از بین بردن چربی شکم: 6 راه حل

برای کسانی از شما هر کسی که مقالات من را خوانده باشد احتمالاً حدس زده است که من با مشکل وزن دست و پنجه نرم می کنم. و من با اطلاعات صحیح و دقیق، میل به سلامتی همه جانبه و اراده سرسختانه برای انجام فعالانه کاری در این زمینه پیروز میدان هستم. وزن مشکل بیرونی است و یکی از جنبه های آن چربی شکم است. اگر از شکم بالا یا پایین به من نگاه می کردید، احتمالاً فکر نمی کردید که چاق هستم. با این حال، به نظر می رسد تمام چربی من در اطراف شکم متمرکز شده است. من از 308 به 278 با طراوت و راحتی رسیده ام، 30 پوند کاهش در پنج ماه گذشته. شکم من کوچکتر است، اما هنوز یک مشکل است و من به تلاش برای داشتن اندامی سالم ادامه خواهم داد.

بزرگترین موفقیت من در کاهش وزن از شش راه حل زیر حاصل می شود:

1. ورزش – متوجه شده ام که ورزش صبح زود مؤثرترین است. من دوست دارم حداقل هر روز صبح برای ده تا بیست دقیقه پیاده روی بروم. من همچنین یک تمرین پنج دقیقه ای بازو را سه یا چهار بار در هفته با یک باند مقاومتی 10 پوندی انجام می دهم. این بهترین زمان برای ورزش است. بعد از یک شبه روزه با معده خالی، سه برابر بعد از افطار کالری می سوزانید. به گفته بیل فیلیپس و مایکل دورسوبدن برای زندگی: 12 هفته تا قدرت ذهنی و بدنی، نیویورک: هارپر کالینز، 1999: “ورزش قبل از غذا باعث می شود بدن مستقیماً در چربی های ذخیره شده فرو برود.”

2. اب – من شروع به لذت بردن از نوشیدن انحصاری آب کرده ام. من گهگاهی آب میوه میخورم اما آن را به این دو مایع محدود کرده ام. بهتر است قبل از هر وعده غذایی یک لیوان بزرگ آب بنوشید. وزن من در حال حاضر نیاز دارد که در مجموع 140 اونس آب در روز بنوشم که نصف وزن بدن من بر حسب اونس است.

3. فیبر – این به پاکسازی سیستم و کاهش قندها و چربی هایی که مستقیماً به معده می روند کمک می کند. غلات کامل، عدس، دانه ها، آجیل، نخود، میوه، گل کلم، کلم بروکلی و کلم منابع عالی فیبر هستند.

4. چربی ها – اگر چربی های مناسب بخورید، چربی از دست خواهید داد. آیا این درست به نظر می رسد؟ اما حقیقت دارد. چربی های مناسب اسیدهای چرب امگا 3 و 6 هستند که در مغزها و دانه ها، آووکادو و زیتون یافت می شوند. و هرگز از چربی های هیدروژنه مانند آنچه در مارگارین یا شورتنینگ یافت می شود، استفاده نکنید.

5. پروتئین – پروتئین بدون چربی مانند مرغ و ماهی بدون پوست بخورید. اینها به سرعت متابولیسم و ​​سوزاندن چربی شکم کمک می کنند. همچنین، من گاهی اوقات برای ناهار یک نوار پروتئین می‌خورم.

6. آنزیم ها – غذا را تجزیه می کنید تا در سیستم شما باقی نماند و به چربی شکم تبدیل نشود. بهترین منبع: سبزیجات خام. اما اگر مجبور شدید، به سادگی بلانچ کنید یا چند دقیقه بخارپز کنید.

اگر اراده لازم برای پیروی از این راه حل ها را داشته باشید، چربی های شکم خود را نیز از دست خواهید داد.