با خورشید روبرو شوید و انگیزه خود را حفظ کنید


در این ماه تمرکز ما بر روی بهترین چیزهایی است که اعضای ما به ارمغان می آورند ، از جمله موفقیت آنها و نحوه الهام آنها از دیگران. همانطور که از دیگران یاد می گیریم ، از وبلاگ این ماه لذت ببرید ، در میان وعده های خوشمزه شیرجه بزنید و همیشه چهره خود را به خورشید نگه دارید.

هموس چیزی به شما می گوید

حمص یکی از بهترین میان وعده ها است. احتمالاً بهترین تاریخ. ما خوشحال می شویم افکار شما را بشنویم ، اما مطمئن هستیم که هنوز هم درست خواهیم بود. این غذا بسیار شگفت انگیز است ، همیشه خوشمزه است و می تواند متناسب با ترجیحات غذایی شخصی شما تهیه شود. ما همچنین اشاره کردیم که ممکن است حمص برای شما کمی سالم تر باشد؟

در واقع ، زمزمه می تواند کمک کند:

  • بهبود سلامت استخوان ها ، ماهیچه ها و پوست (سرشار از پروتئین است)
  • کلسترول پایین (ممنون چانا!)
  • آنتی اکسیدان های بیشتری ارائه دهید
  • کم خونی کمتر (گرم و tahini منابع خوبی از آهن هستند)
  • وزن کم می کنید
  • بیشتر!

برای روز ملی هوموس ، ما یک دستور العمل ساده را ارسال کرده ایم. این دوباره برای همه کسانی است که اینجا را از دست داده اند.

هوموس سفارشی شگفت انگیز

ادبیات:

1 قوطی گرم ،

سیر ، تاهینی ، آب لیمو ، روغن زیتون ، نمک و زیره به مزه

اسلاید هوموس 2

اطلاع:

همه مواد و طعم را مخلوط کنید تا خوشحال شوید.

با میان وعده مورد علاقه خود وارد شوید و لذت ببرید!

اسلاید هوموس 4

توجه داشته باشید: در صورت تمایل می توانید انواع مواد را برای چاشنی هموس خود اضافه کنید. هالاپنوس ، فلفل سبز ، عسل ، فلفل قرمز ، زیتون و / یا گوجه فرنگی از دیگر غذاهایی هستند که می توانید برای طعم قوی تر به آنها اضافه کنید.

آن را گاز بگیرید

ما پرسیدیم که صبحانه شما چیست ، بنابراین می توانید تا آخر عمر فقط 3 عدد بخورید. با توجه به مزایای آنها ، مطمئن نیستیم که فقط 3 مورد را انتخاب کنیم. به نظر می رسد شما باید قوانین خود را زیر پا بگذارید و همه تنقلات را انتخاب کنید.

هر صبحانه سالم را که انتخاب می کنید ، می خواهیم به شما بگوییم که هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد. هر چیزی که ما ارسال می کنیم دارای مزایای سلامتی و ترکیباتی است که به شما کمک می کند وزن خود را کاهش دهید ، تناسب اندام خود را حفظ کرده و آن را حفظ کنید.

  1. ماست و گرانول – سرشار از فیبر ، کلسیم ، پروتئین و پروبیوتیک است
  2. سیب و کره بادام زمینی – سرشار از فیبر ، چربی های سالم ، پروتئین و مواد معدنی است
  3. نان تست آووکادو – سرشار از پتاسیم ، فیبر ، چربی های سالم و ویتامین ها است
  4. اسموتی میوه ای – حاوی ویتامین های ضروری ، آنتی اکسیدان ها و فیبر است
  5. آجیل مخلوط – منبع خوبی از مواد مغذی ، آنتی اکسیدان ها ، چربی های سالم و فیبر است
  6. موز – سرشار از پتاسیم ، ویتامین B و منیزیم است
  7. بلغور جو دوسر – به کاهش فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، ویتامین ها و قند خون کمک می کند
  8. تخم مرغ آب پز – سرشار از پروتئین ، ویتامین B ، کلسیم و روی است
  9. پنیر و میوه – مقدار زیادی ویتامین B ، کلسیم ، پروتئین و مواد معدنی

آیا ما دیگر میان وعده های سالم که بیشتر دوست دارید را از دست دادیم؟ با خیال راحت در شبکه های اجتماعی به ما اطلاع دهید تا بدانیم چه چیزی را از دست می دهیم.

عضو انگیزشی ماه مه

کارلاکاریاگا

در این ماه ما روز مادر را جشن گرفتیم ، بنابراین ما فقط یک مادر الهام بخش را نشان می دهیم که به طور کامل در ورزشگاه ورزشکار می شود. کارلا ازkarlacariaga در اینستاگرام دارای #fitmom است ، وقتی کار سخت خود را نشان نمی دهد (شانه های خونین!) ، او با کلمات حکمت الهام بخش مادر ما را الهام می بخشد.

“تمرکز بر پله های روبروی خود ، نه کل راه پله” ، یکی از آرزوهای زیادی است که #فیتکو مادر به ما داده است. این به ما این امکان را می دهد که چه اهداف تناسب اندام دشواری داشته باشیم و چه مشکلات عظیم زندگی ، می توانیم گام به گام بر آنها غلبه کنیم.

karlacariaga را در اینستاگرام دنبال کنید و مدار و الهام شگفت انگیز او را ببینید.

و غیره.breannalaw15

از یک breannalaw15 در اینستاگرام ، Breanna این ماه از ما دفاع کرد زیرا از گفتن کلمه “F” نمی ترسد: شکست خورد. برخی از محتوای الهام بخش از کسانی هستند که شکست خورده اند و در حال حرکت هستند. مادر سگ ، برنا ، می گوید: “هیچ چیز ممکن نیست.

ما از انگیزه و اشتیاق او الهام گرفته ایم. هر سفر تناسب اندام دارای چاله هایی در جاده است ، اما این چیزی است که ما هنگام سفر انجام می دهیم و نحوه رسیدن به اهداف ما را تعیین می کند. برنا در آروغ اراده خود می افتد و باعث می شود او به شخم زدن ادامه دهد. ما می خواهیم بر این جانباز ارتش نان تست کنیم که ما را حمایت می کند و همیشه ما را به جلو می راند.

@ breannalaw15 را در اینستاگرام دنبال کنید و برنده ها ، تمرینات و سگ زیبا را ببینید.

و غیره.ajaxxfit

آیا به دنبال اتصال کوتاه برای سطح تناسب اندام شخصی خود هستید؟ ajaxxfit را در اینستاگرام ببینید! این عقاب UNT سابق تمریناتی را که در این سالها آموخته است کنار هم قرار می دهد و آنها را با جهان به اشتراک می گذارد تا به دیگران کمک کند تا تناسب اندام پیدا کنند. فرقی نمی کند که متخصص باشید یا مبتدی ، آنتونی یک کار شگفت انگیز در زمینه ایجاد تمرینات HIIT پویا با گام هایی برای همه سفرهای مختلف تناسب اندام انجام داده است.

ajaxxfit را در اینستاگرام دنبال کنید و تماشا کنید که طناب های جنگ را از بین می برد در حالی که به بقیه اجازه می دهید کاری راحت تر انجام دهند.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟

ماه مه زمانی است که می توانیم ورزش را پایان دهیم. قطعنامه های سال به پایان رسیده است و ما از خود می پرسیم آیا همه این کارها درست است یا خیر. این همین است! پایین آمدن آسان است ، اما همانطور که در این ماه پیشنهاد کردیم ، تسلیم شدن اشکالی ندارد. ما از شما پرسیدیم چه چیزی شما را ترغیب می کند که حرکت کنید در حالی که همه چیز مثل همیشه شگفت انگیز نیست. ما به هر 10 دلیلی که ارسال کردیم نمی پردازیم ، اما می خواهیم برخی از دلایل عملکرد برخی از انگیزه های شما را پشت سر بگذاریم.

2. برای حفظ شادی کلی

هنگامی که ورزش می کنید ، مغز شما تعدادی مواد شیمیایی را از بدن شما خارج می کند. اینها شامل اندورفین ، دوپامین و حتی آدرنالین هستند که همگی به افزایش احساس شادی کمک می کنند! داستان کوتاه ، اگر احساس سرخوردگی می کنید و به الهام نیاز دارید ، فقط بدانید که ورزش به شما کمک می کند تا با انرژی و مثبت بمانید. ناگفته نماند که اعتماد به نفس دارد.

6. استرس را کاهش دهید

ما فقط اشاره کردیم که ورزش باعث افزایش اندورفین برای لذت می شود ، اما هورمون های مرتبط با استرس ، از جمله کورتیزول را نیز کاهش می دهد. مغز شما نه تنها مواد شیمیایی ضد استرس را آزاد می کند ، بلکه مزایای سلامتی اضافی برای قلب و بدن شما به طور کلی می تواند به شما در کار کمک کند.

9. برای حفظ شیوه زندگی سالم

ما درباره فواید ورزش می شنویم. این می تواند متابولیسم شما را افزایش دهد ، وزن را کاهش دهد ، استرس را کاهش دهد ، شادی و اعتماد به نفس را افزایش دهد و موارد دیگر. یک سبک زندگی سالم مبتنی بر همه جنبه های زندگی شما از جمله خانواده ، دوستان و جامعه است. جالب است فکر کنید که ورزش برای شما تأثیر مفیدی بر سایر چیزهای اطراف شما خواهد داشت.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟ هر کس هنگام شروع (یا ادامه) یک سفر تناسب اندام ، آرمان ها و اهداف خاص خود را دارد. چه داری؟ با هشتگ #FitnessConnection در رسانه های اجتماعی به ما اطلاع دهید و شما می توانید یکی از اعضای برجسته ما شوید.

به طلوع خورشید نگاه کنید

ما در تابستان و اواسط سال شتاب می گیریم! وقت بگذارید و به خودتان یادآوری کنید چه چیزی شما را تحریک می کند و چه چیزی شما را در مسیر خود نگه می دارد. به خاطر داشته باشید که استراحت کردن یا افتادن برای مدتی اشکالی ندارد ، اما تسلیم شدن اشکالی ندارد. ما به شما ایمان زیادی داریم ، بنابراین اگر تا به حال احساس کردید به تشویق نیاز دارید. بیایید با ما ملاقات کنید و ما به شما کمک می کنیم زمان خود را در زیر نور خورشید قرار دهید.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید