امتیاز دوچرخه شما چقدر است؟ موانع اجتماعات دوچرخه سواری


شهری با خطوط امن دوچرخه سواری

انتقال به یک شهر جدید در بحبوحه همه گیری همه گیر کووید 1 ، انتقال سختی را ایجاد می کرد. گذشته از گزینه های معمول بیرون رفتن برای رستوران ، کنسرت یا رویدادهای ورزشی ، آشنایی با خانه جدید ما با چالش هایی روبرو است. وقتی شوهرم و من در ژوئن 2020 به مینیاپولیس نقل مکان کردیم ، هر دو به دلیل مصدومیت از دویدن اجتناب کردیم. خوشبختانه مسیرهای دوچرخه سواری بسیار متصل به شهر راهی عالی برای کشف شهر جدید و دور ماندن ایمن به ما داد. ما سریعتر از همیشه دوچرخه سواری کردیم و یکی از دلایل اصلی دوچرخه سواری این بود که “آسان” بود. ما فقط در مسیر دوچرخه با ترافیک خودرو مبارزه نمی کردیم. ما هرگز به مناطقی برخورد نکردیم که مسیرهای دوچرخه سواری به طور ناگهانی پایان یافت ، بنابراین خوشبختانه هرگز مجبور نشدیم در تردد وسایل نقلیه ادغام شویم. من از دوچرخه سواری در جاده لذت نمی برم ، وقتی ماشین با کمی مراقبت از دیگران سرعت می گیرد ، اما مسیرهای دوچرخه سواری شهرهای دوقلو نسبتاً از این امر محافظت می شد. بزرگترین شکایت من این بود که زمان هایی وجود داشت دوچرخه سواران زیاد (چگونه می توانم این را بگویم)!

در دانشکده پزشکی ، من برای کلاس دوچرخه سواری می کردم ، اما فقط مجبور بودم یک مایل در جاده هایی که شلوغ نبود (حتی اگر خط دوچرخه وجود نداشت) طی کنم. من گاهی دوچرخه سواری را در نظر گرفته ام ، اما موانع زیادی وجود دارد ، از جمله کمبود زیرساخت (خطوط دوچرخه که به یکدیگر متصل می شوند و نیازی نیست که ناگهان در تردد خودروها ادغام شوید) ، نبود دوچرخه محافظت شده ، پیاده روها و پیاده روها و نور ضعیف ، و همچنین دلایل شخصی مانند عدم ورود به دوش هنگام آمدن به محل کار. در مینیاپولیس ، بسیاری از ساکنان با دوچرخه یا فقط برای ورزش دوچرخه سواری می کنند ، و اکنون متوجه شده ام: زیرساخت های شهر آن را آسان و لذت بخش می کند. این باعث شد بیشتر به این فکر کنم که مردم شهرهای دیگر باید چه کار کنند تا بتوانند از مزایای آرامش دوچرخه سواری در جامعه خود برخوردار شوند.

دوچرخه سواری برای کار یا مدرسه چندین مزیت دارد ، از جمله:

    • افزایش فعالیت بدنی که می تواند خطر بیماری های مزمن را کاهش دهد
    • رد پای کم کربن
    • از ترافیک خودداری کنید
    • کاهش خطر ابتلا به قرارداد کووید -۱ از طریق حمل و نقل عمومی
    • بهبود خلق و خو و درک مطلب
    • به افرادی که 150 دقیقه فعالیت بدنی در هفته دارند کمک کنید تا به توصیه های کالج پزشکی ورزشی آمریکا دست یابند
    • در هزینه خود صرفه جویی کنید ، زیرا هزینه آن کمتر از دوچرخه سواری و رانندگی با ماشین است

با وجود مزایا ، بسیاری از جوامع موانعی برای دوچرخه سواری دارند ، از جمله عدم اتصال به زیرساخت ها ، مسیرهای محافظت شده از دوچرخه یا پیاده روها و نور ضعیف. اتصال زیرساخت ها یکی از موانع اصلی دوچرخه سواری در شهرهای سراسر ایالات متحده است. سیاست های کامل جاده می تواند به ایجاد جوامعی کمک کند که انتخاب فعال بودن هر روز آسان و ایمن باشد. راههای کاملی برای کمک به پیاده روی ها و دوچرخه سواران در اولویت بندی ایمنی ، راحتی و مسیر درست برای کمک به ایجاد یک جامعه قابل سکونت طراحی شده است که ایمنی و سلامت عمومی را در اولویت قرار می دهد. غلبه بر موانع اضافی دوچرخه سواری ، مانند مسیرهای باریک دوچرخه سواری ، عدم انزوا از وسایل نقلیه موتوری ، چالش های متقاطع تقاطع ها ، و مسیرهای دوچرخه سواری پوشیده از برف و یخ باعث می شود افراد احساس راحتی بیشتری در دوچرخه سواری داشته باشند.

نقشه دوچرخه نقشه ایالات متحده 2020در حالی که انتخاب نهایی برای فعال ماندن یا کار با دوچرخه به هر فرد بستگی دارد ، دسترسی به دوچرخه های ایمن ، متصل و مجهز باید مسئولیت جامعه باشد و سیاست های جامعه می تواند در اولویت بندی دوچرخه سواران هنگام برنامه ریزی زیرساخت های شهر کمک کند. ACSM American Fitness Index اتصال زیرساخت ها را با استفاده از چهار شاخص ارزیابی می کند که یکی از آنها نمره دوچرخه است.3به مینیاپولیس ، MN رتبه 1 را در امتیاز دوچرخه دارد3، سپس پورتلند ، یا ، شیکاگو ، IL ، دنور ، CO ، و سان فرانسیسکو ، CA. اما چه چیزی باعث شد این شهرها در صدر فهرست قرار بگیرند؟ آنها دارای زیرساخت های متصل به هم هستند ، عمدتا دارای خطوط دوچرخه سواری خوب ، که اغلب با تردد وسایل نقلیه موتوری متفاوت است. مینیاپولیس در سال 2016 سیاست کامل جاده ای را پیاده سازی کرد که اول از همه عابران پیاده را اولویت بندی می کرد ، پس از آن دوچرخه سواری و استفاده از ترانزیت و در نهایت استفاده از وسایل نقلیه موتوری. مینیاپولیس دارای یک شبکه در حال رشد دوچرخه سواری است که افراد در هر سنی را به دوچرخه سواری در طول سال تشویق می کند ، هم برای ورزش و هم در سفر. بسیاری از شهرهای دیگر زیرساخت های مشابه دوچرخه سواری را اتخاذ کرده اند ، اما هنوز هم بسیاری از شهرها دارای خطوط دوچرخه ایمن و متصل به هم نیستند.

نویسنده: آلیسون شرودر ، MD یک عضو پزشکی ورزشی در میدان کلینیک Mayo در مینیاپولیس ، MN است. او از اوت 2021 به عنوان استاد به گروه پزشکی فیزیکی و توانبخشی در مرکز پزشکی دانشگاه پیتسبورگ ملحق می شود.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید