آیا تو استرس داری؟ امتحان کن!


امروز می خواهم در مورد این موضوع صحبت کنیم که ما زمان زیادی را صرف می کنیم ، تلاش زیادی را در انتخاب غذای سالم و ما از رژیم غذایی پیروی می کنیم (از خواندن پست های اینستاگرام گرفته تا برنامه ریزی برای خرید محصولات غذای سالم و رژیم غذایی و …) ، اما می بینیم که همه این کارها را انجام دادیم ، اما نتیجه دلخواه متوجه نشدیم!

به طور خلاصه ، نظریه ای به نام مجموعه نقاط وجود دارد که از میزان انرژی صحبت می کند الزامات ما مشروط است

همچنین مشکلات عصبی مانند استرس ، می تواند انرژی لازم را تأمین کند بدن خود را تغییر دهید و در نتیجه ، روند کاهش وزن با مشکلات و شکست مواجه می شود.
وقتی صحبت از استرس و نقش آن در کاهش وزن می شود ، ابتدا باید توجه داشته باشید که استرس همین است اختلالات عصبی مانند افسردگی نیستند ، استرس یک بیماری شایع است. مثل استرس های کوچک (به عنوان مثال: رانندگی در ترافیک یا محل کار و شرایط استرس زا و غیره)

بنابراین کاری که باید انجام دهیم این است این موقعیت های استرس زا را کاهش دهید یا پاسخ ما به آنها را تغییر دهید.
بنابراین یک فرد معمولاً به جای توجه به عوامل سبک زندگی ، در رژیم غذایی چه می کند؟مصرف آن را بیشتر کاهش می دهد و فشار بیشتری به بدن او وارد می کند. اما غافل از وزنش کاهش نخواهد یافت.

وقتی از نامزدها می پرسید: “برای کاهش استرس از 10 بار به 9 بار چه می کنید؟ می گویند ما می خوریم!

شما ازمایش می خواهید ، پس ما چکار کنیم؟ یکی از راه حل هایی که به شما پیشنهاد می کنیم این است یک لیست شخصی از فعالیت ها برای کمک به شما در رهایی از استرس روز خوبی داشته باشید ، آماده باشید!

اگر می خواهید پیش بروید و براساس تجربه خود یک لیست شخصی تهیه کنید ، این ایده ها می توانند به شما کمک کنند:

روی صندلی بنشینید و پاهایتان را روی بال ها بگذارید ، چشمان خود را ببندید و استراحت کنید.

دوش گرفتن

کتاب یا مجله خوب بخوانید

اگر حیوانات خونخوار را دوست دارید ، می توانید آنها را بخرید و با آنها تفریح ​​کنید.

به یک دوست خوب زنگ بزن

بازی های آنلاین بسازید

به قلب طبیعت بروید (حتی پارک خوب است)

بکشید یا بکشید

ماساژ

فیلم تماشا کنید ، به تئاتر بروید (مخصوصاً کمدی)

تمرین یوگا.

تمرینات تنفس عمیق را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید