برای کاهش وزن با دستور غذای مرغ پنیری رژیمی کم کربوهیدرات بخورید

هر رژیم غذایی باتجربه می داند که برنامه غذایی کم کربوهیدرات به معنای پروتئین و چربی زیاد است و در عین حال غذاهایی که شیرینی ما را سیر می کند حذف کند. کربوهیدرات ها تقریباً همیشه با کالری خالی و ارزش غذایی کم یا بدون ارزش پر می شوند. رژیم‌های کم کربوهیدرات که به‌عنوان رژیم‌های کم کربوهیدرات، گلیسمی پایین و کم کربوهیدرات نیز شناخته می‌شوند، بسیاری از دستور العمل‌ها و ایده‌های منوی کم کربوهیدرات را ارائه می‌کنند تا به رژیم‌داران کمک کند به برنامه پایبند باشند. شناخته شده ترین آنها رژیم اتکینز و رژیم غذایی ساحل جنوبی هستند، در حالی که گزینه های بسیار دیگری نیز وجود دارد. وجه مشترک همه آنها محدودیت هایی است که در مصرف کربوهیدرات برای کاهش وزن اعمال می شود.

رویکردهای مختلف به کربوهیدرات کم

چه رژیم غذایی کم کربوهیدراتی را انتخاب کنید که تعداد واقعی کربوهیدرات هایی را که در روز می خورید محدود کند، چه رژیمی که غذاهای خاصی را محدود می کند، در درجه اول آنهایی که حاوی نشاسته و قند هستند. برخی از دستور العمل های وعده های غذایی کم کربوهیدرات بر وجود گلیسمیک در غذاهای شما تأکید دارند. یک قانون سرانگشتی در میان اکثر افرادی که رژیم غذایی کم کربوهیدرات دارند، اصل “بدون غذاهای سفید” است که از تمام غذاهای سفید، از جمله سیب زمینی، شکر، برنج و آرد سفید اجتناب می کنند.

اگرچه ممکن است کمی مضحک به نظر برسد، اما رژیم مرغ Cheesilicious یک دستور العمل محبوب در بین رژیم‌های کم کربوهیدرات است که شامل 12 اونس سینه مرغ، سه تکه ژامبون، 1/2 فنجان پنیر چدار، 1/2 فنجان خامه غلیظ، کره است. ، پودر سیر، یک پیمانه سیر، یک پیمانه نمک و فلفل و دود مایع.

مواد را جمع آوری کنید و مرغ را طبق دستورالعمل پخت اولیه خود برای یک رژیم کم کربوهیدرات بپزید، که شامل نرم کردن مرغ با کوبیدن آن با نرم کننده گوشت قبل از سرخ کردن آن در کره است. ادامه دهید و ژامبون خود را دوباره در یک ماهیتابه گرم کنید و بعد از برداشتن کره ژامبون ذوب شده از همان ماهیتابه استفاده کنید، سپس 1/4 قاشق چایخوری دود مایع اضافه کنید. خامه غلیظ، ادویه جات ترشی جات و 1/2 فنجان پنیر چدار را اضافه کنید و مدام هم بزنید. مخلوط را تا زمانی که چدار کاملاً در آن ذوب شود به هم زدن ادامه دهید. مرغ خود را در یک بشقاب قرار دهید، یک تکه ژامبون را روی هر تکه مرغ قرار دهید و روی آن یک حبه سس پنیر بزنید. این دستور العمل رژیم غذایی کم کربوهیدرات خوشمزه و آسان برای آماده سازی، یک وعده غذایی عالی را فراهم می کند که تضمین می کند کربوهیدرات بیشتری نسبت به رژیم غذایی خود مصرف نکنید.

همانطور که برنامه ریزی منو برای برنامه رژیم غذایی خود را شروع می کنید، ارزش ماهی سالمون دودی را به عنوان یک ماده اصلی غذایی برتر با کربوهیدرات کم نادیده نگیرید. ماهی سالمون حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب امگا 3 است که یک مکمل غذایی عالی است که هنگام برنامه ریزی یک سبک زندگی سالم به شما کمک می کند.