اریک آدامز آخرین دور بودجه مسابقات عمومی را رد می کند ، زیرا Sliva نزدیک به 700،000 دلار پس انداز می کند


اریک آدامز ، رئیس محله بروکلین و نامزد حزب دموکرات برای شهرداری ، در اقدامی غیرمعمول آخرین دور تأمین مالی مسابقات عمومی را از سوی شورای مالی کمپین شهر رد کرد. در همین حال ، حریف جمهوری خواه وی ، کورتیس اسلیوا ، با ورود مسابقه به مراحل پایانی ، حدود 700000 دلار از بودجه مسابقات عمومی را تأمین کرد.

آدامز این تصمیم را گرفت زیرا میلیونها دلار به عنوان کمپین Sliva را شکست داد. در حالی که اسلیوا ، بنیانگذار فرشتگان نگهبان ، از زمان ورود به مسابقه 4 میلیون پوند تخمین زده است ، آدامز 19 میلیون پوند صندوق جنگی جمع آوری کرده و به نظر می رسد خزانه خود را جمع می کند.

ایوان تیس ، مشاور ارشد و سخنگوی کمپین آدامز ، در یک کنفرانس خبری روز پنجشنبه به WNYC / Gothamist گفت: “جمع آوری کمک های مالی اریک بسیار موفق بوده است.” “هیچ دلیلی وجود ندارد که پول مالیات دهندگان را صرف این کمپین کنیم. در عوض ما خودمان آن را تأمین مالی می کنیم.”

بیشتر بخوانید: تسطیح زمینه بازی سیاسی: توسط هیئت مالی کمپین توضیح داده شده است

آدامز ، که پس از شکست 11 نامزد در مقدماتی دموکرات ها در ژوئن به عنوان یکی از برترین های رقابت انتخاباتی شناخته می شود ، در آخرین پرونده خود بین 24 آگوست و 27 سپتامبر 2 میلیون و 200 هزار نفر جمع آوری کرده بود. اما روز پنجشنبه هنگامی که CFB برای ملاقات حضوری برای اعلام آخرین دور مشارکت از برنامه Match Fund آژانس ، که محبوب ترین آنها رویداد 8 به 1 است ، نام وی ذکر نشد. بر اساس آن برنامه ، کمکهای کوچک دلار هشت برابر می شود.

بیش از 3 میلیون دلار در دوره های اخیر پرداخت شده است. سلیوا سهم بزرگی دریافت کرد ، در حالی که دادستان عمومی ، جومنی ویلیامز (که برای نامزدی مجدد نامزد می شود) بیشترین بودجه را با 959،000 پوند دریافت کرد.

در حالی که کمپین آدامز ادعا می کند که 35354،061 در این دوره اخیر جمع آوری کرده است ، مشخص نیست که CFB واقعاً چقدر مطابقت دارد زیرا ادعاها مورد بررسی قرار می گیرند.

با اعلام امروز ، Sleeve 1.8 میلیون پول نقد و Adams 5 7.5 میلیون دارد.

تیس گفت که بودجه رئیس جمهور بروکلین برای تبلیغات تلویزیونی بیشتر پیش از انتخابات عمومی 2 نوامبر اختصاص می یابد. در روز دوشنبه ، کمپین آدامز اولین تبلیغ تلویزیونی عمومی خود را پخش کرد که در آن آدامز از پیام کاهش جرم و جنایت منحرف شد تا در مورد مادر مرحوم خود صحبت کند.

پرونده کمپین نشان می دهد که وی مبلغی را صرف تبلیغات تلویزیونی ، رادیویی و چاپی و حداقل یک تبلیغ بیلبورد کرده است. راب کول ، سخنگوی کمپین Sliva ، گفت که تبلیغات بیشتری منتشر خواهد شد.

در حالی که اسلیوا و آدامز از برنامه تامین مالی 8 تا 1 برای تقویت مبارزات انتخاباتی خود سود برده اند ، آدامز تا حد زیادی تمایل دارد که از اهداکنندگان جیب عمیق پس از مقدماتی کمک بگیرد. در تابستان ، نیویورک تایمز گزارش داد که آدامز با حضور در جمع آوری کمک های مالی توسط میلیاردر جان کاتسیمیتیدیس و شهردار سابق مایک بلومبرگ ، به حلقه اهداکنندگان ثروتمند حمله کرد.

بیشتر بخوانید: تجمع کارگری و همپتون سورس: آیا اریک آدامز می تواند هم قهرمان طبقه کارگر و هم دوست ثروتمندان باشد؟

اگرچه او از اهداکنندگان ثروتمند بودجه دریافت می کند ، اما از ساختار فعلی این کمپین ابراز تاسف می کند ، که اغلب برای جمع آوری کمک های مالی به منظور تداوم آن متکی است. در طول فصل مبارزات انتخاباتی ، آدامز فقط باید از طریق CFB برای مبارزات شهری آینده پشتیبانی مالی ارائه دهد.

آدامز روز سه شنبه هنگام حضور در نمایش برایان لرر گفت: “من هر دلار را برای صد ها هزار تماس ، برای جمع آوری کمک مالی پس می دهم. هیچ کس در سیاست از این کار لذت نمی برد.” “اما در حال حاضر ، شما باید به تلویزیون بروید ، که میلیون ها دلار هزینه دارد ، تبلیغات رادیویی ، حقوق کارکنان … این بخشی از این روند است.”

کول گفت که کمپین Sliva در پایین کار می کند و میانگین سهم آن 100 دلار است.

“ما کاندیداهای مردم هستیم [Adams] کول گفت ، لابی گرها و اهداکنندگان صندوق های پرچین نامزد خواهند بود.

الیزابت کیم در این گزارش مشارکت داشته است.





Source link

دیدگاهتان را بنویسید