آووکادو با هر نام دیگری


خوش آمدی! در این ماه ما می خواهیم بر آنچه شما برای اولویت بندی سلامت خود نیاز دارید تمرکز کنیم. گاهی اوقات شامل غذای سالم است که بدن شما را تقویت می کند و در عین حال مفید است. شما همچنین سزاوار چیزی بسیار خوشمزه و پر از آنچه نیاز دارید ، هستید. بگذار باد بیاید!

نه آووکادو نداریم

روی یک تکه نان تست ، مخلوط با سایر سبزیجات یا لذت بردن از ما ، ما واقعاً به فرصت دوم برای خوردن آووکادو نیاز نداریم. آنها خوشمزه ترین غذاهای فوق العاده طبیعی هستند که سرشار از انواع ویتامین ها و مواد مغذی هستند – بدون ذکر خوشمزه بودن.

نمودار وبلاگ

آووکادو همچنین دارای گروهی از پتاسیم است – الکترولیت اصلی که به تنظیم مایعات در بدن و سلول های شما کمک می کند. همچنین یک رسانای عالی الکتریسیته است که به بدن شما کمک می کند تا سیگنال ها را به طور م sendثر ارسال کند. واقعیت خنده دار: حاوی پتاسیم بیشتری نسبت به موز است!

ذهن منفجر شد

اما این همه ماجرا نیست!

آووکادو تقریباً 20 درصد از ارزش روزانه فولات شما را دارد. که برای رشد و عملکرد سلول ها ضروری است.

برچسب آووکادو

بطور خلاصه؟ آووکادو عالی است!

زیر وبلاگ

تو جهان ما را گواک کن

اگر شما هم مثل ما هستید ، به سبک #NationalGuacamoleDay جشن گرفتید. اگر شما مانند ما هستید ، هیچ محدودیتی برای ایجاد بهترین Gwak وجود ندارد. برخی از گزینه های سلامتی عبارتند از:

  • جالپنوس
  • فلفل های سبز
  • لوبیا سیاه
  • ذرت
  • سیاه

برای اضافه کردن ضربه دودی ، می توانید قبل از افزودن به کاسه نیمی از آووکادو یا گوجه فرنگی خود را کباب کنید! گزینه های گواکامول بی پایان است.

چه چیزی گوآک شما را خاص می کند؟ نحوه تهیه آووکادو را در رسانه های اجتماعی به ما اطلاع دهید. ما نمی توانیم منتظر اضافه شدن به منوی خود باشیم.

آووکا-برو بیرون و آن را خرد کن

بعضی از آووکادوها در نیکی ، زمان اشتباه سال هستند. همیشه زمان مناسبی برای ارزیابی مجدد رژیم غذایی و ورزش وجود دارد تا مطمئن شوید در مسیر درست موفقیت قرار گرفته اید. ما همیشه اینجا هستیم تا سلامت شما را در اولویت قرار دهیم ، بنابراین با ما تماس بگیرید.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید