اکنون وزن کم کنید – قبل از شروع به این نکات توجه کنید

همچنین ممکن است وارد یک برنامه غذایی جدید شوید. به این ترتیب، اگر شکست بخورید، هیچ کس متوجه نخواهد شد که شما تلاش کرده اید. اما این چیزی نیست که شما می خواهید، درست است؟ سال‌ها شروع، توقف، و ناکامی در رسیدن به وزن و اهداف سلامتی، بر عزت نفس و اعتماد به نفس شما تأثیر گذاشته است. می تواند متفاوت باشد و زمان آن رسیده که یک بار برای همیشه تغییر کند. وقتی آماده شدی الان وزن کم کن، در اینجا چند چیز کلیدی برای شروع شما آورده شده است.

1. آیا در مورد کاهش وزن جدی هستید؟ آیا اکنون برای کاهش وزن آماده اید؟ اگر چنین است، پس باید متعهد شوید و به آن پایبند باشید. چاقی یک خطر بزرگ برای سلامتی است. اگر اکنون وزن کم نکنید، در خطر بیماری قلبی، دیابت نوع 2، بیماری کیسه صفرا، فشار خون بالا، کلسترول بالا، آرتروز، سکته مغزی، آپنه خواب و سایر مشکلات سلامتی هستید. امروز را به تناسب اندام، سلامت و شادی متعهد کنید.

2. موانع موفقیت خود را شناسایی کنید. دریابید که چه چیزی باعث می شود بیش از حد یا غذاهای اشتباه بخورید. محیط و ژنتیک خود را بررسی کنید تا مشخص کنید چگونه می توانید با موفقیت به اهداف خود دست یابید. کتاب های خودیاری زیادی در بازار وجود دارد که می تواند شما را راهنمایی کند. سعی کنید از طریق هیپنوتیزم به ذهن خود ضربه بزنید. این یک راه بسیار موثر برای حل تعارضات درونی شماست.

3. یکی دیگر از ملاحظات مهم در پیگیری شما الان وزن کم کن فعال شدن است فعالیتی را پیدا کنید که شما را خوشحال کند. رقصیدن با آهنگ مورد علاقه بسیار سرگرم کننده است و به سوزاندن کالری کمک می کند. پیاده روی یک ورزش عالی است و می توان آن را در داخل خانه روی تردمیل یا بیرون در هوای تازه فوق العاده انجام داد. بسیاری از مردم در مسیرهای مدارس محلی یا مراکز خرید قدم می زنند.

4. برای تمرین به درستی مجهز شوید. با خرید لباسی که ظاهری زیبا و راحت دارد شروع کنید. به لباس هایی که سال گذشته آشپزخانه را رنگ می کردید دست نزنید. مکان‌های زیادی وجود دارد که دستگاه‌های ورزشی خوب در هر اندازه را می‌فروشند. یک جفت کفش ورزشی مناسب بخرید. کفش‌ها مهم‌ترین بخش تمرین هستند زیرا ثبات و تعادل را فراهم می‌کنند. اگر ابزار مناسبی داشته باشید، اکنون با اهداف کاهش وزن جدید خود احساس راحتی خواهید کرد.

5. لازم نیست گرسنه بمانید. بدن شما برای عملکرد به سوخت مناسب نیاز دارد. گرسنگی می تواند منجر به بیماری هایی مانند بی اشتهایی و پرخوری عصبی شود. شما نمی خواهید به آنجا بروید. یک برنامه غذایی معقول پیدا کنید که مواد مغذی و کالری مناسبی را برای سوخت رسانی به بدن شما فراهم کند و می توانید همین الان شروع به کاهش وزن کنید.

6. تلاش های خود را با تغییر هر کاری که انجام می دهید پیچیده نکنید. اکنون برای کاهش وزن نیازی به فدا کردن همه چیز نیست و باعث می شود تعهد خود را بشکنید. (به شماره 1 مراجعه کنید) راه هایی برای انجام کارهایی که دوست دارید بدون کالری اضافی بیابید. راهنماهای رستوران آنلاین زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند تا انتخاب های غذایی مناسب را برای رستوران های مورد علاقه خود پیدا کنید. هنگام شرکت در یک رویداد ورزشی یا یک فیلم به جای سفارش ذرت بو داده کره ای و چرب، یک کیسه کرفس یا هویج را در کیف خود بردارید. آره! ذرت بو داده کره ای طعم خوبی دارد. هر چند وقت یکبار با چیزی که دوست دارید به خودتان پاداش دهید، اما 24/7 اینگونه غذا نخورید. اگر گهگاه به خود پاداش دهید، احساس کمبود نخواهید کرد و اکنون در مسیر کاهش وزن خود باقی خواهید ماند.

7. مقدار زیادی آب بنوشید! آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست. متخصصان می گویند روزانه 6 تا 8 لیوان آب نیاز دارید. یک بطری آب سازگار با محیط زیست بخرید تا با خود ببرید. اگر طعم آب را دوست ندارید، می توانید آن را با کمی مرکبات یا آب میوه، دمنوش های گیاهی یا مخلوط نوشیدنی های رژیمی طعم دار کنید. کاوش و آزمایش با انواع طعم های مختلف!

8. اهداف واقع بینانه تعیین کنید و برای پیشرفت خود به سمت آن اهداف به خود پاداش دهید. اگر رفتن به یک کلاس یا مهمانی، خرید لباس جدید یا رفتن به یک سفر به شما انگیزه می دهد، فوق العاده است! یک جدول زمانی کلی برای رسیدن به هدف خود تنظیم کنید، سپس برگردید و در طول مسیر پاداش های کوچک و بزرگ بکارید. حتی چیزی به کوچکی مانیکور، پرداخت پول به پرستار بچه برای یک شب بیرون رفتن، خرید یک قطعه جواهرات کوچک یا رفتن به یک فیلم مورد علاقه می تواند شما را روی کارتان متمرکز و متمرکز کند.

9. با پزشک خود در تماس باشید. در ابتدای برنامه خود یک معاینه داشته باشید و برنامه های خود را به او اطلاع دهید. بسیار مهم است، به خصوص اگر از داروهای تجویز شده استفاده می کنید، به پزشک خود اطلاع دهید که اکنون آماده کاهش وزن هستید. اکثر پزشکان خوشحال هستند که شما را در مسیر سالمتان حمایت می کنند.

اگر واقعاً می خواهید اکنون وزن کم کنید، این نکات را دنبال کنید. شما چیزی برای کاهش وزن ندارید. تو می توانی آن را انجام دهی!