با غذا ، تناسب اندام و سرگرمی زندگی جدیدی را زنده کنید.


آیا معتقدید امسال چهار ماه گذشته است؟! وقتی بهار در حال شکوفایی کامل است و تابستان در راه است ، بهترین زمان برای تجدید نظر در مورد آنچه که زندگی جدید برای شما به ارمغان می آورد ، است. این می تواند یک کلاس ورزشی جدید باشد یا حتی می توانید برای تنفس و کشش قبل و بعد از تمرین وقت بگذارید. هر آنچه که تصمیم می گیرید شادی را به زندگی خود وارد کنید ، ما می خواهیم به شما اطلاع دهیم تیم ما است برای همراهی و شادی شما

سوپ و حلقه

دوش آوریل گل های ماه مه را به ارمغان می آورد ، اما به آوردن هویج نیز کمک می کند! از آنجا که روز جهانی هویج در 4 آوریل استث“ما می خواستیم مدتی را صرف برجسته کردن این لذت نارنجی کنیم.

هویج علاوه بر تردی ، شیرینی و تمایل به غذای مورد علاقه خرگوش ، سرشار از فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، پتاسیم ، ویتامین K1 و بتا کاروتن (رنگدانه ای است که بدن شما را به ویتامین A تبدیل می کند) است. هویج علاوه بر مواد مغذی بیشماری که دارد فواید سلامتی دیگری نیز دارد ، از جمله:

  • کاهش کلسترول
  • کاهش وزن
  • بهبود سلامت چشم

برای جشن گرفتن این سبزی ریشه ، ما دستور تهیه سوپ هویج فوق العاده را جمع آوری کرده ایم که مطمئناً کمی قارچ را در مرحله شما به ارمغان می آورد. در صورت تمایل می توانید دستور العمل را چاپ و استفاده کنید.

سوپ هویج فانتزی

ترکیب بندی:

یک عدد سیب زمینی شیرین

4 عدد هویج

نصف پیاز

1 کارتن آب سبزیجات

1 قاشق غذاخوری کره

کمی زعفران

پودر سیر ، نمک و فلفل به مزه

دستورالعمل ها:

  1. مکعب های پیاز
  2. سیب زمینی شیرین و هویج را به قطعات کوچک خرد کنید
  3. یک قابلمه بزرگ را گرم کرده و کره را اضافه کنید
  4. پیاز را بجوشانید تا شفاف شود
  5. هویج ، سیب زمینی شیرین و آب گوشت را اضافه کنید
  6. می جوشانیم
  7. درجه را پایین بیاورید و بجوشانید تا همه چیز نرم شود
  8. همه چیز را با همزن غوطه وری یا میکسر معمولی مخلوط کنید. (مهم نیست که چه چیزی دارید)

زعفران و ادویه را اضافه کنید. هم بزنید و مزه کنید تا سیر شود. همه اش را بخور

اعضای برجسته ما

87. آموزش

“درد خود را به اشتیاق تبدیل کنید.” این فقط یکی از پیام های الهام بخشی است که یکی از اعضای ما ، @ aware_content87 در IG برای شما آورده است. علوفه او پیامهای فراوانی است که میل به بهتر شدن را برمی انگیزد. می توانید شرط بندی کنید که او هرگز یک روز را از دست نخواهد داد. یا شانه ها. یا سینه. با داشتن مدارهای تخریب کننده ماهیچه ، کار فوق العاده ای را در ظاهر آسان تمرینات انجام می دهد. در واقع ، او یک قفسه سینه ایجاد کرد که شما در رسانه های اجتماعی مشاهده کردید و فک شما روی زمین بود. نگران نباشید ، او احتمالاً برای این کار هم تمرینی دارد. 😄 در واقع ، ما واقعاً می خواستیم مرد پشت دسته را ملاقات کنیم ، و در این ماه چند سوال از او پرسیدیم:

  1. ورزش را از کی شروع کردید؟ چرا؟
    من یک سرباز بازنشسته نظامی هستم و تاب آوری جسمی و روحی از الزامات ارتش است. وقتی ارتش را ترک کردم ، من رهبر سربازان بودم و آنها بیشتر از من و تعیین استاندارد اهمیت می دادند. من می خواستم با این روحیه رهبری ادامه دهم. البته زندگی هم اتفاق می افتد. من رابطه بدی داشتم و احساس می کردم جذاب نیست. می خواستم ظاهرم را از افسردگی و عصبانیت تغییر دهم. من احساس می کنم که بسیاری از مردم سفر خود را از این طریق آغاز می کنند. احساس می کنید جذاب نیستید و می خواهید برای نیمه خود جذاب باشید. در کنار صدماتی که در دوران سربازی متحمل شدم ، به کارهایی که در فیزیوتراپی انجام می دادم بسیار توجه کردم. من می خواستم از این ایده ها استفاده کنم تا بتوانم کاری را که در باشگاه هستم انجام دهم.
  2. چه کسی از شما الهام می گیرد؟
    افرادی که تلاش می کنند ، وقتی مردم سعی می کنند ثابت قدم باشند دوست دارم. لازم نیست شما برای من بهترین باشید. این یک واقعیت است که شما هنوز در تلاش هستید اما یکی از افرادی که قبل از شروع همه چیز او را دنبال می کردم ، این بود dnicolemonroe؛ در واقع شروع شد در باره اتصال تناسب اندام او اکنون در تلویزیون است و پیشنهادات حمایتی و غیره دارد. دوست دارم روزی او را ملاقات کنم. تماشای تمرینات او میل به خلاقیت بیشتری در من ایجاد می کند.
  3. در روز تقلب چه چیزهایی را باید میل کنید؟
    محل من Gyro است. من یک مکان مدیترانه ای دارم که می روم و بهترین ژیروسکوپ هایی را که تا به حال داشته ام دارد ، یا من به Frezko Taco Spot (فقط سه شنبه ها) می روم.
  4. به کسی که تازه در باشگاه شروع کرده است چه می گویید؟
    وقت بگذارید. نگران ورزشگاه نباشید. برگرد ؛ نتیجه یک شبه اتفاق نمی افتد ، اما وقتی نتایج به دست می آید ، باید داستانی را بیان کنید.
  5. ورزش مورد علاقه شما در Fitness Connection کدام است؟
    او یک خانواده شد ، به ویژه در آلن ، ایالت تگزاس. آنها مرا می شناسند و به من اهمیت می دهند. خواهر و خواهرزاده ام سال گذشته فوت کردند و آلیسا برایم شیرینی پخت. آنها من را از مدیران تا مربیان استخدام کردند و چیزی جز مراقبت و حمایت نشان نداد. علاوه بر این ، چمن موجود در آنجا ؛ من دوست دارم در زمین چمن تمرین کنم ، که باعث می شود احساس کنم حرفه ای هستم.
  6. نقل قول انگیزشی شما چیست؟
    می توان آن را انجام داد رهبر رهبری !!! – کرنل لاکت

برای آگاهی بیشتر از کلمات حکیمانه و تمرین شگفت انگیز ، @ aware_content87 را در اینستاگرام مشاهده کنید.

oh.hey.its.chante

ملکه خودخوانده عمدی ، @oh.hey.its.chante هدفمند آموزش می دهد. این به ما الهام می بخشد که هرگز متوقف نشویم ، به ویژه هنگامی که زمین خورده ایم. اگر موفق نشوید ، متوقف کردن آن آسان است ، اما به گفته شانته ، “هر روز یک کار ناتمام است.” یکی از بهترین ویژگی های او علاقه به داشتن بهترین نسخه از خود است – حتی اگر شامل ردیابی اهداف تناسب اندام باشد. او به ما می گوید که اشکالی ندارد. عزم و اراده او به ما انگیزه می دهد و همیشه ما را تشویق می کند تا به راه راست بازگردیم. از صبر و شکیبایی شما بسیار سپاسگزارم. این چیزی است که همه ما می توانیم کمی بیشتر از آن استفاده کنیم. تماشا کردن @oh.hey.its.chante در اینستاگرام برای تأیید بیشتر زندگی و الهام.

به جلو ادامه دهید

این ماه ، در شبکه های اجتماعی از خود در مورد مزایای پیاده روی پرسیدیم. به نظر می رسد برای علاقه مندان به ورزش ، پیاده روی امری طبیعی است. اما برای دیگران ، مزایای فقط کمی پیاده روی روزانه می تواند مزایای زیادی برای سلامتی شما داشته باشد.

تنها یک سفر 30 دقیقه ای می تواند به شما کمک کند:

  • سلامت قلب را افزایش دهید
  • احتمال بیماری های قلبی و سکته را کاهش دهید
  • بهبود تعادل
  • استخوان ها را تقویت کنید
  • افزایش قدرت کلی
  • پشتکار را تقویت کنید
  • کاهش چربی بدن

اگرچه 30 دقیقه بسیار مهم است ، اما پیاده روی طولانی مدت تنها به مزایای سلامتی شما کمک می کند. اگر متوجه شدید که نمی توانید هر روز 30 دقیقه پیاده روی کنید ، برخی از گزینه های جایگزین که می توانید به برنامه خود اضافه کنید نیز می توانند به شما کمک کنند.

این شامل:

  • راه رفتن با سگ (یا سگ ؛ به عنوان همسایه)
  • هر کجا که هستید از پله ها بالا بروید
  • پارک کردن دور از محل کار یا پیاده شدن زودتر از اتوبوس
  • در عوض ، به جای 30 دقیقه 10 دقیقه پیاده روی کنید و از آنجا بایستید

مهم نیست که چگونه راه می روید ، مهم این است که به بخشی دائمی از روز خود تبدیل شوید. این کار سلامتی شما را بهبود می بخشد و تناسب اندام و شادی شما را حفظ می کند.

با دستگاه عصبانی نشوید

در طول این سالها ، بحث هایی در مورد اینکه چه چیزی بهتر است وجود دارد: ترازوی رایگان یا ماشین؟ در اینجا در Fitness Connection ، ما معتقدیم که بهترین موردی است که دوست دارید از آن استفاده کنید. آیا جواب را شنیدیم؟ کمی ، اما مزایا و تمرینات از دیگران پیشی نمی گیرد ، بنابراین ما می گوییم ، مسیر خود را انتخاب کنید (یا توسط مربیان حرفه ای ما هدایت شوید).

وزن بصورت رایگان

برای استفاده از وزنه های آزاد نیازی به آموزش هیچ Strongman® ندارید. در واقع ، اگر توده عضلانی بیشتری دارید (عضلات را ببینید) نسبت به کاردیو به تنهایی کالری بیشتری می سوزانید. اگر به دنبال از دست دادن وزن اضافی یا تقویت بدن خود هستید ، تمرینات قدرتی علاوه بر برنامه تناسب اندام شما عالی است.

می توانید از تمرینات کوچک شروع کنید و تمرین کنید ، اما تمرینات قدرتی می تواند به شما کمک کند:

  • قدرت ایجاد کنید
  • بهبود انعطاف پذیری و تعادل
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت کنید
  • متابولیسم را تقویت می کند
  • خیلی بیشتر!

ماشین های تمرین

ما می دانیم ماشین های ترسناک در ورزشگاه چقدر می توانند ترسناک باشند. شما نمی خواهید تاخیر داشته باشید یا شرمنده باشید که سرتان را پایین انداخته اید. همه ما از جایی که شما هستید شروع کرده ایم ، بنابراین شرمنده نباشید از یکی از اعضای تیم Fitness Connection کمک بخواهید. به هر حال ماشین ها دوستان شما هستند.

علاوه بر شناسایی ماهیچه های خاص ، دستگاه های قدرت ما همچنین می توانند به شما کمک کنند:

  • زمان تمرینات خود را محدود کنید
  • در جای امن نگهداری شود
  • تنش مفاصل را کاهش دهید
  • از وزن بیشتر بدون آسیب استفاده کنید

ما یک نظرسنجی آنلاین انجام دادیم تا بدانیم کدام روش ورزشی را ترجیح می دهید. برنده؟

در هر صورت ، هر دو نوع ورزش یک راه عالی برای کمک به سلامتی شما هستند. اگر شخصاً یکی را بر دیگری ترجیح می دهید ، به دنبال آن بروید! BEST تمرینی است که از آن لذت می برید.

از آنچه در اطراف شماست قدردانی کنید

پس از خوردن یک سوپ هویج خوشمزه و انجام یک دوره کامل ورزشی با اعضایی که دارای وزنه های رایگان و ماشین های تمرین وزنه هستند ، یک چیز را فراموش نکنید: لذت بردن از زندگی. بهار در حال شکوفایی کامل است و فرصتی ایده آل برای استراحت هر چند وقت یکبار و قدردانی از اقامت شما در طبیعت است. بوی گل یا علف تازه بریده را بو کنید. بارش باران یا بازگشت حیات وحش را مشاهده کنید. این زمان از سال زندگی و شادی جدیدی را برای همه اطرافیان شما به ارمغان می آورد ، بنابراین همه چیز را در نظر بگیرید و برای جهان خود ارزش قائل شوید.



دیدگاهتان را بنویسید