید. و وقتی پنج وعده غذایی مدیفست خود را هر روز می خورید، برای مبارزه با هوس خوردن غذاهایی که نباید بخورید، زمان بسیار آسان تری خواهید داشت. در واقع، ممکن است بعد از چند روز متوجه شوید که اصلاً هوس ندارید.

3. وعده غذایی کم چرب و سبز خود را بخورید

من دیده ام که برخی از افراد تصمیم گرفتند که اگر بتوانند وزن خود را با خوردن پنج وعده غذایی مدیفست و غذای کم چرب و سبز هر روز کاهش دهند، می توانند با خوردن شش وعده غذایی بسته بندی شده سریعتر وزن کم کنند و غذای کم چرب و سبز را حذف کنند. اما این ایده چندان عالی نیست.

وعده غذایی کم چرب و سبز بخش مهمی از برنامه است. مقدار قابل توجهی از پروتئین و چربی روزانه شما و همچنین فیبر سبزیجاتی که می خورید را فراهم می کند. این برای اطمینان از منظم ماندن شما مهم است. شایع ترین شکایتی که در مورد Medifast دیده ام یبوست است و وعده غذایی کم چرب و سبز به جلوگیری از آن کمک می کند.

وعده غذایی بدون چربی و سبز همچنین یک چیز مهم را فراهم می کند که به بیشتر افراد کمک می کند تا به رژیم غذایی خود پایبند باشند: سیری. سیری آن حس سیری و رضایتی است که بعد از غذا خوردن به دست می آورید. و این بخش مهمی از این است که مطمئن شویم به برنامه های خود پایبند هستیم.

4. بیش از یک بار Medifast در روز نباشد

بارهای Medifast بسیار خوشمزه هستند. در واقع، من فکر می کنم آنها ممکن است کمی بیش از حد خوشمزه باشند، زیرا من با خوشحالی می خواهم هر روز چندین عدد از آنها را بخورم. اما مردم Medifast آنها را به یک عدد در روز محدود می کنند. دلیل اینکه آنها این کار را انجام می دهند این است که خوردن بیش از یک بار در روز تعداد کربوهیدرات های دریافتی روزانه را افزایش می دهد. و کاهش کربوهیدرات برای کنترل اشتهای شما مهم است.

همچنین، تجربه خود من از بارهای Medifast این است که آنها تمایل دارند شیرینی من را از بین ببرند و من را به هوس خوردن شیرینی های دیگر وادار کنند. بنابراین با خوردن بیش از یک عدد در روز، آنها می توانند پایبندی به برنامه شما را سخت تر کنند. در واقع، برخی از افرادی که رژیم دارند، بهتر است از میله ها در برنامه خود استفاده نکنند و ترجیح می دهند به شیک، بلغور جو دوسر و سایر محصولات بچسبند. بنابراین اگر متوجه شدید که استفاده از میله‌های Medifast میل شما به شیرینی‌ها را افزایش می‌دهد، می‌توانید آنها را کاهش دهید.

من فکر می کنم اگر به این نکات پایبند باشید، با برنامه Medifast زمان بسیار آسانی برای کاهش وزن خواهید داشت و به اهداف خود خواهید رسید. فقط به یاد داشته باشید که بهترین راه برای پایبندی به Medifast این است که دقیقاً از برنامه پیروی کنید. گاهی اوقات ممکن است کمی خسته کننده به نظر برسد، اما پاداش آن واقعا عالی است.