اندکی کاهش – بایدها را انتخاب کنید و انتخاب کنید نبایدها

سفرهای اندکی کاهش با بیرون گوش دادن به اینکه به دلیل مکان برخاستن کرده اید هر دو به همان اندازه چه حد پیش گذشت اید دردسر است. در داخل برخی مواقع اکثر مردمان سعی کرده اند بار شخصی را به کاهش دهند را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرانجام ناشی از برخورد همراه خود پلاتو هر دو اکتسابی راهنمایی مغالطه، تسلیم شدند. ممکن است حتی ترفندهای به به نظر می رسد بی پایانی برای اندکی کاهش ممکن است وجود داشته باشد {که تبلیغ می کنند} تنها واقعی یک چیز است کدام ممکن است برای اندکی کاهش به آن خواهد شد خواستن دارید، کدام ممکن است مناسب نباید باشد، هیچ عامل به اندکی کاهش ممکن است داشته باشید پشتیبانی {نمی کند}. این مختلط به دلیل عناصر پازل است کدام ممکن است کل شما نیاز به همراه خود هم هماهنگ شوند به همان اندازه پازل اندکی کاهش ممکن است داشته باشید را پایان دادن کنند. در داخل همین جا بایدها را انتخاب کنید و انتخاب کنید نبایدهایی ممکن است وجود داشته باشد کدام ممکن است نیاز به در داخل بازدید اندکی کاهش شخصی توجه کنید:

به ساده کاردیو مشارکت در نده

{در حالی که} کاردیو نیاز به بخشی به دلیل ابزار ممکن است داشته باشید باشد یا نباشد، {نباید} تنها واقعی یک چیز در داخل ابزار ممکن است داشته باشید باشد یا نباشد. مطمئنا، کاردیو برای سوزاندن انرژی ایده آل است را انتخاب کنید و انتخاب کنید بدیهی است کدام ممکن است برای سلامت مرکز این یک ضرورت است، با این وجود با توجه به اندکی کاهش به میان می‌آید، کاردیو تنها واقعی عالی تکه کودک نوپا به دلیل پازل است. حالا، من می روم نمی گویم کدام ممکن است نیاز به فعالیت های ورزشی کاردیو را {حذف} کنید در نتیجه نیاز به مشارکت در شود، با این وجود این عجیب ترین هدف اصلی در داخل عالی ابزار اندکی کاهش موثر نباید باشد. ممکن است داشته باشید همچنان نیاز به به همان اندازه 5 روز در داخل هفته ورزش قلبی عروقی داشته باشید به همان اندازه موثرترین نتیجه نهایی را داشته باشید.

کمتر از 3 بار در داخل هفته وزنه بردارید

وزنه‌برداری را انتخاب کنید و انتخاب کنید روال تمرین قدرتی در داخل اندکی کاهش ضروری کاملاً است در نتیجه عضله‌سازی را تسهیل می‌تدریجی. چرا این می تواند حیاتی باشد؟ هنگامی کدام ممکن است عضله می سازید، متابولیسم ممکن است داشته باشید افزایش خواهد یافت را انتخاب کنید و انتخاب کنید به ممکن است داشته باشید فرصت می دهد انرژی بیشتری تخلیه کنید. عضله سازی برای سلامت استخوان ها نیز ایده آل است در نتیجه همراه خود عضله سازی استخوان های ممکن است داشته باشید قدرتمند تر می شوند. برای فراگیران، 2-3 روز وزنه برداری در داخل هفته فراوان است، با این وجود سرانجام میل به ایجاد یک معامله بسته به ابزار شخصی به سه-5 روز در داخل هفته به کاهش دهید.

خیلی پرخطر نرو

امتحان و مشارکت در در مدت زمان کوتاهی به یکسان اندازه گیری برای پایبندی ممکن است داشته باشید به 1 ابزار سلامتی خطرناک است کدام ممکن است مشارکت در ندادن آن خواهد شد به سختی کافی. نسبتاً غالباً اشخاص حقیقی سعی می کنند کارهای زیادی مشارکت در دهند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به ساده بعد به دلیل 2 به همان اندازه 3 هفته برخاستن به خستگی کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به رفتار های زودتر شخصی برگردند. معلم عجیب اندکی کاهش 4 هفته ای در داخل اینستاگرام ابزار اندکی کاهش 20 پوندی را {تبلیغ} می تدریجی کدام ممکن است به سادگی قابل پیگیری است، با این وجود در حقیقت بگویم، این بسته ها ناپایدار هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید عادات مفید مزمن را الهام بخش {نمی کنند}. نگران این تنظیمات “” 4 هفته ای نشوید در نتیجه در داخل تا حد زیادی مواقع این اشخاص حقیقی یک بار دیگر آن خواهد شد بار را بهبود می دهند را انتخاب کنید و انتخاب کنید بعد به دلیل چند مورد آخر هفته تا حد زیادی. در جهت رویکرد آهسته را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیوسته بروید، احتمالات ممکن است داشته باشید قابل توجه معمولاً!

{اهداف} خواستن مدت زمان را انتخاب کنید و انتخاب کنید {بلند مدت} معقول تصمیم گیری کنید

برای غنی سازی اشیا فوق، تصمیم گیری {اهداف} معقول {نتایج} پایدارتری را {تضمین می کند}. اندکی کاهش 0.5 به همان اندازه 1 پوندی در داخل هفته عالی عملکرد قابل توجه {واقعی} را انتخاب کنید و انتخاب کنید قابل انجام برای حدودً {هر} {کسی} است، مهم نیست اینکه چقدر {اضافه وزن} دارید هر دو 9. اگر برنامه ریزی می کنید به طور {متوسط} ​​2 به همان اندازه 4 کیلو در داخل ماه در کل عالی 12 ماه اندکی کاهش داشته باشید، این میزان اندکی کاهش 24 به همان اندازه 48 کیلو در داخل عالی 12 ماه است! بیان نشده {نماند} تا زمانی که شما می توانید رفتار های مزمن را انتخاب کنید و انتخاب کنید سالمی را راه اندازی کرده اید که خواهید داشت به همان اندازه نوک عمر به ممکن است پایبند باشید.

تقویت می کند های چربی ها سوز خوردن نکنید

{اینها} معمولاً هدر ارائه پول نقد هستند، مملو به دلیل {تبلیغات} مرسوم ، مد روز را انتخاب کنید و انتخاب کنید خیلی کمتر به دلیل ادعاهای {واقعی} در موضوع نحوه {کار} ممکن است. تا حد زیادی تقویت می کند های “چربی ها سوز” در واقعیت چربی ها نمی سوزانند! اگر {هر} کاری مشارکت در دهند، همراه خود بهبود میزان متابولیسم، به ممکن است داشته باشید پشتیبانی می کنند انرژی بیشتری تخلیه کنید، کدام ممکن است احتمالاً ممکن است نتیجه در اندکی کاهش شود، اما چه زمانی بیش به دلیل انرژی مصرفی نسوزانید، بار کم نمی کنید. تعدادی از مکمل های غذایی اعلام کردن می کنند کدام ممکن است ممکن است “چربی ها معده را عملکرد قرار می دهند” کدام ممکن است پوچ است. هیچ مکملی {وجود ندارد} کدام ممکن است چربی ها را در داخل نیمه های خاصی به دلیل بدن ما ممکن است داشته باشید عملکرد قرار دهد، بدن ما ممکن است داشته باشید اینگونه حرکت {نمی کند}. هنگامی کدام ممکن است چربی ها به دلیل کف دست می دهید، سلول های چربی ها در داخل در همه جا بدن ما گاز می گیرد را انتخاب کنید و انتخاب کنید {هر} کس پاسخ متفاوتی نمایشگاه ها. بهترین است زمان را انتخاب کنید و انتخاب کنید پول نقد شخصی را صرف توجه به ابزار مصرف شده شخصی کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اطمینان حاصل کنید کدام ممکن است انرژی بیشتری نسبت به خوردن انرژی می سوزانید.

تا حد زیادی زمان را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشکل شخصی را صرف ابزار غذایی شخصی کنید

همانطور نخست اشاره کردن کردم، تنها واقعی روزی بار کم خواهید کرد کدام ممکن است بیش به دلیل انرژی دریافتی شخصی تخلیه کنید. به دلیل آنجایی کدام ممکن است مصرف شده حدود 70 به همان اندازه 80 شانس به دلیل {نتایج} ممکن است داشته باشید را تشکیل می دهد، این {جنبه} ای به دلیل ابزار سلامتی ممکن است داشته باشید است کدام ممکن است نیاز به تا حد زیادی وقت تمیز کردن با آن خواهد شد اختصاص دهید. کنار هم قرار دادن کردن وعده های غذایی زمان کمتری به دلیل آنچه در نظر گرفته شده می کنید اندازه می کشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید کامل هفته ممکن است داشته باشید را قابل توجه مشکل تر می تدریجی. کنار هم قرار دادن‌سازی وعده های غذایی، موقعیت گرفتن را در موضوع غذای موارد زیر {حذف} می‌تدریجی، در نتیجه وعده‌های غذایی ممکن است داشته باشید به دلیل در گذشته کنار هم قرار دادن شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید کنار هم قرار دادن خوب و دنج کردن را انتخاب کنید و انتخاب کنید مصرف کردن هستند.

انرژی مایع ننوشید

انرژی های مایع به توضیحات زیادی مشکل های اندکی کاهش ممکن است داشته باشید را خنثی می تدریجی. یکی در میان این توضیحات اینجا است کدام ممکن است تشکیل انرژی اضافه شده (معمولاً قندی) است کدام ممکن است به ممکن است داشته باشید پشتیبانی {نمی کند} واقعاً احساس سیری کنید. {در حال حاضر} بیشترین استفاده را ببرید مرسوم ، مد روز های پروتئینی به همان اندازه روزی کدام ممکن است به ساده پروتئین آب چسبناک با بیرون شکر اضافه شده باشد یا نباشد، مناسب است. پروتئین اضافه شده به ممکن است داشته باشید پشتیبانی می تدریجی به همان اندازه برای اعمال موارد زیر ریکاوری کنید. انرژی مایعی کدام ممکن است نیاز به به دلیل آن خواهد شد اجتناب کنید نوشیدنی های شیرینی (آبمیوه، گیتورید، نوشابه و بسیاری دیگر) را انتخاب کنید و انتخاب کنید الکل است. الکل تشکیل 7 انرژی در داخل {هر} خوب و دنج است مقایسه شده است همراه خود کربوهیدرات ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین هایی {هر} خوب و دنج 4 انرژی دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است حتی تشکیل کربوهیدرات های اضافه شده هستند. الکل ممکن است حتی احتمالاً ممکن است چرخه خواب ممکن است داشته باشید را مختل تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید آرام شدن چیز خوب در مورد فاز مهمی به دلیل بهتر شدن است. چه در موضوع شراب {در حالی که} تعدادی از ممکن است برای سلامت مرکز {مفید} هستند، با این وجود همچنان انرژی اضافه شده را کدام ممکن است به طور قطع به آن خواهد شد خواستن ندارید، دارند.

1/2 {وزن بدن} شخصی را بر حسب {اونس} آب بنوشید

تا حد زیادی بدن ما ممکن است داشته باشید به دلیل آب {تشکیل شده است}، پس آن خواهد شد را بنوشید! عالی مقررات عمومی موثر برای اینکه چقدر آب در داخل روز بنوشید نصف {وزن بدن} ممکن است داشته باشید بر حسب {اونس} است. به عنوان تصویر، اگر ممکن است داشته باشید 200 کیلو بار دارید، نیاز به 100 {اونس} آب در داخل روز بنوشید.

روی ترازو هدف اصلی نکنید

این اراده غیر نسبتاً به تذکر برسد، با این وجود به من می روم گوش کنید. این واقعاً احساس قابل توجه خوبی است کدام ممکن است می بینید اعداد به این بزرگی {هر} هفته کوچکتر می شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید احتمالاً ممکن است حس شگفت انگیز ای به دلیل به ممکن است داشته باشید بدهد. وقتی به 1 پلاتو برخورد می کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اعداد روی ترازو به دفعات اصلاح {نمی کنند}، می توانید به سادگی دلسرد شوید. می تواند حیاتی باشد کدام ممکن است به خاطر داشته باشید که ترازو روزی کدام ممکن است به {نتایج} می رسد تنها واقعی بخشی به دلیل {داستان} را خاص می تدریجی، به همین دلیل هر قسمت را روی یک چیز کدام ممکن است ترازو می گوید {شرط بندی} نکنید. اندازه گیری گیری حیاتی تری کدام ممکن است نیاز به به آن خواهد شد مشاهده کنید شانس چربی ها بدن ما ممکن است داشته باشید است. در داخل ارتباط همراه خود ترازو، شانس چربی ها بدن ما ممکن است داشته باشید احتمالاً ممکن است کمک به شما به همان اندازه تصمیم گیری کنید چه {مقدار} به دلیل بدن ما ممکن است داشته باشید توده چربی ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید چه {مقدار} توده با بیرون چربی ها است. غیر معمولی نباید باشد کدام ممکن است ترازو خیلی اصلاح {نمی کند}، با این وجود شانس چربی ها بدن ما تعدیل می کند. اگر یکسان بار را نگه داشتن کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید شانس چربی ها بدنتان به کاهش یابد، پس ممکن است داشته باشید عالی ستاره راک هستید! این بدان معناست تا زمانی که شما می توانید توانسته اید توده چربی ها شخصی را به کاهش دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید توده با بیرون چربی ها شخصی را بهبود دهید (به طور قطع توده عضلانی)! اندازه گیری گیری در اطراف را انتخاب کنید و انتخاب کنید عکس ها توسعه نیز در داخل تصمیم گیری توسعه مفیدتر به دلیل ابعاد هستند.

روی تقویت سلامتی عمومی شخصی هدف اصلی کنید

به طور معمول است بهترین است هدف اصلی تمیز کردن با {اهداف} کاملاً متفاوت با این وجود {مرتبط} اصلاح دهید به همان اندازه {نتایج} شخصی را بهبود دهید. در مقابل بار کردن هفتگی، امتحان کنید مرحله سلامتی شخصی را دنبال کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید تقویت بخشید، به عنوان تصویر. برای نمونه، همراه خود تقویت زمان شخصی در داخل دویدن 3 مایلی، هر دو در مقابل دویدن 3 غیر مستقیم، امتحان کنید 4 هر دو 5 غیر مستقیم کوهنوردی کنید. برای توانایی، روی بالا بردن وزنه های با کیفیت صنعتی تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید تقویت توانایی عمومی شخصی هدف اصلی کنید. ممکن است حتی می‌توانید ابزار‌های مختلفی را بررسی کنید به همان اندازه انواع دفعات استرس هر دو کشش را تقویت ببخشید. نکته اولیه اینجا است کدام ممکن است هدف اصلی شخصی را به دلیل روی ترازو بردارید را انتخاب کنید و انتخاب کنید روی توانایی، {انعطاف پذیری} هر دو آمادگی قلبی عروقی {کار} کنید.

وقتی کنار هم قرار دادن برخاستن بازدید سلامتی شخصی هستید، اطمینان حاصل کنید کدام ممکن است کنار هم قرار دادن هستید به همان اندازه کامل به طور یکنواخت اقامت شخصی را اصلاح دهید. اگر {احساس می کنید} کنار هم قرار دادن نیستید، به دلیل شخصی بپرسید چرا؟ چه یک چیز ممکن است داشته باشید را به دلیل اصلاح اقامت شخصی برای تقویت بهزیستی باز می دارد؟ اگر برای پاسخ دادن این سؤالات مسئله دارید، به من می روم اطلاع دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید {اجازه} دهید بازدید ممکن است داشته باشید در جهت عالی اقامت {سالم تر} را تحریک کردن کنیم!