از انرژی ناشی از رژیم کم کربوهیدرات استفاده کنید

شکی نیست که بسیاری از مردم به سلامتی آگاه می شوند. شما می توانید این را با تعداد افرادی که به طور منظم ورزش می کنند متوجه شوید. شما همچنین می توانید این را به برنامه های غذایی مختلفی که افراد زیادی را جذب می کند، متصل کنید. یکی از این درمان ها رژیم کم کربوهیدرات است.

یک رژیم کم کربوهیدرات شامل یک اصل آسان برای درک است. این فقط به معنای کربوهیدرات کمتر یا به اختصار کربوهیدرات است. کربوهیدرات ها مهم هستند زیرا انرژی بدن شما را تامین می کنند. با این حال، کربوهیدرات بیش از حد می تواند منجر به نتایج ضعیف شود. آنها می توانند منجر به افزایش وزن زیاد شوند. برای برخی افراد، به خصوص آنهایی که از فرم بدن خود آگاه هستند، این می تواند بسیار ترسناک باشد.

با توجه به این واقعیت، فرض یک رژیم کم کربوهیدرات منطقی به نظر می رسد. این در مورد یک برنامه ساده است – مصرف غذاهای سرشار از کربوهیدرات، نشاسته و قند را به شدت کاهش دهید. این شامل برنج، نان، ماکارونی و شیرینی است. در عوض، رژیم گیرندگان به مصرف غذاهای پر پروتئین تشویق می شوند.

با این حال، برخی از افراد رژیم‌های غذایی کم کربوهیدرات را انتخاب می‌کنند. در اینجا شما مصرف مطلق غذاهای غنی از کربوهیدرات ندارید. معمولاً به عنوان رژیم کتوز شناخته می شود، برنامه کاهش وزن که می تواند بر اثرات مضر مقادیر بیش از حد کربوهیدرات های فرآوری شده تمرکز کند و همچنین مفاهیم کتوز و کتون را معرفی می کند.

طرفداران رژیم کتوزیس معتقدند که کربوهیدرات های کوچک یا بدون کربوهیدرات مضر نیستند زیرا بدن شما به دنبال منابع دیگری برای انرژی مورد نیاز خود است. یک منبع متداول و جایگزین انرژی، چربی است. هنگامی که چربی برای انرژی تجزیه می شود، فرآیندی به نام کتوز وارد عمل می شود. با ادامه این روند، در دراز مدت باعث سوزاندن چربی اضافی و در نتیجه کاهش وزن قابل توجهی می شود.

اگر قصد دارید از رژیم های کم کربوهیدرات استفاده کنید، ممکن است ناراحتی خفیفی را تجربه کنید. این وضعیت که به عنوان “تصادف کربوهیدرات” شناخته می شود، می تواند احساس ضعف و کمبود انرژی را در شما ایجاد کند. این معمولاً در چند هفته اول برنامه رژیم غذایی اتفاق می افتد.

شما واقعاً نگران آن نیستید. سقوط کربوهیدرات در واقع یک وضعیت طبیعی به دلیل ترک ناگهانی آنها از مصرف شکر و نشاسته است. این نیز موقتی است زیرا بدن با غذای جایگزین شما سازگار می شود. پس از یک هفته باید احساس انرژی بیشتری کنید زیرا بدن شما منابع دیگری را پیدا کرده است. در نهایت، شما نیز باید احساس سبکی داشته باشید.

اگر اهداف شما شامل کاهش وزن است، یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات باید در نظر گرفته شود. به شما اجازه نمی دهد که اندامی لاغرتر داشته باشید. همچنین به شما امکان می دهد غذاهای خوشمزه اما مغذی مانند استیک و سالاد بدون چربی بخورید.